Gergi762 5 #1 Публикувано 25 Ноември, 2023 Здравейте. Баща ми има проблем с Хондата си 95 година,128 коня бензин -газ. Оборотите на празен ход са много ниски,понякога върви много добре,понякога притриса по време на движение,сякаш е на три цилиндъра. Опитах да и вдигна малко оборотите от болчето на жилото на газта,но не се получи. Тогава започна пък ту да е добре,ту да ги вдига много. Има един датчик на налягането на входящия въздух, може ли от него да притриса по време на движение? Не съм наясно с японските автомобили,та ако може някой насоки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #2 Отговорено 25 Ноември, 2023 (Редактирано) Клапаните кога са проверявани за последно. Чистен ли е дросел и IACV стъпковото моторче. Редактирано 25 Ноември, 2023 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #3 Отговорено 25 Ноември, 2023 (Редактирано) Клапани не са проверявани. Стъпково моторче не е чистено. Къде се намира то,тъй като не можах да го видя на пръв оглед. Странно е че колата понякога върви много добре и без да се пипа нищо започва да тресе. Къде е дросела? Редактирано 25 Ноември, 2023 от Gergi762 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #4 Отговорено 25 Ноември, 2023 Започни първо с клпаните . https://forums.hondabg.com/topic/112113-почистване-дросел-crv-1gen/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #5 Отговорено 25 Ноември, 2023 Провери кабели, свещи, делко, клемите на акумулатора и масите към купето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #6 Отговорено 26 Ноември, 2023 Намерих го стъпковия мотор и ще го промия. На същия колектор има два датчика. Този от горе предполагам мери налягането на въздуха в колектора (поне така го пишат по магазините),но този пред стъпковия мотор за какво е? Температура на въздуха може би? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #7 Отговорено 26 Ноември, 2023 Моля колега снимай по-лесно ще стане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #8 Отговорено 28 Ноември, 2023 (Редактирано) За тези датчици говоря. Мап сензора и ТП сензора. Дали проблема с тресенето и мощноста не идва оттам Редактирано 28 Ноември, 2023 от Gergi762 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #9 Отговорено 28 Ноември, 2023 (Редактирано) ТПС ако е бутан и не дава точната позция на клапата да. Двата се проверяват на софт как работят. Провери клапаните първо докато не стане късно. Колата има ли газ. Редактирано 28 Ноември, 2023 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #10 Отговорено 28 Ноември, 2023 Има газ.Но проблема го има и на бензин. Как да е бутан TPS,пръскал съм буксите с контакт спрей,друго не. Някой знае ли читав майстор в Плевен да ми направи диагностика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хри100 87 #11 Отговорено 28 Ноември, 2023 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #12 Отговорено 28 Ноември, 2023 преди 6 минути, Хри100 написа: ... Благодаря ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #13 Отговорено 28 Ноември, 2023 On 11/25/2023 at 6:31 PM, Gergi762 said: Здравейте. Баща ми има проблем с Хондата си 95 година,128 коня бензин -газ. Оборотите на празен ход са много ниски,понякога върви много добре,понякога притриса по време на движение,сякаш е на три цилиндъра. Опитах да и вдигна малко оборотите от болчето на жилото на газта,но не се получи. Тогава започна пък ту да е добре,ту да ги вдига много. Има един датчик на налягането на входящия въздух, може ли от него да притриса по време на движение? Не съм наясно с японските автомобили,та ако може някой насоки. Пак ще кажа първо регулирай клапаните,на газ се прави на 15-20хил км. Кое болче на жилото на газта си въртял. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #14 Отговорено 28 Ноември, 2023 Боядисаното болче отдолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #15 Отговорено 28 Ноември, 2023 (Редактирано) Болчета много ??????? Ако е това е голяма грешка. Редактирано 28 Ноември, 2023 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #16 Отговорено 28 Ноември, 2023 Не това. Под жилото на газта,то е като стопорче с вътрешен шестограм и се законтря с гайка ф5. Белязано е с боя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #17 Отговорено 28 Ноември, 2023 (Редактирано) Така само гадаем какво въртиш може би става за това на IACV моторчето за пазен ход???? Поснах тема какво да направиш с дросела и да провериш клапните казах не иднъж,ти буташ там където не трябва. Отиди на майстор който знае какво да прави не бутай нищо повечи. Редактирано 28 Ноември, 2023 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #18 Отговорено 28 Ноември, 2023 Това което съм врътнал и в последствие върнал в предишното положение е преди да пиша във форума. Колата е на баща ми и е далеч от мен,така че още нищо не мога да правя по нея. Благодаря ти за помощта и не ми отговаряй ако те натоварвам по някакъв начин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #19 Отговорено 30 Ноември, 2023 На 28.11.2023 г. at 14:04, CARPERA написа: Пак ще кажа първо регулирай клапаните,на газ се прави на 15-20хил км. Кое болче на жилото на газта си въртял. Бах тоя реглаж , той по-често от смяната на маслото. Ти всичко май оправяш с реглаж на клапани. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #20 Отговорено 30 Ноември, 2023 (Редактирано) След над 15 реглажа направени лично от мен по колите, които съм имал последните 13 години смея да твърдя, че реглажите е добре да се правят по възможност и на 10 000 км. Тъй като износването на леглата зависи много от настройките на газта както и от модела на самия двигател. Например при CR-V първа генерация намалянето на хлабината беше по осезаемо отколкото при акорда 6 за едни и същи изминати километри. Да не кажа, че има разлика в износването при всеки конкретен цилиндър и понякога след 10000км вече е изядена допустимата хлабина на изпускателните клапани. Следвайки общоприетите инструкции излиза, че караме още едни 5-10к с некоректни хлабини и значително износване. Трябва да се следи всеки конкретен двигател индивидуално и да се реагира навреме, а не по предписания. Благодарение на това презастраховане имам навъртяни над 120 000 км на газ и на двете коли и в момента на акорда имам още голям запас от въртене на винтовете. В случая се съмнявам проблемът на колегата да е от хлабини понеже твърди, че понякога колата работи много добре. Аз бих започнал да търся проблеми по запалителната част като начало. Редактирано 30 Ноември, 2023 от HondaExplorer 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #21 Отговорено 30 Ноември, 2023 на CRV 2gen свалям между 40-50 хиляди за проверка.Оставям ги в горни граници,след 40-50к на газ са на долна граница.Което е 0.04-0.05 намаляла хлабина.На CRV 3gen - на 30к свалям и не е нужен реглаж,на следващите 30к искат лека корекция.Имам и Субару там реглаж между 60 и 80к. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #22 Отговорено 16 Декември, 2023 След регулиране на клапаните и смяна на свещи,дистрибуторна капачка и палец колата вече е ок. Не е пипано стъпковото моторче или кавото и да е друго. Благодаря на всички включили се в темата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове