Jump to content
Krasimir80

Някой монтирал ли е усилвател и бас в 8-цата?

Recommended Posts

Здравейте. Имам желание да монтирам усилвател и бас в моят акорд. Въпроса ми е има ли някой, който е монтирал вече усилвател и бас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, ето едно интересно видео по темата 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам испански, но виждам, че усилвателя се връзва към фабричен усилвател. А ако нямаш такъв? От къде взимаш звук? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вързан към усилвател, а взима сигнал от входящия сигнал към усилвателя от сд-то, прави сплит, което не е най-доброто решение.

Тоест ако нямаш усилвател си взимаш сигнал от сд-то или по висока линия от колоните.

Аз моя съм го вързал към задните колони. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По спомен и сега гледайки диаграмата която направих, сигнала е взет от изходящият сигнал от оригиналният усилвател (Conector A, pin 1 и 10) предназначен да захрани оригиналния субуфер, просто са отрязани кабелите които ходят към оригиналния бас и е свързан добавения усилвател чрез неговия high level вход, който ще захранва новия субуфер.

 

Дали имаш или нямаш усилвател е без значение, идеята е абсолютно същата и колегата вече го е казал, ако нямаш oem усилвател взима се сигнала от + и - на задните колони например.

 

Ако имаш oem усилвател и вземеш сигнала след усилвателя, единствената разлика ще е че, звука вече ще е преработен(еквализиран).

 

Всъщност по спомен, аудио системите(по-високи изпълнения) на някой марки и модели коли, сигнала преди и след усилвателя е различен и там тази схема работи само в дадени ситуации. При нашата Хонда обаче, този проблем го няма.

 

image.thumb.png.4be05bfd898a9b975c46968786c714b4.png

Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако нямаш фабричен усилвател, от къде взимаш сигнала, който ти запуска и спира усилвателя, като пускаш и спираш радиото? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имаш 2 варианта:

  • По-лесния за изпълнение но също така и не предпочитан за мен защото може да вкара смущения в дадени ситуации е да вземеш ток от контакта, тоест когато дадеш контакт с ключът, тогава ще се включи усилвателя.
  • По-трудния начин и също така без рискове за смущения е да се прегледат електроните диаграми на оригиналното радио и да се вземе ток от него, тоест когато включиш оригиналното радио, самото тогава ще се включи усилвателя.
Редактирано от didokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-рия вариант е по-удачен, но някой правил ли го е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От радиото не се взема захранване, това е направо от акумулатора с подходящ кондензатор между акумулатора и усилвателя!

По модела на радиото се намира описанието на всеки пин от конекторите.  Този пин, който те интересува е "Remote".

Сварзваш с Remote на усилвателя и когато радиото работи, тогава работи и усилвателя, а ако радиото е изключено, тогава не работи и усилвателя.

Кабела между радиото и усилвателя може да е съвсем тънък,  защото по него минава много слаб ток, който командва усилвателя да се  включи или изключи, но не го захранва.

Сечението на захранващите кабели трябва да е съобразно с мощността на усилвателя, защото силата на тока при 12V е доста по-голяма при същата мощност при 220V. С две думи - дебели кабели. 

Ако не можеш да намериш remote на радиото, правиш мост между плюса и ремоута на усилвателя (обикновено са един до друг) и прекъсваш плюсовия кабел с ключ, за да можеш да му спираш захранването. Ключът трябва да е с голям ампераж. Колко ампера трябва да издържа, можеш да вземеш стойността на предпазителя на усилвателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взел съм си сигнал от запалката и никога не съм имал каквито и да е аномалии.

Все пак това е само пусково напрежение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...