Jump to content
Vladi4

Honda sr-v 3 има ли склонност да гние?

Recommended Posts

Здравейте и честита коледа. Предстои ми покупка на нов автомобил. Насочил съм се към ср-в 3, 2.0 бензин, ръчна скоростна кутия. Интересува ме само това за автомобила- има ли склонност да образува гнезда на ръжда- под, прагове, вежди, около гърлото на резервоара, предни/задни бомбета? Не намерих нито една тема в целия раздел, което е добре, но от осем години карам друг японец, който е буквално прояден от ръждата и искам да знам какво да очаквам и къде да гледам при оглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Съжалявам, нямам представа, как гние CR-V 3 в България.

Обаче ...

От 21г съм в Англия.

От 19г пред вратата ми има паркирана поне една Хонда. Общо 12 бройки.

От  14г личният ми автомобил е CR-V. Два броя 1-ва ген JDM и настоящата 2-ра ген.

Почти 10г работех в център за ГТП.

 

Таааа ... от скромните ми наблюдения върху марката:

Хонда, произведена в Англия, и карана в Англия гние в пъти по-бавно от Хонда, произведена в Япония, и карана в Англия.

Настоящето ми CR-V 2 е произведено в Англия точно преди 20г. Няма една дупчица изгнило. Предишните ми две JDM-ки бяха роизведени в Япония, карани там 7-8 години и после в Англия окомо 10-ина години, бяха тотален гнилоч.

 

После:

Преди години купих и закарах в България Mitsubishi Pajero Pinin, 11-годишно. Нямаше една дупка изгнило. След втората зима там котката влизаше и излизаше от колата без да й отварям вратата, през пода. 

 

Таааа, тетака.

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм здрави, както и ръждиви, но чак изгнили 3-ки не съм.

Оглеждаш и преценяваш, купуваш, ако има тук-таме обработваш и караш.

Фатално за гниенето е колата да се прибира мокра в гараж без вентилация, или в такъв с постоянна влага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялото дъно на Црв 3 е покрито с кори така ,че едва ли може да видиш нещо. Като купувах моето гледах и сравнявах ръждата по окачването с друго което беше до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, ceco_accord написа:

Оглеждаш и преценяваш

Именно. Всичко опира до начините на експлоатация, миене и съхранение на конкретния екземпляр.

 

От скоро се оглеждам за CR-V 2, по поръчка на един братовчед от България. Миналата седмица гледах едно, същото като моето - модел, години, пробег. Отпаднало от ГТП, заради изгнили вежди. Да, ама не. Отварям сайта на нашия КАТ, пиша рег номера на колата и оппааааа ... Цяла страница препоръки. Значи, днес минава успешно ГТП, ама догодина надали. Повърхностна ръжда навсякъде - по целия под, предна събфрейм (т.нар. преден мост, или магаре), задно окачване, спирачни тръби, теглич ...

 

Да се повторя - от скромния ми опит:

Хонда гние отзад напред. Проблемът идва именно от пластмасовите декорации, които спомена @gecata1059 . Ръждата тръгва от ъглите в задните краища на праговете и задните вежди. Между пластмасите и ламарината на праговете и веждите се събира кал. При миене не се обръща особено внимание, а и няма как, защото калта е скрита.

 

Таааа, оглеждай много внимателно около и под пластмасите върху праговете, и веждите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето сузуки за осем години съм сменил преден и заден мост гнили, задни вежди, прагове, в момента е гнило гърлото на резервоара и все пак изкара осем години и почти 150 хиляди километра. Да правиш ръжда е отчайващо и затова разпитвам за слаби места. Все пак хондите държат доста високи цени и за тази цена ще се търси автомобил, който да изкара поне колкото сузукито, а ако ръждата го е напънала това няма как да стане. Благодаря  ви за информацията, явно с всичките пластмаси дето покриват ключовите места ще е доста на късмет търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола гние там където е най-защитена - парадокс, но с логично  обяснение.

За това не ползвам калобрани, на Сивика махнах пвц предпазителите отвътре на задните вежди (там бе гнилоч) и лятоска свалих пласмасовите прагове и предни подкалници, за да видя как е и пообработя малко. Слава Богу нямаше гнило, а само точици.

Имам навик като се прибера, ако е киша, да махна полепналата зад колелата веднага.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло, купето не е склонно към корозия и няма някакви конкретни слабости в това отношение. Ръжда обикновено има по компонентите на окачването, които не са добре защитени и по тях може да се съди в каква среда е карана колата. И тук важи универсалното правило къде е карана колата - колкото по-южна държава, толкова по-малко ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам защо никой не е споменал сервизната акция на Запад. Касае именно ръжда по задната част на рамата, точно където носачът се прикачва.

Там има слаба точка, която гние интензивно до толкова, че носачът може да се откачи от рамата. По фб групите и в интернет има доста снимки на 3ки в такова състояние.
Звучи като доста сериозен и опасен проблем.


Повече по темата:
https://www.cbsnews.com/amp/news/honda-crv-recall-2023-rust-suspension/

Редактирано от Anto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Anto написа:

Не знам защо никой не е споменал сервизната акция на Запад

Акцията е доста на запад, т.е. касае Америка. Европейските CR-V-та от това поколение са произведени във Великобританиям, а американските предполагам някъде в Америка. Винаги има някои разлики в различните заводи, още повече за различни пазари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 minutes ago, inspektora said:

Акцията е доста на запад, т.е. касае Америка. Европейските CR-V-та от това поколение са произведени във Великобританиям, а американските предполагам някъде в Америка. Винаги има някои разлики в различните заводи, още повече за различни пазари.

Така е, за сега акцията е само в Америка и Канада, но конструкцията на Европейските е абсолютно същата. В английската група изскачат все повече счупени. Ясно, че от влагата и солта по пътищата им се разказва играта на всички коли, но така като има и по някоя слаба точка в купето, особено на толкова критично място.. 

Лошото е, че ръждата тръгвала отвътре в рамата навън и понякога не може да се види колко точно зле е. Трябва да внимаваме като купуваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Anto написа:

Не знам защо никой не е споменал сервизната акция на Запад

Тук не сме от поддръжката на Хонда, нито пък имаме всички сервизни бюлетини под ръка. Помагаме си едни на други, кой колкото знае. Ето, че го правите и Вие, за което благодарим.

 

Иначе в Северна Америка условията са доста по-сурови, особено в Канада. Има модели, на които тези условия не им понася Примерно, в Канада досега само един Елемент съм видял, който да се продава с право на придобиване на собственост и регистрация. Всички други досега са били за бракуване. CR-V 3 е в най-добрия случай на 13 години. За толкова време може да поръждаса доста.

 

Ако трябва да се изкажа по темата иначе, имахме цр-в 3 2007, внесено от Италия в края на 2016. Продадохме го в началото на тази година. Отдолу беше перфектно. Ама перфектно! Подкалници, спирачни апарати дори - всичко! И не е като да го хваля, защото трябва да го продавам - колата вече не е в семейството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...