Jump to content
martin99

Смяна на радио

Recommended Posts

Здравейте , извинявам се ако повтарям темата , но съм със оригиналното радио на хондата , англичанка , знаете ли как си го сменя , че на ориганолното когато му махна дисплея има 3 болчета който са много малки , развих ги , но радиото не мърда , най-вероятно има скоби дето е захванато и за тях , но пробвах до човъркам внимателно със нещо плоско за да ги откача , но и така не успях , даже маи си разместих нещо по часовника който е отгоре и спря да свети иначе часа го показва и вече се притеснявам да ръчкам.Колата е такъв  интериор както е на снимката.

honda-civic-aerodeck-1998-282425.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна на моето свалено как е, но мисля, че се вкарва по една метална паластина от двете страни и те освобождават контрите, които държат радиото за шейната.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поне на хеча ми е така.

Сваля го 1 майсторче и точно с такива специални "пластинки" избутва крачетата, за да се освободи радиото от монтираната му в таблото метална каса.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , благодаря ти , а от там след като изкарам радиото дали ще може да се видят лампичките за парното и за часовника , да ги сменя и тях или и за там отделно трябва да се разглобява нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото е с каса в таблото, за да се сваля лесно. Тя остава в него.

За достъп до други неща, трябва да се разглобява центролният панел. Обикновено се почва от барчето около скоростния лост и после нагоре.

Тук дано помогне колегата, или някой друг с такава кола.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо не схващам идеята!

Темата е за смяна на радиото. Последния въпрос е може ли през дупката за радиото да смениш подсветката на копчетата за парното.

Таааа, искаш да смениш радиото с неоригинално, или да оправиш подсветката на парното?! Или и двете неща?!

 

За да сложиш неоригинално радио трябва да разглобиш цялата конзола, за да махнеш шината на оригиналното.

За да оправиш подсветката на парното трябва да разглобиш цялата конзола.

 

Последно разглобявах конзола на англичанка преди 18г. Ако не ме лъже паметта:

Часовника и двата бутона до него се издърпват напред, без да разглобяваш нищо. Под тези два бутона май имаше винтове, които държат панела на конзолата.

Започваш, както каза Цецо, отдолу-нагоре.

Май имаше и скрити винтове зад пепелника и под маншона около ск.лост. Маншона и пластмасата около него просто се издърпват нагоре. От двете страни на ръчната, отвън, откъм седалките има винтове.

 

п.п. Преди мнооого години имаше тема, как точно се разглобява конзолата. Сега отивам на работа. Като изясниш, какво точно искаш да правиш, ще измислим, как да помогнем.

 

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се внимава, понеже освен винтчета има и щипки - добре е да се знае къде са. Иначе води до псуване и трошене. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Krasi-mir написа:

Нещо не схващам идеята!

Темата е за смяна на радиото. Последния въпрос е може ли през дупката за радиото да смениш подсветката на копчетата за парното.

Таааа, искаш да смениш радиото с неоригинално, или да оправиш подсветката на парното?! Или и двете неща?!

 

За да сложиш неоригинално радио трябва да разглобиш цялата конзола, за да махнеш шината на оригиналното.

За да оправиш подсветката на парното трябва да разглобиш цялата конзола.

 

Последно разглобявах конзола на англичанка преди 18г. Ако не ме лъже паметта:

Часовника и двата бутона до него се издърпват напред, без да разглобяваш нищо. Под тези два бутона май имаше винтове, които държат панела на конзолата.

Започваш, както каза Цецо, отдолу-нагоре.

Май имаше и скрити винтове зад пепелника и под маншона около ск.лост. Маншона и пластмасата около него просто се издърпват нагоре. От двете страни на ръчната, отвън, откъм седалките има винтове.

 

п.п. Преди мнооого години имаше тема, как точно се разглобява конзолата. Сега отивам на работа. Като изясниш, какво точно искаш да правиш, ще измислим, как да помогнем.

 

 

Идеята ми е да сменя оригиналното радио , а за лампите питах просто защото така и така ще махам радиото и ще се отвори дупка там и дали се виждат и тези лампи от там да ги сменя и тях през дупката на радиото само ако има достъп до тях през тази дупка на радиото , но от написаното от теб разбрах че няма да стане така , ще трябва да се разглобява цялата конзола.

Редактирано от martin99

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Krasi-mir написа:

За да сложиш неоригинално радио трябва да разглобиш цялата конзола, за да махнеш шината на оригиналното.

 

 Маншона и пластмасата около него просто се издърпват нагоре. 

 

Освен оригиналната шина да е с друго захващане. Иначе на друг CD плеър шината се монтира отпред и се закривяват едни метални изрезки по нея за контра.

Между другото- в средата и дъното на отвора за радио/плеър има една пвц гърбица, която пречи на кабелите и преходната букса да се монтира удобно CD плеъра. Ако е само USB плеър, без CD няма проблем, защото е по-плитък.  Та, тая гърбица я прерязах с един лист ножовка за метал.

Маншона първо в предната по-широка част се издърпва нагоре, после леко напред, за да излязат задните крачета.

Под ръчната има капаче и под него два болта. От там се почва разглобяването.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще бъде пълно разглобяване на конзолата май за да мога да си оправя и светлините , ама няма клипчета как се разглобява за тази кола , само на друг тип интериори излизат клипчета за разглобяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не се притеснявайте, смяната на оригиналното радио на Honda не е толкова сложна, колкото може да ви се струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...