Jump to content
kvd74

Проблем с палене и грешки

Recommended Posts

Привет на всички.

Моята скромна кола има някакъв проблем, "от дъжд на вятър", отказва да запали. Връщам ключа и пали. Накрая установих, че не подкача бензиновата помпа, просто не се чува.

Като, решение на подобно непалене с отказваща помпа, знам, че се презапоява главното реле. 

Но направих самодиагностика от двупиновата букса в жабката и излязоха две грешки- 15-Ignition output signal, и 21-Vtec spool soleonid valve. Тази втората, мисля е стара. Когато сменях уплътнението на този клапан бях забравил да включа буксата и светна чека в движение. След закачането и угасна.

Но какво може да значи първата, за ориентир?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първата май реве за ICM релето (комутатор). Аз го смених миналата година и да ти кажа не виждам разлика, струва ми се че пак понякога "захапва" от втория път. Презапоих и горивното реле, смених помпата. Не е от там. Не казвам, че колата работи зле, но това от втория път май си остана (или аз прекалено кратко задържам ключа, или просто имам малко пробег след ремонтите - 100на км). Имам още проверки за правене, които времето отложи с няколко месеца, но скоро ще продължа да чопля. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера върти -  но не пали и после на второто въртене на ключа пали от раз -така ли и при теб?

Или въртиш и нищо не става с стартира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, boiskii написа:

Първата май реве за ICM релето (комутатор)

... а може да има и (спорадичен) проблем с кабелите от 7-пиновия конектор към ECU-то: жълт/зелен (IG Puls = Ignition Puls) или син (IG R - Ignition Return)...

 

Аз лично първо бих презапоил главното реле, тъй като то може да е причина за грешката. Ако грешката остане след презапояването, тогава бих търсил проблема другаде.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.05.2024 г. at 7:34, dragob написа:

Стартера върти -  но не пали и после на второто въртене на ключа пали от раз -така ли и при теб?

Или въртиш и нищо не става с стартира?

 

Малко късно,но... първото, което си обяснил, колега.

За инфо- проблема се оправи с презапояването на въпросното реле. Имаше на едно краче се виждаше проблема в спойката, но ги минах всички.

Второто ми го прави, когато не разпознае ключа :D и остане да мига зеленото ключе на таблото. И там се оправят нещата с презапояване, но са много фини/малки и много на брой спойките на платката на имото, и не смея да пипам.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На наш Сивик 6 хеч е второто трабълче - понякога не разпознава ключа и мига зеленото идиотче. :)

Прави го рядко и след 1 връщане си пали, та още не съм се занимавал, а и не съм жичкаджия. Ако зачести, ще диря помощ, но от 2 години си е все така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...