Doktordok 0 #1 Публикувано 10 Март Здравейте имам следния проблем след основен ремонт на двигателя сменени сегменти лагери гумички ремъци ролки шлайф на главата колата продължава да харчи масло сега разхода е 300 грама на 1000 километра майстора който го прави ми каза че явно гумичките са излезнали менте. Така да питам аз възможно ли е това нещо питам за мнение и от вас благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #2 Отговорено 11 Март А колко харчеше преди ремонта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #3 Отговорено 25 Април Имаше няколко такива теми през годините. И доста основни ремонти. Но колата си харчи масло. И 300-500мл. за 10 хил км. е напълно нормално. Тоя двигател е така. И аз съм правил ремонт и нови сегменти и гумички и водачи на клапани и разликата е че преди ремонта харчеше по 800-1000мл. а след ремонта 400-600мл. И че след ремонта като спускам на скорост от някой проход, зад мен вече не остава димна завеса от синкав пушек. Но и хората не случайно казват: "Харчи масло като Хонда". С тия коли е така! Или го приемаш или сменяш колата, но не си късай нервите и не обикаляй по майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #4 Отговорено 25 Април С майсторите е проблем и се задълбочава поради некомпетентност и демографска криза. Купих Сивик 6 / хеч / D14A3 1998-ма на синковеца - харчеше 0,5л / 1000км 10W-40 Фена го направи да харчи 0.0л / 10000км 5W-30 . Колата е на 420000км. Карам 1 вехт Ледженд КВ1 2007-ма с 0W-30 и кюнците са чисти. Колата е на 353000км. Всичко зависи ... от всичко. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #5 Отговорено 25 Април Да споделя и моя опит: Докарана от Испания К20Z двигателя 221 000 км.. Първото обслужване от MIYAMOTO, като беше сложил Амсойл 5w30 и за 8500 км. си "изяде" допълнителните 700 мл. (остатъка от 5-те литра). Второто наливане Равенол 5W30 и за 10 000км пак си изяде 700мл.. Третото наливане Равенол SSO 0W30 и за 6000 км. не е мръднало или да е мръднало 1-2мм от средата на щеката или не улучвам точно нивелирано място. Смените на масло са ми на около 11 месеца и по-точно ако си "изяде" 700 мл. преди 10 000 км. и го сменям. Подготвил съм Пакело 5W30 за следващата смяна и да видя как ще е колата. За сега със SSO 0W30 се държи най-добре, но е сменено края на Септември и все още не е "видяло" горещини. Мисълта ми е, че разхода може да е и от вида масло което си наливал. Да отбележа, че старата ми Алмера 1,5 бензин от 10 години е на Равенол ( хората още не бяха чували за това масло в БГ или беше екзотично) и никога не се е налагало да доливам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sakrayaami 45 #6 Отговорено 23 Юни След основен ремонт при фена преди 5-6 години вече че станат маслото не го пипа. Сипвам само Yako 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове