Jump to content
pii

Honda CR-V с газов инжекцион LPG Tech 224

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Отскоро се сдобих с хондата от подписа ми, която дойде с инсталиран (преди половин година) полски газов инжекцион LPG Tech 224.

Изчетох доста от написаните неща във форума, но за съжаление постфактум, а за въпросната газова система намерих много малко информация.

Това, което видях, че е инсталирано, освен LPG Tech, е изпарител Tomasetto, инжектори Hercules Blue и тороидна бутилка Атикер на мястото на резервната гума. 

Инсталацията на газовата е правена в Казанлък, а аз съм в София и въпросът ми е къде бихте ми препоръчали да я поддържам тук?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и малко снимки от монтажа на газовия инжекцион:

IMG_20240320_183442.jpg

IMG_20240320_183530.jpg

IMG_20240320_183503.jpg

IMG_20240320_183510.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има нужда от поддръжка :) Само смяна на филтър на 10к!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като намериш свестен газаджия, му кажи да прегледа основните настройки и избора на компоненти ,че от икономия на пари или заложена по- голяма печалба ,тоя сбирщайн не може да нахрани двигателя. R20 мотора изобщо не обича бедни смеси. От 3 снимки видях 2 грешки...Филтър не се сменя на 10 к км ,а когато му дойде времеето...интервала е на моточасове, не на км. Проверявай си клапаните на всеки 2 години, че ще натягат яко...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за споделените съвети!

 

Действително имаше проблем с бедна смес, която хванах благодарение на прочетеното дотук за нивата на тримовете - дългият беше стигнал до +15% при работа на газ, докато на бензин стигаше до +5-6%.

 

Закарах я на газаджия и обогати сместа, сега дългият трим е от -3% до 0% (може би е обогатена малко повече от нужното?).

По отношение на използваните компоненти единствения проблем, който ми посочи, беше липсата на obd адаптация в този модел на LPG Tech, както и липсата на настройка за довпръскване на бензин при високи обороти - аз над 4000 оборота не карам, освен при някое изпреварване, така че не знам реално това дали е голям проблем?

 

По отношение на интервала на смяна на газовия филтър - на колко моточаса е нормално да се сменя?

 

За проверка/реглаж на клапаните също ще ми бъде от полза да ме насочи някой от София къде е най-добре да го направя - четох доста разнопосочни мнения за Бултрако, Юби-ко, Омбре, най-добри отзиви има за Слави /Мотобокс/ в Овча Купел?

Редактирано от pii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулировката на клапаниете е елментарно нещо.Клипове колкото щеш. Поръчай си цолови пластини и една т-тка 10 за болчетата. За 4000 оборота....няма да коментирам какво става като изпреварваш и увиснеш на половината на тира. По-добре да обръща на бензин от колкото да се челосаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...