AlBa 0 #1 Публикувано 16 Март Здравейте на всички, нов член на групата съм и за първи път пиша в този форум. От 1 година съм собственик на Акорд 8ген 2.4 бензин /газ автомат. Живея в Германия. Миналото лято в България след реглаж беше установено, че задницата е разкрачена. Ляво - 2,14дясно - 2,31 Прочетох старата тема във форума.Но за съжаление ликовете дадени от колегата за camber kit не са активни. За уточнение, смятам да си монтира такива.... но понеже живея в Германия, ще се налага преди всеки преглед(TÜV) да си връщам оригиналните, за да мога да мина прегледа. Молбата ми към всички вас е: 1. Моля да ми бъде даден активен линк или точен модел на camber kit за моят автомобил. Нямам кого друг да попитам. Никой сервиз в Германия не иска и да чува за монтаж на подобна част. Опитвам се сам да чета и ровя в нета, но без успех. 2. Смятате ли, че моят план с постоянната въртележка(на всеки 2 години. Толкова е времето от преглед до преглед) ще се получи. Тоест може ли смяната (отвий-завий) да бъде извършена лесно, без да се налагат допълнителни работи (реглаж или нещо друго) Благодаря на всички предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #2 Отговорено 16 Март (Редактирано) Добре дошъл и тук! Задницата на колата клекнала ли е? В темата "Какво направи днес по колата си" (пост2800 и още сред няколко други), колегата @DAN_DAN скоро се бе похвалил че е решил еднократно и завинаги този проблем, заменяйки сноковите задни пружини с предни - от Лада. Ползвай търсачката ни. Виж коментара и мисля е по-удачен от твоят замисъл. Редактирано 16 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #3 Отговорено 16 Март Здраве колега, задницата не е клекнала. В реномиран сервиз тук в Германия ми казаха, че проблема се решава единственно чрез ремонт на цялата задница. Предложиха ми да ми сменят пружините(които според тях НЕ са за смяна). Това можело да помогне в някакви минамални граници/а можело и да не се отрази. Аз да съм решил.... Вторият, не по-малко важен проблем е, че в Германия всяка една модификация на колата с части не за Хонда..... не минава преглед.Много зор видях, за да си регистрирам газовото(BRC монтирано в Бг) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #4 Отговорено 16 Март (Редактирано) Амии, аз това се сетих. Кой ще разбере че пружините не са "родните"? Дай снимка отстрани на колата си. Нали видя разликата при колегата? Редактирано 16 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 16 Март https://www.hardrace-europe.com/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIv-jNzYr5hAMVuWlBAh2FyQuxEAAYASAAEgL5ffD_BwE тук има за акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #6 Отговорено 16 Март Намерих този сайт. Не мога обаче да се ориентирам кое е за мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #7 Отговорено 16 Март (Редактирано) ето снимка. благодаря ти за предложението. всъщност не съм присъствал на TÜF, не знам как точно и какво точно могат да видят, но риска го има.... от опит го казвам. Доста са им завишени срандартите. Редактирано 16 Март от AlBa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 16 Март https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-kit-with-head-light-adjuster-6757-s.html само едните https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-toe-control-arm-7410.html това са комплект с други Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #9 Отговорено 16 Март Много благодаря за линковете. 1. трябва ли да е комплекта? 2.това горен или долен е? - може би тъп въпрос, защото по пътя на логиката би трябвало да е горен, но по-добре човек да пита като не е сигурен😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #10 Отговорено 16 Март (Редактирано) @AlBa Аз съм този с Жигулските пружини. Откак съм ги сменил, само положителни неща виждам. Колата стана по-стабилна, вози по-меко, задницата се повдигна и най-важното за мен. Наклона на задните колела влезе в стойностите зададени от производителя и вече не ми износва задните гуми отвътре. А колкото до това на прегледа някой да забележи, че пружините не са оригинални, повярвай ми аз дето сам съм си ги сменял, не мога да ги позная. А пък щом в Германия никой не иска да направи тази процедура, като се прибереш в България си купи две предни пружини за ВАЗ 2101 за под 100 лева и ще намериш сервиз където да ти ги сменят без проблеми. Редактирано 16 Март от DAN_DAN 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 16 Март първият са горните,за камбър/наклонените колела/ вторият са комплект с тези за сходимост на колелата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #12 