kvd74 646 #1 Публикувано 29 Април Привет на всички. Моята скромна кола има някакъв проблем, "от дъжд на вятър", отказва да запали. Връщам ключа и пали. Накрая установих, че не подкача бензиновата помпа, просто не се чува. Като, решение на подобно непалене с отказваща помпа, знам, че се презапоява главното реле. Но направих самодиагностика от двупиновата букса в жабката и излязоха две грешки- 15-Ignition output signal, и 21-Vtec spool soleonid valve. Тази втората, мисля е стара. Когато сменях уплътнението на този клапан бях забравил да включа буксата и светна чека в движение. След закачането и угасна. Но какво може да значи първата, за ориентир? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #2 Отговорено 30 Април (Редактирано) Първата май реве за ICM релето (комутатор). Аз го смених миналата година и да ти кажа не виждам разлика, струва ми се че пак понякога "захапва" от втория път. Презапоих и горивното реле, смених помпата. Не е от там. Не казвам, че колата работи зле, но това от втория път май си остана (или аз прекалено кратко задържам ключа, или просто имам малко пробег след ремонтите - 100на км). Имам още проверки за правене, които времето отложи с няколко месеца, но скоро ще продължа да чопля. Редактирано 30 Април от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #3 Отговорено 1 Май Стартера върти - но не пали и после на второто въртене на ключа пали от раз -така ли и при теб? Или въртиш и нищо не става с стартира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #4 Отговорено 1 Май Преди 15 часа, boiskii написа: Първата май реве за ICM релето (комутатор) ... а може да има и (спорадичен) проблем с кабелите от 7-пиновия конектор към ECU-то: жълт/зелен (IG Puls = Ignition Puls) или син (IG R - Ignition Return)... Аз лично първо бих презапоил главното реле, тъй като то може да е причина за грешката. Ако грешката остане след презапояването, тогава бих търсил проблема другаде. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 31 Октомври На 1.05.2024 г. at 7:34, dragob написа: Стартера върти - но не пали и после на второто въртене на ключа пали от раз -така ли и при теб? Или въртиш и нищо не става с стартира? Малко късно,но... първото, което си обяснил, колега. За инфо- проблема се оправи с презапояването на въпросното реле. Имаше на едно краче се виждаше проблема в спойката, но ги минах всички. Второто ми го прави, когато не разпознае ключа и остане да мига зеленото ключе на таблото. И там се оправят нещата с презапояване, но са много фини/малки и много на брой спойките на платката на имото, и не смея да пипам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #6 Отговорено 31 Октомври На наш Сивик 6 хеч е второто трабълче - понякога не разпознава ключа и мига зеленото идиотче. Прави го рядко и след 1 връщане си пали, та още не съм се занимавал, а и не съм жичкаджия. Ако зачести, ще диря помощ, но от 2 години си е все така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове