Jump to content
Sign in to follow this  
pelmel

AUTODIM опция на главния дисплей

Recommended Posts

Здравейте

До преди седмица екрана на навигацията се димваше(затъмняваше) сам. Примерно ако вляза в тунел ставаше по тъмен и съответно като се стъмни вечер също. От менюто е включено на AUTO, но не реагира изобщо. Вечер трябва от копчето ръчно да му бутам и намаля brightest-та, че свети доста в тъмното и дразни. Някои има ли идея къде може да е проблема?

 

Изпратено от моят M2101K7BNY с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като вкл. фаровете не се ли димва веднага?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Като вкл. фаровете не се ли димва веднага?

Не, не се димва само от копчето за ден и нощ или от менюто. Автоматичната функция не бачка 

Сега пробвах ако от копчето го намаля на нощ като включа фаровете се засилва светнилана, но обратното го няма

Изпратено от моят M2101K7BNY с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От бутоните плюс и минус на “brightness” избираш позиция макс,но преди да чуеш звуковият сигнал,след него вече се заключва дневен режим

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако фаровесе са на auto, влизайки в тунел се пускат, и цялото табло, вкл. екрана на навито се димват.

Ако са угасени на off, не знам дали само нави екрана може да се димне.

Аз имам DRL на дългите и дефакто фаровете ми са си винаги на off, освен когато нарочно ги пусна. Пестя от течност за чистачки - да не полива и фаровете. ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно. Ще пробвам утре както колегата Dimata е обяснил да  видим ще има ли разлика. Аз така и не съм пробвал дали пръскат пръскачките на фаровете. Има ли  някакво отделно копче  или задържаш да пръска на предния  прозорец и  те си пръскат?

 

Edited by pelmel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако фаровесе са на къси / дълги - пръскалките им поливат заедно с тези за стъклото. Управляват се заедно от лостчето. При ниво на течността под средата, приоритет е челното стъкло и фаровете отпадат от уравнението.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти, чистачките в какъв режим са ? При тях има летен и зимен режими. При зимен режим едната чистачка закрива видимостта на датчика (застава точно над него) и се получават аномалии със затъмняването на таблото и екрана. 

Поздрави 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Здрасти, чистачките в какъв режим са ? При тях има летен и зимен режими. При зимен режим едната чистачка закрива видимостта на датчика (застава точно над него) и се получават аномалии със затъмняването на таблото и екрана. 
Поздрави 
Добре, а как се сменят режимите, зимен/летен? Или е автоматично?

Изпратено от моят M2101K7BNY с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дърпаш ги нагоре, докато щракнат фиксирано в "зимен режим":

 

 Крайното им горно положение си е същото. Просто не се прибират под капака, а лежат в зоната на духалките за предното стъкло.

Клипчето е от предния модел Ледженд, но и на КВ 1 конструкция и функция са аналогични.

Edited by ceco_accord
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оправи ли се автоматичния режим на дисплея

Share this post


Link to post
Share on other sites
Оправи ли се автоматичния режим на дисплея

Не, от менюто в дневен режим го направих на макс светлина, а на нощен в различен цвят и на ниска осветеност. След това првключих да е на AUTO. Не се димва сам. Трябва да натисна на таблото копчето което превключва и тогава се затъмнява. Това с чистачките още не съм го пробвал.

 

Изпратено от моят M2101K7BNY с помощта на Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На някои коли ако на дневен режим яркосттта е настроена на макс, не превключва автоматично. На моето Субаро стана така и се оказа, че като върна едно деление от максималното, ауто режима си работи.

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15.01.2024 г. at 15:39, ceco_accord написа:

Дърпаш ги нагоре, докато щракнат фиксирано в "зимен режим":

 

 Крайното им горно положение си е същото. Просто не се прибират под капака, а лежат в зоната на духалките за предното стъкло.

Клипчето е от предния модел Ледженд, но и на КВ 1 конструкция и функция са аналогични.

Аз да питам дали някой го е правил това?Пробвах но не се получи, а не смея да напъна, да не се счупи нещо??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първият път е страшно, като с всяко сефтосване.

После си се хилиш, па обясняваш на други че няма драма. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, ceco_accord написа:

Първият път е страшно, като с всяко сефтосване.

После си се хилиш, па обясняваш на други че няма драма. ;)

Да разбирам ли , че при теб се  е получило?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да.

При всички се получава - това е конструктивно заложено.

