Jump to content
Gergi762

Проблем с вървеж

Recommended Posts

Здравейте.

Баща ми има проблем с Хондата си 95 година,128 коня бензин -газ. Оборотите на празен ход са много ниски,понякога върви много добре,понякога притриса по време на движение,сякаш е на три цилиндъра. Опитах да и вдигна малко оборотите от болчето на жилото на газта,но не се получи. Тогава започна пък ту да е добре,ту да ги вдига много. Има един датчик на налягането на входящия въздух, може ли от него да притриса по време на движение? Не съм наясно с японските автомобили,та ако може някой насоки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните кога са проверявани за последно.

Чистен ли е дросел и IACV стъпковото моторче.

 

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапани не са проверявани.

Стъпково моторче не е чистено. Къде се намира то,тъй като не можах да го видя на пръв оглед. Странно е че колата понякога

върви много добре и без да се пипа нищо започва да тресе. Къде е дросела?

 

Редактирано от Gergi762

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери кабели, свещи, делко, клемите на акумулатора и масите към купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го стъпковия мотор и ще го промия. На същия колектор има два датчика. Този от горе предполагам мери налягането на въздуха в колектора (поне така го пишат по магазините),но този пред стъпковия мотор за какво е? Температура на въздуха може би?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля колега снимай по-лесно ще стане.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

image.thumb.png.a331709f63d790cd1f5a35d6326ad0ca.png

 

За тези датчици говоря. Мап сензора и ТП сензора.

Дали проблема с тресенето и мощноста не идва оттам 

Редактирано от Gergi762

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТПС ако е бутан и не дава точната позция на клапата да.

Двата се проверяват на софт как работят.

Провери клапаните първо докато не стане късно.

Колата има ли газ.

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има газ.Но проблема го има и на бензин.

Как да е бутан TPS,пръскал съм буксите с контакт спрей,друго не.

Някой знае ли читав майстор в Плевен да ми направи диагностика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Хри100 написа:

...

Screenshot_20231128_134221_Contacts.jpg

Благодаря ти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/25/2023 at 6:31 PM, Gergi762 said:

Здравейте.

Баща ми има проблем с Хондата си 95 година,128 коня бензин -газ. Оборотите на празен ход са много ниски,понякога върви много добре,понякога притриса по време на движение,сякаш е на три цилиндъра. Опитах да и вдигна малко оборотите от болчето на жилото на газта,но не се получи. Тогава започна пък ту да е добре,ту да ги вдига много. Има един датчик на налягането на входящия въздух, може ли от него да притриса по време на движение? Не съм наясно с японските автомобили,та ако може някой насоки.

Пак ще кажа първо регулирай клапаните,на газ се прави на 15-20хил км.

Кое болче на жилото на газта си въртял.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болчета много ???????

Ако е това е голяма грешка.

1804053296_Screenshot_20231128-192706_SamsungInternet.thumb.jpg.6b468b4814fba948f120fa4ef5f93da0.jpg

 

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не това. Под жилото на газта,то е като стопорче с вътрешен шестограм и се законтря с гайка ф5. Белязано е с боя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така само гадаем какво въртиш  може би става за това на IACV моторчето за пазен ход????

Поснах тема какво да направиш с дросела и да провериш клапните  казах не иднъж,ти буташ там където не трябва.

Отиди на майстор който знае какво да прави не бутай нищо повечи.

 

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм врътнал и в последствие върнал в предишното положение е преди да пиша във форума. Колата е на баща ми и е далеч от мен,така че още нищо не мога да правя по нея. Благодаря ти за помощта и не ми отговаряй ако те натоварвам по някакъв начин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.11.2023 г. at 14:04, CARPERA написа:

Пак ще кажа първо регулирай клапаните,на газ се прави на 15-20хил км.

Кое болче на жилото на газта си въртял.

Бах тоя реглаж , той по-често от смяната на маслото. Ти всичко май оправяш с реглаж на клапани.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След над 15 реглажа направени лично от мен по колите, които съм имал последните 13 години смея да твърдя, че реглажите е добре да се правят по възможност и на 10 000 км. Тъй като износването на леглата зависи много от настройките на газта както и от модела на самия двигател. Например при CR-V първа генерация намалянето на хлабината беше по осезаемо отколкото при акорда 6 за едни и същи изминати километри. Да не кажа, че има разлика в износването при всеки конкретен цилиндър и понякога след 10000км вече е изядена допустимата хлабина на изпускателните клапани. Следвайки общоприетите инструкции излиза, че караме още едни 5-10к с некоректни хлабини и значително износване. Трябва да се следи всеки конкретен двигател индивидуално и да се реагира навреме, а не по предписания. Благодарение на това презастраховане имам навъртяни над 120 000 км на газ и на двете коли и в момента на акорда имам още голям запас от въртене на винтовете. В случая се съмнявам проблемът на колегата да е от хлабини понеже твърди, че понякога колата работи много добре. Аз бих започнал да търся проблеми по запалителната част като начало.

Редактирано от HondaExplorer
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на CRV 2gen свалям между 40-50 хиляди за проверка.Оставям ги в горни граници,след 40-50к на газ са на долна граница.Което е 0.04-0.05 намаляла хлабина.На CRV 3gen - на 30к свалям и не е нужен реглаж,на следващите 30к искат лека корекция.Имам и Субару там реглаж между 60 и 80к.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След регулиране на клапаните и смяна на свещи,дистрибуторна капачка и палец колата вече е ок. Не е пипано стъпковото моторче или кавото и да е друго. Благодаря на всички включили се в темата.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...