dandilov 2656 #41 Отговорено 24 Юни https://maps.app.goo.gl/HYZd9yB5YbvNwh3N6 Едната клетка от автомивката е с подемник. 20 лв. на час. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 138 #42 Отговорено понеделник в 23:18 Хонда казват след като се източи блока, на болта да се сложи течна гарнитура. Каква точно е тази гарнитура и откъде да я купя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 138 #43 Отговорено вторник в 12:05 (Редактирано) Не изтачах от блока, защото на автомивката на Дружба не дават инструменти, а на другите места които открих са се отказали от подобна дейност. С напипване само леко отвъртях пробката докато започна да тече и после съвсем внимателно (беше останало малко антифриз в маркуча) го излях в една купичка. Отвъртях и капачката отгоре да излиза по-лесно. Зор видях със скобите, защо нямам остри дълги клещи. Ето го резултата, дори наместих маркучите по-добре: Обезвъздушаването го направих, отначало, по сервизно ръководство, защото нямах подходяща фуния. С наполовина затворена капачка мотора да работи до загряване и врътката на парното беше на макс. НО, по едно време започна да дими откъм капачката и я затворих напълно. Сега по съвета на @stase , да я оставя на наклона с носа нагоре, тя и без това така се кара, тук в гората в Бояна .... 🤣. Старият маркуч така беше залепнал към двигателя, че трябваше да го срежа за да го издърпам. Отвътре, на мястото на раздутото имаше огромна цепнатина в гумата. Вероятно е нямало да издържи до сервиз. Сега остава въпроса защо се е спраскал? Дали защото катеря баирите в гората на 1-ва с 3000 об? (много е стръмно и за да има сила и да не мъча двигателя - тези обороти, но това е за някакви 5 минути само) Дали му е дошло времето? Масло в антифриза? (след 2 смени се надявам, ако е останало нещо, да е нищожно количество) Или заради тесния отвор към разширителното казанче (след като го изпилих до 3 мм сега се напълни без проблем от средата до макса доста бързичко)? И мога ли и къде да проверя дали разликата в температурата на горния и долния маркуч е в граници??? (За да изключим дефект на термостата) Стана цял ферман... Извинявайте 😅 Редактирано вторник в 12:19 от Legend91 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 61 #44 Отговорено вторник в 12:57 Маркуча не се е спраскал от катеренето на баирите (иначе масово съседите ти щяха и те пишат по форумите ). Ако е имало масло в системата, това е вероятната причина + малкия или запушен отвор на радиатора към разширителя. Значи като се изкатериш горе я оставяш да изстине нацяло и проверяваш нивата в радиатора и раширителя. Ако е необходимо- доливаш. При следващото катерене, пак след като изстине ако нивата са ОК не пипаш нищо повече, само проверяваш следващите няколко пъти. Дано следващия ти пост да е след седмица, че всичко е ОК. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 138 #45 Отговорено вторник в 13:04 (Редактирано) На наклона ли трябва да я оставя да изстине защото това ми е малко проблем? Аз не съм роден в Бояна. Боянчани са диви и катерят със 70 на втора -трета. Не пукат маркучи, но им падат ауспусите по пътя и чупят носачи 🤣 Редактирано вторник в 13:08 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 61 #46 Отговорено вторник в 13:14 Оставяш си я където обичайно стои. За предпочитане на равно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5559 #47 Отговорено вторник в 13:40 Най-сетне добри новини! Радвай се на маркуча, че ако беше по-здрав, щеше другаде да поддаде. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 138 #48 Отговорено вторник в 13:50 Ми то не се знае.... Имаше малко изпарения известно време, но де надявам да е било защото мих покапалия антифриз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5559 #49 Отговорено вторник в 14:27 Това е нормално. Има ли разливане на нещо - има изпарения. И 3000-те оборота не го плашат мотора, за часове работа на тях, ако всичко си е по норма и в стандартна кондиция. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 138 #50 Отговорено четвъртък в 16:26 А една питанка: в разширителното казанче двете маркучета - вътрешното и външното (входящото) плътно ли трябва да прилепват към капачката (за да не се изпарява водата от антифриза)? Или трябва леко да има луфт (така че и капачката по-леко да се върти и да не се образува вакуум при изстиването и съответно - дръпването на антифриз от казанчето)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 138 #51 Отговорено четвъртък в 17:02 Херметичността на казанчето зависи от това доколко е набито вътрешното маркуче към това ъглово съединение с входящото маркуче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 306 #52 Отговорено четвъртък в 18:34 То не трябва да е херметично затворено , казанчето е един приливник . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове