Jump to content
Tokio

Accord 7, 2,2 disel, face, не си познава ключа...

Recommended Posts

След откачане на акумулатора за една вечер, спря да си познава ключа. На някой да му се е случвало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси си шоковия датчик и го натисни за всеки случай( между двата педала нагоре бъркаш мисля). А, чекът и подгрев светват ли?

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Светва ABS, чека и мига зеленото ключе на таблото. Още при поставянето на ключа, светва една оранжева картинка на ключа. Натисках шоковия датчик, но нищо не се промени. Температурата навън беше -8 градуса.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжевата картинка не е проблем. Тя показва че ключът е в контакта. Откачането на акумулатора, беше ли в следствие на падане на същият и невъзможност колата да запали, и да си се мъчил да палиш с полу-умрял такъв. Ако е така, се е загубила синхронизацията на имобилайзера с компютъра. Често явление. Особенно при Сивиците. За всеки случай диагностика трябва някой да залачи за да се каже точно. Това е първото предположение от моята практика. Имал съм случай и фабрична аларма ако има да забива (спира) комуникацията между иммо и еку (това почесто при ЦРВ3).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора се предполага че е бил зареден, защото преди да го изключа пътувах без почивка от България до Будапеща. Пристигнах там вечерта, от съображения за сигурност откачих едната клема на акумулатора и на сутринта колата не си позна ключа. Акумулатора си върти нормално, но колата не пали. Имам диагностика за Honda, ще я закача като ми докарат Акорд-а след празниците, че остана там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво е развитието или колата още не е дошла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах, че ще ми докарат колата след празниците. Чакам я до няколко дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си колата. Компютъра беше загубил връзка с имобилайзера, обучих ги с HDS-a

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, това се получава при слаб акумулатор, получава се бъг в системата при дизелите. Приятел с ЦРВ-2 с твоя мотор му се случи два пъти в рамките на месец миналата Зима и се наложи обучение на имото, и двата пъти напълно идентични след смяната на акумулатора не го е правила вече, рядко се случва но стават такива неща кофти е, че те оставя на пътя когато най малко очакваш имай си едно на ум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я имам вече 8 години, никога не ми е правила този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вимаги има първи път. Особено слаб акумулатор и дизел. Все пак ЕКУ-то е БОШ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! Нов съм във форума и искам да споделя моя проблем при Акорд 2.2. ctdi 7 генерация. Та проблема ми е ,че колата често не разпознава ключът, този проблем почна да го прави рядко, но от 1 месец пали само сутрин ( може би когато е по-хладно) такова наблюдение имам. А като запали след известно време ми свети VSA  грешка , а когато не разпознава ключа мига зеления ключ  на таблото ,но без чека и лампата за акумулатора, което при това положение знам че не си разпознава ключа а и също VSA  грешка. Закачах я в Хонда Ст Загора  и ми обясниха да търся еладжия да ми проследил кабелите или някоя хлабава маса по мотора. Нямам втори ключ в понеделник ще правя, за да изключа варианта с ключа. Наистина ме знам къде да я закарам, защото когато отида в сервиз всеки ми казва " не си за мен ,не мога да ти помогна! " Ако може някой да помогне, благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората правилно са ти казали. Търси еладжия да провери връзки и маси. Елементарно е: Щом не ти светва чека , значи няма ЕКУ в този момент. Съответно, не че не си разпознава ключът , а няма връзка и отговор от ЕКУ-то.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата комби или седан е? Преди или след фейса?

Смяната на компютър не е болт он, ще ти трябват Maris кодовете от Хонда. Аз минах по тази процедура, та съм запознат.

Проблема не е за еладжии, а за електрончик.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е фейслифт комби. В момента е при електрончик. Просто търсим EКУ . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам компютър за фейслифт комби дизел.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...