Отговорено 16 Март Колеги, благодаря ви за бързите и изчерпателни отговори. Хм, ще помисля за тези пружини. Какъв е живота..... каквато и да е колата, пак се връщаме на старата жигулка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #13 Отговорено 16 Март Последно нещо да уточня: Ясно ми е, че след монтажа на camber се минава реглаж.... както казах по-горе, преди всеки преглед ще връщам старата част и после пак новата. при всеки следващ монтаж , трябва ли пак реглаж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #14 Отговорено 16 Март Трябва и това също накланя везните към Жигулката. Като си върнеш стоковият вид, пак си извън нормите, да не говорим за изядените гуми, което веднага е подозрение че нещо куца в таз задница. Иначе не е клекнала прекомерно, та да бие на очи, поне от този ракурс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #15 Отговорено 16 Март като върна стоковият вид ясно, че го губи. Но после като върна Camber , който е бил вече един път регулиран, дали тогава пак реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #16 Отговорено 16 Март Колега пружините са ти за смяна, или омекнали или счупени пък и газовата като си сложил и си готов. Или купуваш нови подсилени за твоя модел или послушай DAN_DAN. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #17 Отговорено 16 Март (Редактирано) @AlBa - ще извиняваш но няколко пъти ти гледах снимката и чак сега се сетих да я "погледна". Дали ти се струва нормално как стои задно дясно колело в калника и спрамо купето, както и според предното колело? Продължи му мислено траекторията напред и ще видиш че излиза към банкета. Нямам нужда от данни, "имам око": колата ти хем е клекнала, хем задният мост е отворен напред! Мост яде гуми отвътре не когато колелата са отворени надолу (има много такива конструкции), а когато са отворени напред. Виж в нета какво е Negative converganse. Като го оправиш и стане positive (защото и 0 не е добре), ще разбереш колко стабилен е Акорда в завои. Сега не знам как караш, но явно си майстор и владееш положението, щом си жив. Редактирано 16 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 37 #18 Отговорено 16 Март (Редактирано) Колега това с са пълни глупости колата ти нямало да мине преглед (TÜV),ако не с били оригинални частите който са сменяни примерно. Това,че ти си имал филм с газово е така понеже в Германия има изискване за газовите и за това си слязъл в някакъв "Филм"(Ама това друга тема. Вероятно ще се оправи проблема с нови пружини и реглаж и аз ще сменя мойте ама на дали ще са от Лада понеже съм с Комби и там не е тествано както при колегата DAN_DAN. Хубаво си го замислил ама да сменяш постоянно тези Щанги К то на сервиз ще ти излязат златни) сервизите си дерат яко кинти в Германия.Вече ако сам ги сменяш е друго. Редактирано 16 Март от MotoMK5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #19 Отговорено 17 Март минал съм през сервиз и реглаж в Бг. Заключението е или ремонт на заден мост или регулираща щанга, която поради някаква причина японците са решили да не слагат. Минал съм и през сервиз в Германия. Заключението е ремонт на заден мост. Или смяна на пружини, но с риск проблема да не се реши. Регулираща щанга не се наемат да монтират, защото такава не се произвежда и същевременно не се монтира на този автомобил. Както и минаване на преглед(TÜV) с такава щанга е невъзможно. Опитвам се да преценявам и да следвам някаква логика и както гледам(друга тема във форума) този проблем е "болест" за този модел и хората го оправят с въпросната щанга. Колата е била с този проблем и преди да и се сложи газово. Зимните гуми, с които я купих и които в момента износвам са "обезобразени" Изтъркани са супер неравномерно. Явно е и че са въртени отпред/отзад/ляво/дясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlBa 0 #20 Отговорено 17 Март а филма с газовото е защото според Германците, на този автомобил НЕ трябва да се слага газово. Без значение марка/модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #21 Отговорено 17 Март @MotoMK5 Аз всъщност взаимствах идеята от колеги с комби версията на Акорд 8. Също така тези пружини стават и за седма серия седан, но за седма комби не стават, там окачването е различно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #22 Отговорено 17 Март Да 7-ма комби и седан са различни коли след Б колоната. При 8-ма шасито е еднакво, а разликите са само външни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 37 #23 Отговорено 17 Март Благодаря много DAN_DAN Ще го мисля да видим какво ще стане ама на лято. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове