Jump to content
Sign in to follow this  
svesevo

МЕНЕНЕ НА ОБОРОТИТЕ

Recommended Posts

Здравейте колеги,на някой случвало ли му се сутрин на студено да мини обороти от 1000 до 2000 около половин час (супер дразнещо е) и като загрее отново работи като часовник?!?

 

Забравих да кажа колата няма газ,почистен дросел-току-що.

 

 

Edited by svesevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Загряването не може да е половин час!

На място е 10-тина мин, а в движение 5 / 6 мин.

Провери си нивото на антифриза първо.

Може и термостат да е заклинил отворен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя грешка...колата загрява нормално в рамките на 10-15мин.Но през това време мени оборотите 1000-2500.

Антифриз е ок.Имам парно...не е и термостат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В движение забелязал ли си да спада температурата?

Стрелката на градусите слиза ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ...няма проблеми в датчик,стрелки и температура 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прочети тази тема.Може да помогне.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, svesevo said:

Здравейте колеги,на някой случвало ли му се сутрин на студено да мини обороти от 1000 до 2000 около половин час (супер дразнещо е) и като загрее отново работи като часовник?!?

 

Забравих да кажа колата няма газ,почистен дросел-току-що.

 

 

Дросел се чисти като се свали и се измие основно с обезмаслител,просто пръскане с спрей не върши работа.

Клапана IACV (моторчето за празен ход) почистван ли е също чрез сваляне .

Въпреки че не си на газ клапаните се проверяват  също на 40-50хил км пробег.

Датчика следящ температурата на двигателя  ако си заминава ,дава грешна информация на EКУто и мени оборотите.

Закачете я на диагностика когато го прави проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега точно идвам от"диагностика"...

....там ново 20 НЕ НАМЕРИХМЕ БУКСАТА  под джапката....няма и няма...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е много ясно, че няма. До 2002 хр-в няма буква с 16 пина. Има една от страната на пасажера с 2 пина и се прави мост с кламер. 

 

Изчисти си дросела и стъпковото моторче. От там е проблема. Друг вариант евентуално може да е от газовата, но силно ме съмнява. Карал съм с гръмнал газов клапан и пак не менеше оборотите. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той няма газова!

Но чистенето на моторчето помага.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес отново свалих и почистих дросела...кое точно е стъпковото моторче?!?

Прилагам снимки:

IMG-47d0f0eff8c1750b1169e01cf8c05a8d-V.jpg

IMG-6a5f51bf8cebac287109ae44a5a490d9-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Втората снимка,бялата букса!:yes:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 20 часа, stefanvo написа:

Втората снимка,бялата букса!:yes:

Да намерен и почистен!

received_3706196599662911.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Голямо БЛАГОДАРЯ на всички Ви.

С почистване на дросел и стъпков мотор всичко е ок.За добавка ще сложа о нови задни амортисьори на Харвито 😀. Благодаря още веднъж и безаварийно на всички Ви!

IMG_20240207_094641601_HDR_AE.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

За това е форума-да си помагаме!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За съжаление проблема се завърнааа......Бесен съм!!!Преди като загрееше поне спираше да мини обороти...сега вече тотално се прецака.

 

Търся стъпково моторче втора употреба!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменено стъпково моторче и дросел(всичко втора употреба)НИКАКВА ПРОМЯНА....... някакви идеи колеги?

Share this post


Link to post
Share on other sites

А дали е правен реглаж някога ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Реглаж на какво?

Share this post


Link to post
Share on other sites

на Клапаните .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм правил но нямам газова....мисля че няма нужда?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@svesevo

Да разбираме че клапаните не са проверявани  от колко хил км.

Това че няма гозово не  е предпоставка да не се проверяват,няма как сами да се регулират.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никога не съм ги проверявал/реглаж

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко е това никога в км.

На бензин се проверяват на 40-50хил км преход.

Време е и ти да го направиш,от там трябваше да тръгнеш с реглаж на клапани .

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...