Jump to content
svesevo

МЕНЕНЕ НА ОБОРОТИТЕ

Recommended Posts

Здравейте колеги,на някой случвало ли му се сутрин на студено да мини обороти от 1000 до 2000 около половин час (супер дразнещо е) и като загрее отново работи като часовник?!?

 

Забравих да кажа колата няма газ,почистен дросел-току-що.

 

 

Редактирано от svesevo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загряването не може да е половин час!

На място е 10-тина мин, а в движение 5 / 6 мин.

Провери си нивото на антифриза първо.

Може и термостат да е заклинил отворен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка...колата загрява нормално в рамките на 10-15мин.Но през това време мени оборотите 1000-2500.

Антифриз е ок.Имам парно...не е и термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение забелязал ли си да спада температурата?

Стрелката на градусите слиза ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ...няма проблеми в датчик,стрелки и температура 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети тази тема.Може да помогне.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, svesevo said:

Здравейте колеги,на някой случвало ли му се сутрин на студено да мини обороти от 1000 до 2000 около половин час (супер дразнещо е) и като загрее отново работи като часовник?!?

 

Забравих да кажа колата няма газ,почистен дросел-току-що.

 

 

Дросел се чисти като се свали и се измие основно с обезмаслител,просто пръскане с спрей не върши работа.

Клапана IACV (моторчето за празен ход) почистван ли е също чрез сваляне .

Въпреки че не си на газ клапаните се проверяват  също на 40-50хил км пробег.

Датчика следящ температурата на двигателя  ако си заминава ,дава грешна информация на EКУто и мени оборотите.

Закачете я на диагностика когато го прави проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега точно идвам от"диагностика"...

....там ново 20 НЕ НАМЕРИХМЕ БУКСАТА  под джапката....няма и няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това може да ти помогне с намирането на буксата.

https://forums.hondabg.com/topic/110821-диагностика-на-електическите-системи/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е много ясно, че няма. До 2002 хр-в няма буква с 16 пина. Има една от страната на пасажера с 2 пина и се прави мост с кламер. 

 

Изчисти си дросела и стъпковото моторче. От там е проблема. Друг вариант евентуално може да е от газовата, но силно ме съмнява. Карал съм с гръмнал газов клапан и пак не менеше оборотите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той няма газова!

Но чистенето на моторчето помага.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново свалих и почистих дросела...кое точно е стъпковото моторче?!?

Прилагам снимки:

IMG-47d0f0eff8c1750b1169e01cf8c05a8d-V.jpg

IMG-6a5f51bf8cebac287109ae44a5a490d9-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората снимка,бялата букса!:yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, stefanvo написа:

Втората снимка,бялата букса!:yes:

Да намерен и почистен!

received_3706196599662911.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо БЛАГОДАРЯ на всички Ви.

С почистване на дросел и стъпков мотор всичко е ок.За добавка ще сложа о нови задни амортисьори на Харвито 😀. Благодаря още веднъж и безаварийно на всички Ви!

IMG_20240207_094641601_HDR_AE.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това е форума-да си помагаме!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление проблема се завърнааа......Бесен съм!!!Преди като загрееше поне спираше да мини обороти...сега вече тотално се прецака.

 

Търся стъпково моторче втора употреба!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменено стъпково моторче и дросел(всичко втора употреба)НИКАКВА ПРОМЯНА....... някакви идеи колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е правен реглаж някога ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на Клапаните .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм правил но нямам газова....мисля че няма нужда?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@svesevo

Да разбираме че клапаните не са проверявани  от колко хил км.

Това че няма гозово не  е предпоставка да не се проверяват,няма как сами да се регулират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм ги проверявал/реглаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко е това никога в км.

На бензин се проверяват на 40-50хил км преход.

Време е и ти да го направиш,от там трябваше да тръгнеш с реглаж на клапани .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...