svesevo 9 #1 Публикувано 3 Февруари (Редактирано) Здравейте колеги,на някой случвало ли му се сутрин на студено да мини обороти от 1000 до 2000 около половин час (супер дразнещо е) и като загрее отново работи като часовник?!? Забравих да кажа колата няма газ,почистен дросел-току-що. Редактирано 3 Февруари от svesevo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #2 Отговорено 3 Февруари Загряването не може да е половин час! На място е 10-тина мин, а в движение 5 / 6 мин. Провери си нивото на антифриза първо. Може и термостат да е заклинил отворен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #3 Отговорено 3 Февруари Моя грешка...колата загрява нормално в рамките на 10-15мин.Но през това време мени оборотите 1000-2500. Антифриз е ок.Имам парно...не е и термостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #4 Отговорено 3 Февруари В движение забелязал ли си да спада температурата? Стрелката на градусите слиза ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #5 Отговорено 3 Февруари Не ...няма проблеми в датчик,стрелки и температура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #6 Отговорено 3 Февруари Прочети тази тема.Може да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 3 Февруари 2 hours ago, svesevo said: Здравейте колеги,на някой случвало ли му се сутрин на студено да мини обороти от 1000 до 2000 около половин час (супер дразнещо е) и като загрее отново работи като часовник?!? Забравих да кажа колата няма газ,почистен дросел-току-що. Дросел се чисти като се свали и се измие основно с обезмаслител,просто пръскане с спрей не върши работа. Клапана IACV (моторчето за празен ход) почистван ли е също чрез сваляне . Въпреки че не си на газ клапаните се проверяват също на 40-50хил км пробег. Датчика следящ температурата на двигателя ако си заминава ,дава грешна информация на EКУто и мени оборотите. Закачете я на диагностика когато го прави проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #8 Отговорено 3 Февруари Сега точно идвам от"диагностика"... ....там ново 20 НЕ НАМЕРИХМЕ БУКСАТА под джапката....няма и няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #9 Отговорено 3 Февруари (Редактирано) Това може да ти помогне с намирането на буксата. https://forums.hondabg.com/topic/110821-диагностика-на-електическите-системи/ Редактирано 3 Февруари от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 3 Февруари Е много ясно, че няма. До 2002 хр-в няма буква с 16 пина. Има една от страната на пасажера с 2 пина и се прави мост с кламер. Изчисти си дросела и стъпковото моторче. От там е проблема. Друг вариант евентуално може да е от газовата, но силно ме съмнява. Карал съм с гръмнал газов клапан и пак не менеше оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #11 Отговорено 3 Февруари Той няма газова! Но чистенето на моторчето помага. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #12 Отговорено 5 Февруари Днес отново свалих и почистих дросела...кое точно е стъпковото моторче?!? Прилагам снимки: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefanvo 18 #13 Отговорено 6 Февруари Втората снимка,бялата букса! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #14 Отговорено 7 Февруари Преди 20 часа, stefanvo написа: Втората снимка,бялата букса! Да намерен и почистен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #15 Отговорено 7 Февруари Голямо БЛАГОДАРЯ на всички Ви. С почистване на дросел и стъпков мотор всичко е ок.За добавка ще сложа о нови задни амортисьори на Харвито 😀. Благодаря още веднъж и безаварийно на всички Ви! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefanvo 18 #16 Отговорено 7 Февруари За това е форума-да си помагаме! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #17 Отговорено 10 Март За съжаление проблема се завърнааа......Бесен съм!!!Преди като загрееше поне спираше да мини обороти...сега вече тотално се прецака. Търся стъпково моторче втора употреба! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #18 Отговорено 14 Март Сменено стъпково моторче и дросел(всичко втора употреба)НИКАКВА ПРОМЯНА....... някакви идеи колеги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #19 Отговорено 15 Март А дали е правен реглаж някога ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #20 Отговорено 15 Март Реглаж на какво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #21 Отговорено 15 Март на Клапаните . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #22 Отговорено 15 Март Не съм правил но нямам газова....мисля че няма нужда?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #23 Отговорено 16 Март @svesevo Да разбираме че клапаните не са проверявани от колко хил км. Това че няма гозово не е предпоставка да не се проверяват,няма как сами да се регулират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #24 Отговорено 16 Март Никога не съм ги проверявал/реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #25 Отговорено 16 Март (Редактирано) Колко е това никога в км. На бензин се проверяват на 40-50хил км преход. Време е и ти да го направиш,от там трябваше да тръгнеш с реглаж на клапани . Редактирано 16 Март от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове