Krasimir80 0 #1 Публикувано 9 Май Здравейте. Имам желание да монтирам усилвател и бас в моят акорд. Въпроса ми е има ли някой, който е монтирал вече усилвател и бас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #2 Отговорено 9 Май Има, ето едно интересно видео по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir80 0 #3 Отговорено 10 Май Много благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 53 #4 Отговорено петък в 18:17 Не разбирам испански, но виждам, че усилвателя се връзва към фабричен усилвател. А ако нямаш такъв? От къде взимаш звук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 701 #5 Отговорено петък в 18:44 Не е вързан към усилвател, а взима сигнал от входящия сигнал към усилвателя от сд-то, прави сплит, което не е най-доброто решение. Тоест ако нямаш усилвател си взимаш сигнал от сд-то или по висока линия от колоните. Аз моя съм го вързал към задните колони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #6 Отговорено петък в 22:04 (Редактирано) По спомен и сега гледайки диаграмата която направих, сигнала е взет от изходящият сигнал от оригиналният усилвател (Conector A, pin 1 и 10) предназначен да захрани оригиналния субуфер, просто са отрязани кабелите които ходят към оригиналния бас и е свързан добавения усилвател чрез неговия high level вход, който ще захранва новия субуфер. Дали имаш или нямаш усилвател е без значение, идеята е абсолютно същата и колегата вече го е казал, ако нямаш oem усилвател взима се сигнала от + и - на задните колони например. Ако имаш oem усилвател и вземеш сигнала след усилвателя, единствената разлика ще е че, звука вече ще е преработен(еквализиран). Всъщност по спомен, аудио системите(по-високи изпълнения) на някой марки и модели коли, сигнала преди и след усилвателя е различен и там тази схема работи само в дадени ситуации. При нашата Хонда обаче, този проблем го няма. Редактирано петък в 22:24 от didokal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 53 #7 Отговорено вчера в 12:28 А ако нямаш фабричен усилвател, от къде взимаш сигнала, който ти запуска и спира усилвателя, като пускаш и спираш радиото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #8 Отговорено вчера в 12:58 (Редактирано) Имаш 2 варианта: По-лесния за изпълнение но също така и не предпочитан за мен защото може да вкара смущения в дадени ситуации е да вземеш ток от контакта, тоест когато дадеш контакт с ключът, тогава ще се включи усилвателя. По-трудния начин и също така без рискове за смущения е да се прегледат електроните диаграми на оригиналното радио и да се вземе ток от него, тоест когато включиш оригиналното радио, самото тогава ще се включи усилвателя. Редактирано вчера в 13:02 от didokal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 53 #9 Отговорено преди 23 часа 2-рия вариант е по-удачен, но някой правил ли го е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 16 #10 Отговорено преди 19 часа От радиото не се взема захранване, това е направо от акумулатора с подходящ кондензатор между акумулатора и усилвателя! По модела на радиото се намира описанието на всеки пин от конекторите. Този пин, който те интересува е "Remote". Сварзваш с Remote на усилвателя и когато радиото работи, тогава работи и усилвателя, а ако радиото е изключено, тогава не работи и усилвателя. Кабела между радиото и усилвателя може да е съвсем тънък, защото по него минава много слаб ток, който командва усилвателя да се включи или изключи, но не го захранва. Сечението на захранващите кабели трябва да е съобразно с мощността на усилвателя, защото силата на тока при 12V е доста по-голяма при същата мощност при 220V. С две думи - дебели кабели. Ако не можеш да намериш remote на радиото, правиш мост между плюса и ремоута на усилвателя (обикновено са един до друг) и прекъсваш плюсовия кабел с ключ, за да можеш да му спираш захранването. Ключът трябва да е с голям ампераж. Колко ампера трябва да издържа, можеш да вземеш стойността на предпазителя на усилвателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 701 #11 Отговорено преди 11 часа Взел съм си сигнал от запалката и никога не съм имал каквито и да е аномалии. Все пак това е само пусково напрежение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове