Jump to content
JHM

Присвирване отпред

Recommended Posts

Здравейте,някой от вас да е имал такова присвирване,при ниска градска скорост и завъртане леко на волана?

Окачването е ок.,имам съмнения за накладки,но и те си имат феродо.Като започне да присвирва и леко натисна спирачката спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобно свирене, мислех че съм за лагер главина, но се оказа заради спекли накладки в леглата на съпортите, след хубаво почистване, изчезна.

Та можеш да почнеш от там, като за начало. 

Пробвай с натискане леко на спирачката, ако изчезне е едно от двете.

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звука е отпред,а при въртене на колелото на подемник,няма шум от лагер.Възможно ли е да има значение, за диагностициране на лагер, това че колата е в движение.При високи скорости,няма никакво виене и бучене от лагер.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е в движение действат сериозни сили, та със сигурност ще има значение.

Но на мен ми свири като от накладки, вече дали самите накладки са спекли или апарата трябва да се провери. 

Пробвай със спирачка като почне да свири, при мен изчезваше звука.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчезва звука,като обера спирачката леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи почни със спирачките, като най-безболезнено.

Принципно по леглата на пластините на съпорта се натрупва феродо и ръжда с времето и самите пластини не лягат хубаво, и притискат повече накладките, което им пречи да се движат свободно. 

Това беше в моя случай, но има и други неща, като водачи и бутало.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата. При мен сменяха накладки и предни дискове и това не изчезна. Чувасе отпред в дясно. Май ще започвам процедури по почистване на апарати и др.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натоварването: При движение на автомобила, лагерите подлежат на по-голямо натоварване, което може да причини шум, който не се чува при въртене на колелото на подемник.

Температурата: При движение на автомобила, лагерите се нагряват, което може да промени звука им.

Следните фактори могат да помогнат за диагностициране на лагер главина:

Вид на шума: Шумът от лагер главина обикновено е силен, метален и се усилва при завиване.

Местоположение: Шумът от лагер главина обикновено се чува от предната част на автомобила.

Скорост: Шумът от лагер главина обикновено се усилва с увеличаване на скоростта.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 11/4/2023 at 4:03 PM, JHM said:

Здравейте,някой от вас да е имал такова присвирване,при ниска градска скорост и завъртане леко на волана?

Окачването е ок.,имам съмнения за накладки,но и те си имат феродо.Като започне да присвирва и леко натисна спирачката спира.

 Колкото и да е глупаво провери дали са пристегнати всички болтове или гайки на колелата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, jannickz написа:

Натоварването: При движение на автомобила, лагерите подлежат на по-голямо натоварване, което може да причини шум, който не се чува при въртене на колелото на подемник.

Температурата: При движение на автомобила, лагерите се нагряват, което може да промени звука им.

Следните фактори могат да помогнат за диагностициране на лагер главина:

Вид на шума: Шумът от лагер главина обикновено е силен, метален и се усилва при завиване.

Местоположение: Шумът от лагер главина обикновено се чува от предната част на автомобила.

Скорост: Шумът от лагер главина обикновено се усилва с увеличаване на скоростта.

Нямам нито един от тези симптоми.Преди дни,като сменях зимните с летни гуми забелязах,че прорезите на феродото на накладките са пълни с феродов прах. Също,че и задните дискове, наближават предела на износване от 2мм и краищата на феродото на задните накладки, са се заоблили спрямо ръба на диска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тя темата ти е стара! Още ли свирука тоз щурец?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа...,трябва на гледачка да я карам,ма няма време:dunno:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом не се усилва с времето и тя няма да го познае.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/27/2024 at 8:22 PM, JHM said:

Нямам нито един от тези симптоми.Преди дни,като сменях зимните с летни гуми забелязах,че прорезите на феродото на накладките са пълни с феродов прах. Също,че и задните дискове, наближават предела на износване от 2мм и краищата на феродото на задните накладки, са се заоблили спрямо ръба на диска.

Прахът от феродото, натрупан в прорезите на накладките, може да причини леко задържане, което води до шум при движение.

Заоблените ръбове на феродото на задните накладки, особено в комбинация с износени дискове, могат да допринасят за шума.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...