Jump to content
Dvstoyanov89

Проблем с парно (не духа топло)

Recommended Posts

Здравейте отново. Пиша с надеждата и други да са имали моят проблем и да са го разрешили някак си. Колата като цяло има много слабо парно и на Hi климатроника едва едва духа хладък въздух (Honda Civic 8 gen 2.2 i-CTDi), . Навсякъде ми казваха по сервизите, че дизелите имали "кофти" парно..

Онзи ден при Горан в Бургас и ме съветва да пробваме да изчистим системата с машина (циркулация на препарат), но е песимист в това, защото клетките на радиаторчето на Хондата били много тесни и не дава гаранция за успех. Тоест съмнява се за задръстен радиатор - а нов такъв каза, че само оригинален и струвал около 900 лв........ 

Според него парното на Хонда трябвало да "гори"

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел градско за кратко е така.

Въпросът е дали откакто имаш колата е било по-добре?

Тогава си струва да провериш първо количеството фреон, защото ако е намаляло, първо дава разлика в духалките  ляво - дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toя мотор загрява бавно..при мен е идентично, само дето аз лично ползвам само парното, не виждам нужда да пускам и климатроника../поправетеме ако греша/И с това пускане на ХАЙ няма да оправиш положението,някъде беше писано за акорд че на по ниска температура се оставя на една две чертички да духа само, докато загрее мотора..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Dvstoyanov89 said:

Здравейте отново. Пиша с надеждата и други да са имали моят проблем и да са го разрешили някак си. Колата като цяло има много слабо парно и на Hi климатроника едва едва духа хладък въздух (Honda Civic 8 gen 2.2 i-CTDi), . Навсякъде ми казваха по сервизите, че дизелите имали "кофти" парно..

Онзи ден при Горан в Бургас и ме съветва да пробваме да изчистим системата с машина (циркулация на препарат), но е песимист в това, защото клетките на радиаторчето на Хондата били много тесни и не дава гаранция за успех. Тоест съмнява се за задръстен радиатор - а нов такъв каза, че само оригинален и струвал около 900 лв........ 

Според него парното на Хонда трябвало да "гори"

 

Първо за до почне да духа  топло  трябва да загрее мотора,аз винаги оставам но LO климагроника така загрява по бързо сутрин двигателя.

Вече като тръгне температурата да се покачва ,тогава обръщам две степени преди HI,и става баня .

Това е при бензиновото CRV и при бензиновите Хонди.

При дизелите е двойно по голяма  стистемата на охлаждане,от там и по трудно загрява зимата.При неизправен термоснат и задръстен радиатор,да няма парно.

Ти наистина направи тази промивка и сложи нов антифриз и термостат задължително,за да имаш парно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще направя промивката  ! Термостата е сменен лятото 2023 година. 

Относо загряването и парното колата само на Hi духа леко хладък въздух.. намаля ли на 27 28 градуса направо си духа студено - тук говоря при напълно загрял автомобил (без значение яко градско или от София до Бс магистрала, колата не топли).

 

Преди 21 часа, CARPERA написа:

Първо за до почне да духа  топло  трябва да загрее мотора,аз винаги оставам но LO климагроника така загрява по бързо сутрин двигателя.

Така не се ли включва компресора за охлаждане :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е под 0-та не го включва.

Климата на LO не пуска антифриз в парното и той се върти само в малкия и сред оваряне на термостата - и в големия кръг на охладителната ДВГ система.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, Dvstoyanov89 said:

Благодаря, ще направя промивката  ! Термостата е сменен лятото 2023 година. 

Относо загряването и парното колата само на Hi духа леко хладък въздух.. намаля ли на 27 28 градуса направо си духа студено - тук говоря при напълно загрял автомобил (без значение яко градско или от София до Бс магистрала, колата не топли).

 

Така не се ли включва компресора за охлаждане :huh:

Значи при теб нещо клапите не работат,или е откачено жилото което отваря клапана който пропуска загрелия антифриз към радиатора на парното.Намира се  този клапън върху маркуча който отива към радиаторчето парно.

Там търси проблема.

При Lo аз изгасям  климатроника от таблото,следя темп по дисплея на километража станат ли 4 чертички имам много добро парно CRV бензин двиг.

Целта е обяснена от колегата наLo,да се загрее по-бързо и това става, малкия кръг на колат,тогава отваряш да идва  към радиатор топлия антифриз,явно при теб не се случва.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен (8ма, 2.2) беше запушено радиаторчето на парното. С промивка се оправи.
Фабрично нямам клапан за антифриза към парното (гледано и по схеми, освен , че просто и физически няма).
Клапата топло/студено си е традиционна болка. Чупи ѝ се управлението. Тоест, въобще не се променя температурата при промяна на желаните градуси.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се оправи с промивка, не знам как трябва да духа оригинално  (никога не е духало добре), но сега определено има разлика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...