Dvstoyanov89 2 #1 Публикувано 22 Януари Здравейте отново. Пиша с надеждата и други да са имали моят проблем и да са го разрешили някак си. Колата като цяло има много слабо парно и на Hi климатроника едва едва духа хладък въздух (Honda Civic 8 gen 2.2 i-CTDi), . Навсякъде ми казваха по сервизите, че дизелите имали "кофти" парно.. Онзи ден при Горан в Бургас и ме съветва да пробваме да изчистим системата с машина (циркулация на препарат), но е песимист в това, защото клетките на радиаторчето на Хондата били много тесни и не дава гаранция за успех. Тоест съмнява се за задръстен радиатор - а нов такъв каза, че само оригинален и струвал около 900 лв........ Според него парното на Хонда трябвало да "гори" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6101 #2 Отговорено 22 Януари Дизел градско за кратко е така. Въпросът е дали откакто имаш колата е било по-добре? Тогава си струва да провериш първо количеството фреон, защото ако е намаляло, първо дава разлика в духалките ляво - дясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #3 Отговорено 22 Януари Toя мотор загрява бавно..при мен е идентично, само дето аз лично ползвам само парното, не виждам нужда да пускам и климатроника../поправетеме ако греша/И с това пускане на ХАЙ няма да оправиш положението,някъде беше писано за акорд че на по ниска температура се оставя на една две чертички да духа само, докато загрее мотора.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #4 Отговорено 22 Януари 3 hours ago, Dvstoyanov89 said: Здравейте отново. Пиша с надеждата и други да са имали моят проблем и да са го разрешили някак си. Колата като цяло има много слабо парно и на Hi климатроника едва едва духа хладък въздух (Honda Civic 8 gen 2.2 i-CTDi), . Навсякъде ми казваха по сервизите, че дизелите имали "кофти" парно.. Онзи ден при Горан в Бургас и ме съветва да пробваме да изчистим системата с машина (циркулация на препарат), но е песимист в това, защото клетките на радиаторчето на Хондата били много тесни и не дава гаранция за успех. Тоест съмнява се за задръстен радиатор - а нов такъв каза, че само оригинален и струвал около 900 лв........ Според него парното на Хонда трябвало да "гори" Първо за до почне да духа топло трябва да загрее мотора,аз винаги оставам но LO климагроника така загрява по бързо сутрин двигателя. Вече като тръгне температурата да се покачва ,тогава обръщам две степени преди HI,и става баня . Това е при бензиновото CRV и при бензиновите Хонди. При дизелите е двойно по голяма стистемата на охлаждане,от там и по трудно загрява зимата.При неизправен термоснат и задръстен радиатор,да няма парно. Ти наистина направи тази промивка и сложи нов антифриз и термостат задължително,за да имаш парно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dvstoyanov89 2 #5 Отговорено 23 Януари Благодаря, ще направя промивката ! Термостата е сменен лятото 2023 година. Относо загряването и парното колата само на Hi духа леко хладък въздух.. намаля ли на 27 28 градуса направо си духа студено - тук говоря при напълно загрял автомобил (без значение яко градско или от София до Бс магистрала, колата не топли). Преди 21 часа, CARPERA написа: Първо за до почне да духа топло трябва да загрее мотора,аз винаги оставам но LO климагроника така загрява по бързо сутрин двигателя. Така не се ли включва компресора за охлаждане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6101 #6 Отговорено 23 Януари Ако е под 0-та не го включва. Климата на LO не пуска антифриз в парното и той се върти само в малкия и сред оваряне на термостата - и в големия кръг на охладителната ДВГ система. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #7 Отговорено 23 Януари (Редактирано) 2 hours ago, Dvstoyanov89 said: Благодаря, ще направя промивката ! Термостата е сменен лятото 2023 година. Относо загряването и парното колата само на Hi духа леко хладък въздух.. намаля ли на 27 28 градуса направо си духа студено - тук говоря при напълно загрял автомобил (без значение яко градско или от София до Бс магистрала, колата не топли). Така не се ли включва компресора за охлаждане Значи при теб нещо клапите не работат,или е откачено жилото което отваря клапана който пропуска загрелия антифриз към радиатора на парното.Намира се този клапън върху маркуча който отива към радиаторчето парно. Там търси проблема. При Lo аз изгасям климатроника от таблото,следя темп по дисплея на километража станат ли 4 чертички имам много добро парно CRV бензин двиг. Целта е обяснена от колегата наLo,да се загрее по-бързо и това става, малкия кръг на колат,тогава отваряш да идва към радиатор топлия антифриз,явно при теб не се случва. Редактирано 23 Януари от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
july`s 32 #8 Отговорено 24 Януари При мен (8ма, 2.2) беше запушено радиаторчето на парното. С промивка се оправи.Фабрично нямам клапан за антифриза към парното (гледано и по схеми, освен , че просто и физически няма).Клапата топло/студено си е традиционна болка. Чупи ѝ се управлението. Тоест, въобще не се променя температурата при промяна на желаните градуси. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dvstoyanov89 2 #9 Отговорено 29 Януари И при мен се оправи с промивка, не знам как трябва да духа оригинално (никога не е духало добре), но сега определено има разлика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове