Hondainishtodrugo 0 #1 Публикувано 9 Януари Здравейте, Акорд 2,2 140кс 7 ген - доста често пали от 3-ти, 4-ти път. Върти добре, акумулатора е на 14.20 на запалено и 12,60 на студено. Имали ли сте подобен проблем? Мисля за варианти като свещи, подкачване на гориво, софтуерна грешка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #2 Отговорено 9 Януари Обикновено е затлачен горивен филтър, или просто парафинирана нафта в него, която в студа става на паста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondainishtodrugo 0 #3 Отговорено 9 Януари Филтъра е сменян преди 9000км и сипвам винаги само от Еко. Не твърдя, че е гаранция за качество, но сменям редовно филтър и не сменям бензиностанции постоянно. Въпреки това ще кажа да го проверят. Благодаря за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #4 Отговорено 9 Януари И аз ползвам ЕКО станциите, но съм на бензинки с газ. Не вярвам да имат проблем, но филтърът ти е най-лесен и евтин - ако е от него де. Закачи я на диагностика, но ако нищо не е светвало по таблото, може и да няма записани грешки. Ако има проблем с някоя от подгревните свещи и кабелите им, би "светнало". Щом върти бодро, остава пътят на горивото и елементите по него, и се молиш да не е помпа, или дюзи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitar_Honda 5 #5 Отговорено 9 Януари На първо четене бих заложил на въздух в горивната система, ако дърпа отнякъде. Може да погледнете и стойностите на дюзите през диагностика на живи данни и ще си покаже. Когато е топла пали ли трудно или само когато е студена ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondainishtodrugo 0 #6 Отговорено 10 Януари Прави го без значение дали е студено или топло. Днес при -4 си запали веднага. Общо взето, когато и скимне става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #7 Отговорено 11 Януари Имаше някъде писано за подобен проблем и проблема беше в горивната рейка, по точно датчика или клапана към нея за високо налягане. Ето този: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondainishtodrugo 0 #8 Отговорено 12 Януари Благодаря ти! Пратено е към майстора да погледне, че доста варианти отпаднаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondainishtodrugo 0 #9 Отговорено 12 Януари Заедно с това забелязвам, че при спиране някъде на свободна,, оборотите леко играят надолу, и като спра се нормализират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #10 Отговорено 12 Януари Това с оборотите е често срещано, вкл. и при мен е така от 5-6 години. Като тръгват да падат пробвай да натиснеш съединителя, би трябвало да се нормализират тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #11 Отговорено 15 Януари И при мен от октомври започна да пали по трудно и след проверка на алтернатор,подгреващи свещи ,реле разбрахме ,че е от горивната система,моят механик директно ме прати в сервиз за горивни системи Бош,дадоха ми час за след повече от седмица,имах време да размисля и бая му досадих да сменим тази клапа след много увещания се съгласи да я сменим и воала ,пак си пали от един оборот.Това е вторият ми проблем с автомобила за 386 000 км (над 230 000 съм направил ,аз другите са от първия собственик),първият проблем беше с алтернатора на около 250 000 ,железен автомобил, като му дойде време за смяна не знам кой по съвременен автомобил ще бъде достоен заместник. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове