JHM 1796 #1 Публикувано 4 Ноември, 2023 Здравейте,някой от вас да е имал такова присвирване,при ниска градска скорост и завъртане леко на волана? Окачването е ок.,имам съмнения за накладки,но и те си имат феродо.Като започне да присвирва и леко натисна спирачката спира. 20231015_151511_1.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #2 Отговорено 4 Ноември, 2023 (Редактирано) Имах подобно свирене, мислех че съм за лагер главина, но се оказа заради спекли накладки в леглата на съпортите, след хубаво почистване, изчезна. Та можеш да почнеш от там, като за начало. Пробвай с натискане леко на спирачката, ако изчезне е едно от двете. Редактирано 4 Ноември, 2023 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #3 Отговорено 4 Ноември, 2023 (Редактирано) Звука е отпред,а при въртене на колелото на подемник,няма шум от лагер.Възможно ли е да има значение, за диагностициране на лагер, това че колата е в движение.При високи скорости,няма никакво виене и бучене от лагер. Редактирано 4 Ноември, 2023 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #4 Отговорено 4 Ноември, 2023 (Редактирано) Когато колата е в движение действат сериозни сили, та със сигурност ще има значение. Но на мен ми свири като от накладки, вече дали самите накладки са спекли или апарата трябва да се провери. Пробвай със спирачка като почне да свири, при мен изчезваше звука. Редактирано 4 Ноември, 2023 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #5 Отговорено 4 Ноември, 2023 Изчезва звука,като обера спирачката леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #6 Отговорено 4 Ноември, 2023 Еми значи почни със спирачките, като най-безболезнено. Принципно по леглата на пластините на съпорта се натрупва феродо и ръжда с времето и самите пластини не лягат хубаво, и притискат повече накладките, което им пречи да се движат свободно. Това беше в моя случай, но има и други неща, като водачи и бутало. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lazarrd 3 #7 Отговорено 15 Ноември, 2023 Моята е същата. При мен сменяха накладки и предни дискове и това не изчезна. Чувасе отпред в дясно. Май ще започвам процедури по почистване на апарати и др. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jannickz 2 #8 Отговорено 27 Февруари Натоварването: При движение на автомобила, лагерите подлежат на по-голямо натоварване, което може да причини шум, който не се чува при въртене на колелото на подемник. Температурата: При движение на автомобила, лагерите се нагряват, което може да промени звука им. Следните фактори могат да помогнат за диагностициране на лагер главина: Вид на шума: Шумът от лагер главина обикновено е силен, метален и се усилва при завиване. Местоположение: Шумът от лагер главина обикновено се чува от предната част на автомобила. Скорост: Шумът от лагер главина обикновено се усилва с увеличаване на скоростта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #9 Отговорено 27 Февруари (Редактирано) On 11/4/2023 at 4:03 PM, JHM said: Здравейте,някой от вас да е имал такова присвирване,при ниска градска скорост и завъртане леко на волана? Окачването е ок.,имам съмнения за накладки,но и те си имат феродо.Като започне да присвирва и леко натисна спирачката спира. 20231015_151511_1.mp4 9.72 MB · 0 downloads Колкото и да е глупаво провери дали са пристегнати всички болтове или гайки на колелата. Редактирано 27 Февруари от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #10 Отговорено 27 Февруари Преди 10 часа, jannickz написа: Натоварването: При движение на автомобила, лагерите подлежат на по-голямо натоварване, което може да причини шум, който не се чува при въртене на колелото на подемник. Температурата: При движение на автомобила, лагерите се нагряват, което може да промени звука им. Следните фактори могат да помогнат за диагностициране на лагер главина: Вид на шума: Шумът от лагер главина обикновено е силен, метален и се усилва при завиване. Местоположение: Шумът от лагер главина обикновено се чува от предната част на автомобила. Скорост: Шумът от лагер главина обикновено се усилва с увеличаване на скоростта. Нямам нито един от тези симптоми.Преди дни,като сменях зимните с летни гуми забелязах,че прорезите на феродото на накладките са пълни с феродов прах. Също,че и задните дискове, наближават предела на износване от 2мм и краищата на феродото на задните накладки, са се заоблили спрямо ръба на диска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6132 #11 Отговорено 27 Февруари Ма тя темата ти е стара! Още ли свирука тоз щурец? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #12 Отговорено 27 Февруари Даа...,трябва на гледачка да я карам,ма няма време! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6132 #13 Отговорено 27 Февруари (Редактирано) Щом не се усилва с времето и тя няма да го познае. Редактирано 27 Февруари от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jannickz 2 #14 Отговорено 4 Март On 2/27/2024 at 8:22 PM, JHM said: Нямам нито един от тези симптоми.Преди дни,като сменях зимните с летни гуми забелязах,че прорезите на феродото на накладките са пълни с феродов прах. Също,че и задните дискове, наближават предела на износване от 2мм и краищата на феродото на задните накладки, са се заоблили спрямо ръба на диска. Прахът от феродото, натрупан в прорезите на накладките, може да причини леко задържане, което води до шум при движение. Заоблените ръбове на феродото на задните накладки, особено в комбинация с износени дискове, могат да допринасят за шума. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове