DDDimitrov 8 #1 Публикувано 15 Ноември, 2023 (Редактирано) Здраеите Колеги! Извинявам се ако дублирам темата. Някой сблъсквал ли се е с проблем с кантара? Задните колелета греят, сменил съм спирачни апарати с нови, добре се движат буталата, супортите са добре, смазани движат се перфектно, нови спирачни маркучи, сменен ABS модул, не свети нищо по таблото, проблема не е в ръчната. Пиша това да не разтягаме темата, само кантара или регулатора на налягането на задните колела не съм пипал. Ако някой е имал подобен проблем (може ли да се раздвижиили нещо друго) и го е решил ще се радвам на помоща му. За късмет попаднах на тема кото моя проблем, колегата е объркал накладките за седан, мойте са правилните без чопа. Редактирано 15 Ноември, 2023 от DDDimitrov допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 15 Ноември, 2023 А накладките за комби ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #3 Отговорено 15 Ноември, 2023 100%, без чоп са, връщам апарата ръчно колето се върти натускаш спирачката и не можеш да завъртиш главината или с голям зор отварям ръчно всичко е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #4 Отговорено 15 Ноември, 2023 Накладките свободно ли се движат леглата си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #5 Отговорено 15 Ноември, 2023 да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #6 Отговорено 15 Ноември, 2023 Ами значи откачаш апарата, някой натиска спирачка, а ти гледаш при отпускане, дали буталото се връща леко назад. Ако не се връща, с оглед манипулациите, които си правил, остава само и помпа да смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #7 Отговорено 15 Ноември, 2023 преди 28 минути, Rakeem написа: Ами значи откачаш апарата, някой натиска спирачка, а ти гледаш при отпускане, дали буталото се връща леко назад. Ако не се връща, с оглед манипулациите, които си правил, остава само и помпа да смениш. Съмнявам се да е помпа, косултирах се с човека който ми прави кота в България и той ме насочи към регулатора за налягането, по нашенски кантара. Тази я карам от година и не я познавам много, на 6 генерация знам къде е как изглежда. Имам 27 стаж но такова чудо не съм виждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #8 Отговорено 15 Ноември, 2023 То и аз не съм чувал за подобна джаджа при коли с ABS модул. Закарай му я на този майстор да ти го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #9 Отговорено 15 Ноември, 2023 преди 48 минути, Rakeem написа: То и аз не съм чувал за подобна джаджа при коли с ABS модул. Закарай му я на този майстор да ти го смени. На 2600км съм от него, малък проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #10 Отговорено 15 Ноември, 2023 Не е в кантара проблема, а знаеш ли каква му е функцията на този кантар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #11 Отговорено 15 Ноември, 2023 преди 5 минути, Митко Йотов написа: Не е в кантара проблема, а знаеш ли каква му е функцията на този кантар? Да, регулира усилието на задните спирачки в зависимост от това колко е натоварена колата, механичено регулира усилието спрямо разтоянието между задния мост и купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #12 Отговорено 15 Ноември, 2023 Има кантар, който регулира фаровете, ама за кантар на спирачките съм виждал на Жигулито! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #13 Отговорено 15 Ноември, 2023 Не искам да влизам в спорове за кантара не това и същноста на темата но не е проблем в него. Ако не може да се ревизират задните апарати по добре да се вземат рециклирани, има такива на добри пари. Колегата да има на предвид, че може и предният собственик да ги е сменил с други не отговарящи на модела и сега накладките по вин може да не са за тези апарати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #14 Отговорено 16 Ноември, 2023 Здравеите колеги, искам да благодара на всички които се включиха в темата. Този проблем ме мъчи повече от месец, не съм жалил пари, не правя компромис с частите. Днес се реши проблема, по някога дребни неща могат да ти сруват много нерви и средства, но поне научих нещо ново, ще споделя това да го знаете и да обръщате внимание на детаилите. Проблема излезе от силно замърсени болтове, болтовете през които минава спирачна течност, след поредното разглобяване реших да ги проверя и тях, странна гумена субстанция се намираше в централния отвор, която в моя случай го играе ролята на клапан и пречи да се върне буталото. Сега си обясних и причината едното колело да грее много повече от другото, в единия болт имаше по голямо парче :-). Как са се замърсили не знам, защо не е излязла при обезвъдушаването където налягането е високо с дебит, не знам. Според мен е от разлагащи се маркучи, които вече ги няма. Колегата ruil4o е прав, тази кола няма кантар, има разпределител под спирачната помпа. 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #15 Отговорено 17 Ноември, 2023 Следващият път знаеш, всичко се изсипва в една тава и се чисти парче по парче до последното болче и пружинка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове