Inazuma 1 #1 Публикувано 17 Февруари Здравейте . Правих пробно каране на Сивик 1.5 182к.с ,ръчни скорости с цел закупуване .При скорост над 110-120 км/ч. започва силно тресене и виене като от крива джанта,небалансирани или криви гуми.Джантите са 17",върви право като се пусне волана,не тегли на страни. Четох и за възможен вариант за износени карета на полуоска,износени тампони на мотор,скоростна кутия. На мен ми прилича по-скоро да е проблем с въртяща се част като полуоска или гуми.Всичко друго по автомобила е добре,не е удрян. Като го купя ще го огледам подробно,ще сменя предните джанти със задните за проба и ако остане вибрацията ще го закарам в сервиз за мнение . Четох в чужди форуми и там го има този проблем със силни вибрации,тресене и виене след около 100км/ч. Имам и Сивик 8 140к.с и там има лека вибрация при скорост 130км/ч ,но съм сигурен,че е от лош баланс ,или крива джанта. Някой от Вас имал ли е подобен случай със Сивик 10-та генерация? Благодаря . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 793 #2 Отговорено 17 Февруари Погледни лагер главините. Има не едно и две оплаквания за модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inazuma 1 #3 Отговорено 17 Февруари Да ,и това ме съмнява,защото виенето е като от лагер на главината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #4 Отговорено 18 Февруари Моя съвет е търговеца да си оправи проблема и след това купувай. Не се знае в какъв цирк ще се вкараш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inazuma 1 #5 Отговорено 19 Февруари И това е правилно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #6 Отговорено 27 Февруари Имам 2 такива сивика, 1,5Т, ръчка 182 кс и няма вибрации и на двата от 0 до 200км/ч. Не бих купил така колата, ти по какво разбра, че не е удряна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inazuma 1 #7 Отговорено 28 Февруари Случаят вече е ясен. При първият тест имаше описаните проблеми ,които ме отказаха от автомобила,но собственика балансира предните джанти и направих втори тест.Нямаше вибрации,но остана бученето приличащо на лагер на главина.Въпреки това купих автомобила,защото прецених,че проблема не е сериозен и скъп . Днес монтирах джанти с гуми от друга Хонда за тест и няма никакъв шум,всичко е било от зимните гуми Нексен(не го очаквах).Установих ,че има нужда и от регулиране на сходимостта. Познах ,че не е удряна при огледа.Не купувам за първи път употребяван автомобил и до сега не съм имал проблем. Притеснява ме повече известния проблем с навлизането на бензин в картера и разреждането на маслото.Ще съм благодарен да споделите опит относно това. Благодаря на отзовалите се и безаварийни километри на всички . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #8 Отговорено 6 Март За NEXEN и аз съм го чувал това, като цяло са боклуци. Аз лично нямам проблеми с бензин в маслото, до колкото ми е известно се случва повече на CR-V. Честито! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #9 Отговорено 6 Март Аз също имах подобен проблем с гуми Nexen. Като цяло са много ниско качество. Като ги смених и проблема изчезна, имаше страшно бучене и вибрации... За въпроса дали имам бензин в маслото не мога да кажа със сигурност. Проверявам маслото регулярно, не помня като го смених дали беше на максимума, но сега когато и да го проверя е малко под максимума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inazuma 1 #10 Отговорено 6 Март Дано да нямате проблема с маслото,че не е добре за двигателя .С ново масло съм,но мисля ,че е разредено вече.До сега нямам опит с бензинови мотори с директно впръскване ,но си мирише на бензин и е по-рядко . Винаги съм карал с премиум марки гуми като Бриджстоун,Континентал ,Гуд иър ,Мишлен ,но сега си харесах зимни гуми Платин и ще ги пробвам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове