Jump to content
Димитър Михайлов

ABS VSA светят при палене

Recommended Posts

При палене на колата от време на време светкат ABS и VSA и след няколко секунди изгасват.

Забелязал съм че става по-често, когато е студено навън. Някой има ли идея какво се случва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди на диагностика,може би ще се наложи смяна на датчика,аз го минах този път с нов датчик смяна и вече е наред.Но специалист трябва да се произнесе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж акумулатора как е ,клемите също.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми го правеше това през зимата. Акумулатора ми беше калпав. След като го смених не са светвали тези лампи вече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия акорди ядат акумулаторите като вафли

Бошче 45ампера 2 години кара

Оем 48ампера 1 година изкара 😁

Няма отечки, нов алтернатор яде ги и тва е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята още е с акумулатора, с който дойде 2020 от Словения- Exide Premium 45ца. Един Господ знае кога е слаган, но му стои лепната цената -86 евра.  Зимно време го дозареждам всеки месец с лидълското зарядно и няма ядове засега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е в ред по колата, предполагам, че акумулаторите на Акордеоните се нуждаят от дозареждане заради тази прословута система, която спира алтернатора да зарежда, когато няма включен допълнителен товар - климатик, фарове и такива неща. И ако се кара повече градско, с повечко гасения и паления на двигателя - стига се до недозареждане на акумулатора. Това е чисто моя теория - имам зарядно за телефон, което мери ампеража. И следя как е постоянно, особено като си вися по светофарите в града. Ако няма голям ел. товар, заряда почти през цялото време е около 12,7, като варира - 12,5 - 12,8. Това колкото мога да се доверя на китайската джаджа 😁 Но като включа климатик или фарове - заряда стои постоянно 13,6 - 13,8 - 9. Аз съм с модул за дневни светлини и не включвам фаровете през деня и нямам товар. Това със сигурност оказва влияние на нормалното зареждане на акумулатора. 

Някъде по темите бях чел, че колега просто е изключил тази система за икономия и алтернатора си зарежда постоянно, и вече спрял да има проблеми с акумулатора.

Те така - това са моите разсъждения и наблюдения по този въпрос :) Не съм разбирач по токове и ел. инсталации - изобщо. Не твърдя, че теорията ми е вярна :)

От време на време бучкам зарядното на акумулатора и така :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със такова зарядно което ти показва напрежението и е горе долу както описва колегата Г.Писаров, 12.7 V  когато е на празен ход и без консуматори и не съм го вид́ял по висок заряд од 13.5 , обикновенно 13,3 -13,4 което според мен е малко,ще трябва да си го зарежд́ам поне веднъж месечно за да кара акумулатора.Моят алтернатор не е оригинален,оригиналния замина на 280 000,и този за момента е на  едни 100 000 км и 4 години ако не се лъжа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...