Jump to content

jannickz

Новак
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно jannickz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Женски
  • Място
    moscow

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте! Затягането на биелните лагери на Honda CR-V 128 коня е важна процедура, която трябва да се извърши с внимание и точност. Ето стъпките, които трябва да следвате: Почистете: Почистете старателно всички части, преди да започнете. Смажете: Нанесете тънък слой молибденово дисулфидно грес на гърба на биелните лагери. Поставете: Поставете биелните лагери в гнездата им. Затегнете: Затегнете гайките на биелните лагери на етапи, като използвате динамометричен ключ, за да достигнете 20 Nm. Проверете: Проверете отново затягането на гайките, след като сте ги затегнали на етапи. Ако трябва да научите повече за лагерите, можете да посетите https://www.tradebearings.com/precision-bearings-catalogue.html или https://en.tradebearings.com/clist_177.html
  2. 1. Свалете ремъка: Разхлабете обтяжната ролка, за да освободите ремъка. Свалете ремъка от всички ролки. 2. Свалете ролките: Разхлабете болтовете, които държат ролките на място. Свалете ролките от двигателя. 3. Избийте лагерите: Използвайте подходящ инструмент за избиване на лагери, за да избиете старите лагери от ролките. Почистете ролките от прах и мръсотия. Здравейте, имам шум в ролките на пистовия ремък и компресора на климатика. Въпроса ми е някой избивал ли е лагерите на обтяжната и паразитната ролка, и на шайбата на компресора, на климатика. Ако някой има опит моля да сподели размерите на лагерите, за да ги купя предварително! Благодаря предварително!
  3. Прахът от феродото, натрупан в прорезите на накладките, може да причини леко задържане, което води до шум при движение. Заоблените ръбове на феродото на задните накладки, особено в комбинация с износени дискове, могат да допринасят за шума.
  4. Натоварването: При движение на автомобила, лагерите подлежат на по-голямо натоварване, което може да причини шум, който не се чува при въртене на колелото на подемник. Температурата: При движение на автомобила, лагерите се нагряват, което може да промени звука им. Следните фактори могат да помогнат за диагностициране на лагер главина: Вид на шума: Шумът от лагер главина обикновено е силен, метален и се усилва при завиване. Местоположение: Шумът от лагер главина обикновено се чува от предната част на автомобила. Скорост: Шумът от лагер главина обикновено се усилва с увеличаване на скоростта.
  5. Здравейте, не се притеснявайте, смяната на оригиналното радио на Honda не е толкова сложна, колкото може да ви се струва.
×
×
  • Създай нов...