Просто е странна и непопулярна опция и човек нормално се опасява.

Хващаш 2-те рамена (не перата) и леко но настойчиво тръгваш да ги плъзгаш по траекторията им. В началото ще ти се опъват, но после освобождават и глухо щракват в "зимна" позиция. Като на клипчето е.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен нищо не става, нито се чува да щраква нещо. Просто чистачките си тръгват по стъклото да се движат. Или аз не правя нещо като хората не знам. Плус това не знам как се получава това да хвана и двете ръмена като не стигам далечното с другата ръка :D

Изпратено от моят M2101K7BNY с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не го мисли.

И без това зимата си отива, а в другите 3 сезона, от тая екстра няма смисъл.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 28.01.2024 г. at 22:14, dj_freak написа:

Привет, можеш да си купиш такова оригинално копче. Седи в ляво от волана. Там сега имаш празно място. Аз си купих такова и си разделих по ел. схемата пръскалките на фаровете от тези на челното стъкло. Работи прекрасно и пести течност за чистачки, особено когато катериш към Смолян зимата. IMG_6388.thumb.jpg.184a8d218c5c54584bc27210c6a1f96f.jpg

Привет отново.

Намерих и схемата която съм направил по случая:

 

Headlight washer-1.jpg

Headlight washer-2.jpg

Headlight washer-3.jpg

Headlight washer-3.1.jpg

Headlight washer-4.jpg

Headlight washer-4.1.jpg

Headlight washer-5.jpg

Headlight washer-5.1.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Привет отново.
Намерих и схемата която съм направил по случая:
 
1868871422_Headlightwasher-1.thumb.jpg.4463ffe159618aa048a52670069a6ff8.jpg
531373412_Headlightwasher-2.thumb.jpg.ac4f9156c4a56855d530638a80795f24.jpg
1189487526_Headlightwasher-3.thumb.jpg.b85740ed8bacedec73ad0b711988aa6f.jpg
1392219409_Headlightwasher-3.1.thumb.jpg.c31044fc83a4857536ad5591e4883f28.jpg
996962885_Headlightwasher-4.thumb.jpg.3817c4e59c90d73037fa13586b641f6f.jpg
1795348604_Headlightwasher-4.1.thumb.jpg.d9905c41038fe15ecba7bdf720120c29.jpg
1716169978_Headlightwasher-5.thumb.jpg.250bc3e38ec1a7d574b291154b4295e6.jpg
430733440_Headlightwasher-5.1.thumb.jpg.a20dc21a7139ce16a4e9b84eb886123f.jpg
Чудесна информация колега, но там ми е контролера за газовата уредба. Не ми е чак толкова важно да има отделно копче, важното е да работи. Иначе благодаря за инфото!

Изпратено от моят M2101K7BNY с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, с газ е така, се нещо пречи :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моят е на "бърз бутон" вляво от скоростния лост. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора много  съм зле. Преди месец и половина като съм барал копчетата за усилване и намалянe на светлината на таблото ,  явно съм го дал на макс светлина. Но като се даде на макс и се натисне още веднъж плюса светва всичко още по-силно. Та заради това не ми минава автоматично дислпея от дневен  в нощен режим. Става въпрос за двете копчета на под бутона SNOW.

Edited by pelmel
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.01.2024 г. at 21:39, Dimata написа:

От бутоните плюс и минус на “brightness” избираш позиция макс,но преди да чуеш звуковият сигнал,след него вече се заключва дневен режим

Нали още тогава ти писах как се оправя

На 11.02.2024 г. at 0:35, pelmel написа:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едно въпросче: При изпреварване на магистрала на темпомат радара ми хваща камионите в дясна лента и съответно намаля скороста,дали е нормално,и ако не е как мога да се справя с проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никак.

Или поне аз не знам как може да се стесни лъчът на радара.

Помага ако от менюто му дадеш най-късата от 3-де дистанции. Тогава наближавайки го, тирът вече е по в страни като ъгъл от сноп обхвата на радара.

Свикнах да се изнасям в ляво по-отдалеч и да държа плътно в ляво на лявата лента в такива ситуации.

Другият вариант е да държиш емблемата мръсна, но ако е много зацапана, излиза съобщение на таблото.

Принципно рядко в силен трафик ползвам круиза, защото се презастрахова.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или предугаждаш това поведение (лесно е) и леекинко го контрираш с педала на газта ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда. Прощъпулникът на изкуствения интелект трябва да е под нивото на естествения.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...