Димитър Михайлов 9 #1 Публикувано 23 Октомври, 2023 При палене на колата от време на време светкат ABS и VSA и след няколко секунди изгасват. Забелязал съм че става по-често, когато е студено навън. Някой има ли идея какво се случва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgiev87 0 #2 Отговорено 23 Октомври, 2023 Отиди на диагностика,може би ще се наложи смяна на датчика,аз го минах този път с нов датчик смяна и вече е наред.Но специалист трябва да се произнесе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 23 Октомври, 2023 Виж акумулатора как е ,клемите също. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #4 Отговорено 24 Октомври, 2023 На мен ми го правеше това през зимата. Акумулатора ми беше калпав. След като го смених не са светвали тези лампи вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #5 Отговорено 24 Октомври, 2023 Тия акорди ядат акумулаторите като вафли Бошче 45ампера 2 години кара Оем 48ампера 1 година изкара 😁 Няма отечки, нов алтернатор яде ги и тва е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 103 #6 Отговорено 24 Октомври, 2023 Моята още е с акумулатора, с който дойде 2020 от Словения- Exide Premium 45ца. Един Господ знае кога е слаган, но му стои лепната цената -86 евра. Зимно време го дозареждам всеки месец с лидълското зарядно и няма ядове засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #7 Отговорено 25 Октомври, 2023 Ако всичко е в ред по колата, предполагам, че акумулаторите на Акордеоните се нуждаят от дозареждане заради тази прословута система, която спира алтернатора да зарежда, когато няма включен допълнителен товар - климатик, фарове и такива неща. И ако се кара повече градско, с повечко гасения и паления на двигателя - стига се до недозареждане на акумулатора. Това е чисто моя теория - имам зарядно за телефон, което мери ампеража. И следя как е постоянно, особено като си вися по светофарите в града. Ако няма голям ел. товар, заряда почти през цялото време е около 12,7, като варира - 12,5 - 12,8. Това колкото мога да се доверя на китайската джаджа 😁 Но като включа климатик или фарове - заряда стои постоянно 13,6 - 13,8 - 9. Аз съм с модул за дневни светлини и не включвам фаровете през деня и нямам товар. Това със сигурност оказва влияние на нормалното зареждане на акумулатора. Някъде по темите бях чел, че колега просто е изключил тази система за икономия и алтернатора си зарежда постоянно, и вече спрял да има проблеми с акумулатора. Те така - това са моите разсъждения и наблюдения по този въпрос Не съм разбирач по токове и ел. инсталации - изобщо. Не твърдя, че теорията ми е вярна От време на време бучкам зарядното на акумулатора и така 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #8 Отговорено 26 Октомври, 2023 И аз съм със такова зарядно което ти показва напрежението и е горе долу както описва колегата Г.Писаров, 12.7 V когато е на празен ход и без консуматори и не съм го вид́ял по висок заряд од 13.5 , обикновенно 13,3 -13,4 което според мен е малко,ще трябва да си го зарежд́ам поне веднъж месечно за да кара акумулатора.Моят алтернатор не е оригинален,оригиналния замина на 280 000,и този за момента е на едни 100 000 км и 4 години ако не се лъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове