Jump to content
pelmel

Legend KB1 или Lexus GSIII 4.3

Recommended Posts

Във Варна има една, която гледам е с украинския номер -8000 евро.
Не знам каква и е историята, но ми се струва ниска цената, а колата лично на мен ми харесва.
Иначе по темата, харесвам Лекусите, но, между Легендата и посоченият Лекс, автоматично бих избрал Легендата.
Доста по-добра е за мен, а за безпроблемното и експлоатиране се знае.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е фейслифт, но въпреки това и посочените км, салонът и е дооста зле!

Обаче само тя има парктроник, но той е допълнително монтиран. Иначе камера за заден ход си имат всичките.

Гаражната на 25 бона е най-свежа, макар че воланът и предните централни подлакътници са претапицирани.

Тази от Престиж за 19 бона заслужава внимание, а четвъртата няма вентилация на седалките и настройка за дистанцията на АСС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Аз купих моят Erwin от Пловдив от един човек, който покрай бизнеса си (гумаджия е) внася и продава (и не на последно място ползва) предимно Honda Legend- според мен за 2 години вече е продал поне 3 броя KB1 и KB2, и в момента има една налична за продан KB2- фейслифт.

Мога да гарантирам че е коректен и при него всичко по колите, които продава е наред и е вярно- основно са внос от Швейцария. На мен ми беше нужно един поглед- и така се сдобих с моят Legend.  

Късмет

Поздрави 

Редактирано от JoroHondata
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от автокъщата. Направих един обстоен оглед. Колата е внесена от човек и е от Испания. Регистрирана е, карал я е малко време и сега използва къщата като посредник за продажба. Не знам как човек си купува такава кола и след отрицателни време решава да я продава. Това е първото което ми дойде на ум. Цялостно колата е добре за годините си. Но предвид че е от автокъща е ясно че са я направили кукличка. Преди да е пусната за продажба е минала през Дидо Миямото. Сменяни са шарнири, масло двигател, филтри, но е нямало нужда да обслужва диференциалите. Така са решили с Дидо. Запалихме я и леко се усещаше вибрации в купето на празен ход, което не трябва да го има. Тампоните изглежда са тръгнали. С два ключа е. Другото което ме замисля е, че човека не може да предостави никаква сервизна история. Интериора има леки забележки. Протрити копчета, главно по волана,на скоростния лост кожата е добре,седалките са окей. Това е за сега. Тези дни ще огледам и един от частно лице.

Редактирано от pelmel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, pelmel написа:

 Запалихме я и леко се усещаше вибрации в купето на празен ход, което не трябва да го има. Тампоните изглежда са тръгнали.

Повреден тампон не се усеща. За как се тестват има тема - прегледай я.

Леката вибрация зависи от това дали е студен мотора и дали е на P / N, или на R / D. При темперирана трансмисия и ДВГ вибрации няма, но ако не са, се усещат леки - на скорост и спирачка.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуу, разгеле - ха честито!

50-60 000 км.

Направо ти се кефя как тепърва ще "навлизаш в темата", а и теми за модела има. 

Бъди хладнокръвен и си я разучавай лека-полека и хаирлия да си с нея!

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много комфортни и безаварийни километри! Доколкото разбирам си взел фейслифта след 2009г., за който тук май не стана особено дума и по-скоро се коментираха варианти до 2008? Еми на това бих му казал "Vtec покупка" в света на хонда! От стар сивик, който си имал преди години се изстрелваш направо в 2009 легенда! Може само да се съжалява, че си "пропуснал" толкова сантименталности и нюанси покрай другите модели на марката... :D

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейса е колега, 2007г. е колата

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, много безаварийни километри !

Поздрави

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, pelmel написа:

Преди фейса е колега, 2007г. е колата

 

Ааа, не съм разбрал явно. Реших, че при тази цена си се метнал директно във фейса. Гледам на пръв поглед има добри екземпляри с история на такава цена например това https://m.mobile.bg/details/11697620851426252 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@HondaExplorer  

Смъкна ми я на 22К. Отделно е обслужена преди 30 хил. км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и да си я караш със здраве и без грижи.

Какво й е обслужвано преди 30к.

 

Иначе тези след фейса не бяха ли с 3.7 двигател, който май е проблемен и го избягват, с някакво такова впечатление съм останал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem 

Преди 30К, ремъци, ролки, филтри, водна помпа, масла кутия, масла диф и раздатки, предни амортисьори. От там на сетне масло двигател е сменял на 10хил. Сега след 2000хил. Трябва масло двигател с филтър да сменя.

Редактирано от pelmel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледай си я все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, HondaExplorer написа:

Може само да се съжалява, че си "пропуснал" толкова сантименталности и нюанси покрай другите модели на марката... :D

Градацията в моделите и годините е важна.

