Jump to content
Doktordok

Основен ремонт

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем след основен ремонт на двигателя сменени сегменти лагери гумички ремъци ролки шлайф на главата колата продължава да харчи масло сега разхода е 300 грама на 1000 километра майстора който го прави ми каза че явно гумичките са излезнали менте. Така да питам аз възможно ли е това нещо питам за мнение и от вас благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко харчеше преди ремонта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше няколко такива теми през годините. И доста основни ремонти. Но колата си харчи масло. И 300-500мл. за 10 хил км. е напълно нормално. Тоя двигател е така. И аз съм правил ремонт и нови сегменти и гумички и водачи на клапани и разликата е че преди ремонта харчеше по 800-1000мл. а след ремонта 400-600мл. И че след ремонта като спускам на скорост от някой проход, зад мен вече не остава димна завеса от синкав пушек. 
Но и хората не случайно казват: "Харчи масло като Хонда". С тия коли е така! Или го приемаш или сменяш колата, но не си късай нервите и не обикаляй по майстори. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С майсторите е проблем и се задълбочава поради некомпетентност и демографска криза.

Купих Сивик 6 / хеч / D14A3 1998-ма на синковеца - харчеше 0,5л / 1000км 10W-40

Фена го направи да харчи 0.0л / 10000км 5W-30 . Колата е на 420000км.

Карам 1 вехт Ледженд КВ1 2007-ма с 0W-30 и кюнците са чисти. Колата е на 353000км.

Всичко зависи ... от всичко. ;)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и моя опит: Докарана от Испания К20Z двигателя 221 000 км.. Първото обслужване от MIYAMOTO, като беше сложил Амсойл 5w30 и за 8500 км. си "изяде" допълнителните 700 мл. (остатъка от 5-те литра). Второто наливане Равенол 5W30 и за 10 000км пак си изяде 700мл.. Третото наливане Равенол SSO 0W30  и за 6000 км. не е мръднало или да е мръднало 1-2мм от средата на щеката или не улучвам точно нивелирано място. Смените на масло са ми на около 11 месеца и по-точно ако си "изяде" 700 мл. преди 10 000 км. и го сменям. Подготвил съм Пакело 5W30 за следващата смяна и да видя как ще е колата. За сега със SSO 0W30 се държи най-добре, но е сменено края на Септември и все още не е "видяло" горещини.
 Мисълта ми е, че разхода може да е и от вида масло което си наливал.  Да отбележа, че старата ми Алмера 1,5 бензин от 10 години е на Равенол ( хората още не бяха чували за това масло в БГ или беше екзотично) и никога не се е налагало да доливам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След основен ремонт при фена преди 5-6 години вече че станат маслото не го пипа.
Сипвам само Yako

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...