Jump to content
Hondainishtodrugo

Пали от 3-ти, 4-ти път.

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Акорд 2,2 140кс 7 ген - доста често пали от 3-ти, 4-ти път. Върти добре, акумулатора е на 14.20 на запалено и 12,60 на студено. Имали ли сте подобен проблем? Мисля за варианти като свещи, подкачване на гориво, софтуерна грешка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено е затлачен горивен филтър, или просто парафинирана нафта в него, която в студа става на паста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е сменян преди 9000км и сипвам винаги само от Еко. Не твърдя, че е гаранция за качество, но сменям редовно филтър и не сменям бензиностанции постоянно. Въпреки това ще кажа да го проверят. Благодаря за отговора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ползвам ЕКО станциите, но съм на бензинки с газ.

Не вярвам да имат проблем, но филтърът ти е най-лесен и евтин - ако е от него де.

Закачи я на диагностика, но ако нищо не е светвало по таблото, може и да няма записани грешки. Ако има проблем с някоя от подгревните свещи и кабелите им, би "светнало".

Щом върти бодро, остава пътят на горивото и елементите по него, и се молиш да не е помпа, или дюзи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене бих заложил на въздух в горивната система, ако дърпа отнякъде. Може да погледнете и стойностите на дюзите през диагностика на живи данни и ще си покаже. Когато е топла пали ли трудно или само когато е студена ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави го без значение дали е студено или топло. Днес при -4 си запали веднага. Общо взето, когато и скимне става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някъде писано за подобен проблем и проблема беше в горивната рейка, по точно датчика или клапана към нея за високо налягане. Ето този:

47300594457c2a87463c41b1596f0b9f.thumb.jpg.66e68a5cc8e16bd0aaaad0b7ce852710.jpg

0cbb7b4dbee99bf56dd96793c6827126.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря ти! Пратено е към майстора да погледне, че доста варианти отпаднаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заедно с това забелязвам, че при спиране някъде на свободна,, оборотите леко играят надолу, и като спра се нормализират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с оборотите е често срещано, вкл. и при мен е така от 5-6 години. Като тръгват да падат пробвай да натиснеш съединителя, би трябвало да се нормализират тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен  от октомври започна да пали по трудно и след проверка на алтернатор,подгреващи свещи ,реле разбрахме ,че е от горивната система,моят механик директно ме прати в сервиз за горивни системи Бош,дадоха ми час за след повече от седмица,имах време да размисля и бая му досадих да сменим тази клапа след много увещания се съгласи да я сменим и воала ,пак си пали от един оборот.Това е вторият ми проблем с автомобила за 386 000 км (над 230 000 съм направил ,аз другите са от първия собственик),първият проблем беше с алтернатора на около 250 000 ,железен автомобил, като му дойде време за смяна не знам кой по съвременен автомобил ще бъде достоен заместник.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...