Jump to content
jekuto

СМЕНЯ ЛИ СЕ ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА K24A3

Recommended Posts

КОЛЕГИ ОТВАРЯМ НОВА ТЕМА ПОНЕЖЕ ИМА ТАКАВА , НО ЗА ДИЗЕЛ 2,2 !

НЯКОЙ СМЕНЯЛ ЛИ Е ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА 2.4 МОТОР 190к.?

Ако да , моля да сподели през колко време се прави и дали е сложно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам горивния филтър е в резервоара и да - може да се сменя. Не мога да кажа каква и колко сложна е процедурата. Ако решиш да се занимаваш с това, предполагам, че ако веднъж го смениш, до края на живота на колата едва ли ще ти се наложи пак да го смениш.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като на повечето бензинови Хонди, филтърът по всяка вероятност и на 2.4 е интегриран в горивната помпа и се сменя всичко.

Принципно ги дават форлайф, така че ако всичко е наред не виждам смисъл да се сменя.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Rakeem написа:

Като на повечето бензинови Хонди, филтърът по всяка вероятност и на 2.4 е интегриран в горивната помпа и се сменя всичко.

Принципно ги дават форлайф, така че ако всичко е наред не виждам смисъл да се сменя.

Не съм запознат и си мислех , че на 2 смени на маслото трябва да смени и горивния филтър , прочетох тук там , но много Неясно и тук във този форум пише само за смяна при Дизел , никой колега не е писал как е при Бензина !

Благодаря колеги ще се допитам и до " Бултрако " в понеделник и ще споделя тук  !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизела се затлачва от парафините в кофти нафта зиме и просто не достига достатъчно гориво до дюзите.

При бензинките това може да се случи от много утайки и визерия в резервоара. Симптомите са същите, но е доста по-рядко явление. 

Ако нямаш такъв проблем - карай си.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

При дизела се затлачва от парафините в кофти нафта зиме и просто не достига достатъчно гориво до дюзите.

При бензинките това може да се случи от много утайки и визерия в резервоара. Симптомите са същите, но е доста по-рядко явление. 

Ако нямаш такъв проблем - карай си.

 

Карам си и си свиркам , ама ми беше любопитно Защо Не се сменя този филтър???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е на кофти място / вграден в горивната помпа / болшинството не кара с минимум гориво и светеща "резерва".

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поствам линк с инструкции.
https://www.drive2.ru

Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония
filtar.thumb.JPG.7afee6458f0e4ad8cf6bc25b78bfeebb.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, svemar написа:

Поствам линк с инструкции.
https://www.drive2.ru

Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония
filtar.thumb.JPG.7afee6458f0e4ad8cf6bc25b78bfeebb.JPG

 

 Колега Евала за линка ще е полезен и за другите колеги които са любопитни " как се прави " :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с @Rakeem. Не виждам голям смисъл от смяната на този филтър освен, ако няма някакво сериозно запушване на цедката и ако има, може да се смени само тя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...