Вижда се как нещо от продукт се превръща в стока. Слава Богу Ледженда е отколешно,  дълго и правилно конструиран.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се записват дискове за тази кола. DVD с папки и мп3-ки не тръгва, вади го. Някой запознат ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audio дискове

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с дискове,мп3 и подобни плеъри за запалки,взимаш си това и си ти. Качеството на музиката е босе, пускаш тубата,спотифай квот ти е кеф+разговори,управляваш от волана и таблото без проблеми.

20231030_151715.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но трябва да се разглоби централната конзола, за да се включи в уредбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си карам на changer-а, не искам да бутам нищо по таблото. Имам два въпроса. Надявам се да не ставам нахален. При напълно студен мотор, нормално ли, при палене да има прекъсване или притрисане (точно ме мога да го определя) в рамките на първите две секунди след палене. Да уточня, че скоро ще сменям тампони на мотора защото са за смяна. И вторият, забелязах, че колата много често пуска перка. Верно, че още е необичайно горещо за края на октомври, даже сме свидетели на температурни рекорди, но да питам. Видях, че нивото на антифриза, в разширителния съд е под минимума, днес долях за да в рамките на Мин/мак. Задавам тези въпроси макар и преди покупката колата да е минала в доверен сервиз за обстоен преглед. Включително я закъчихме на комп, и абсолютно всичко беше наред, нямаше мис фаяри и тем подобни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът (като всеки дълголетник) е ниско ефективен (според съвременните мерки за кубатура - мощност), та има високо топлоотдаване и си грее. Това с перката е нормално, както и че работи известно време след гасенето на колата. Ако действително му е жега, ще работят и двете.

Като смениш тампоните, ще видиш има ли разлика. Ако имаш съмнение за моментна работа на 5 цилиндъра при паленето, остави си вратата докрай отворена и тя видимо ще потрепва. Важното е след началните секунди да няма вибрации никъде вътре в купето. Усещат се съвсем леки и сравнително високочестотни само с ръка на волана. Моторът е балансиран и монета от 1 или 2 лева си стои права върху него. Ако колата работи на по-малко цилиндри, със сигурност светва чека.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, pelmel написа:

Ще си карам на changer-а, не искам да бутам нищо по таблото. 

И аз така си мислех в началото. След точно един месец вече бях сложил Wefa USB интерфейс с Bluetooth. Ако го монтират хора които знаят какво правят и са монтирали на Legend няма да имаш проблем. 

 

Преди 13 часа, pelmel написа:

При напълно студен мотор, нормално ли, при палене да има прекъсване или притрисане (точно ме мога да го определя) в рамките на първите две секунди след палене.

Не бих казал прекъсване, по скоро малко "по-груба" работа. Поне според мен в рамките на няколко секунди е напълно нормално.

За честото включване на перката и при мен е така. Смяната на антифриза беше от първите неща които направих (в последствие се наложи смяна на радиатор - щуцера се беше напукал) но никога не съм имал проблем с температурата. Правил съм си експерименти - стрелката стои като закована.

 

Редактирано от Tqnata
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и аз 1 джаджа, ама все не намирам още мотивация да задействам монтажа.  Ще е кофти после конзолата да поскръцва. :(

IMG_20231031_175630.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си дойде с инсталиран интерфейс (за съжаление най-евтиния възможен Dension), но нито таблото скърца, нито си личи, че е имало интервенция. Оригинално беше залепен с велкро в краката на пасажерското място, но успях да го преместя в подлакътника, защото кабелът беше достатъчно дълъг. Интегрира се с колата безпроблемно, разпознава го като EXT, песните се местят от контролите на волана и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой я разглобява и съответно сглобява. И при мен беше инсталиран един кабел който излиза в жабката и пъхаш флашката в нето. Излиза бял екран EXTENSION. Дразни ме че като сложа папки не можеш да ги сменяш. Не излизат имена на песни/папки и т.н., а и някой път не прави контакт и се рестартира самата флашка, или не тръгва. За сега на дискове ще карам.

Редактирано от pelmel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, чакай, малко уточнения:
1. за да има изкаран USB кабел, трябва задължително някъде вътре в таблото да е сложен интефейс, без значение какъв - wefa, yatour, grom, или която и да е от популярните марки.
2. който и интерфейс да е инсталиран, нашите легени не могат да четат имена на файлове и да ги показват - екранът Extension си седи празен, но това не означава, че не работи. С копчетата на таблото или на волана може да се сменят папки и във всяка от тях да се сменят парчетата напред-назад, без да им е написано името на екрана.

3. всеки от тези интерфейси дефакто представлява емулатор на CD changer, съответно има свое виждане за това как трябва да са структурирани и подредени папките във флашката, за да ги разпознава операционната система на интефейса. Това обикновено е много подробно описано в User manual-а на съответния интерфейс. Досега съм имал два различни вида - Grom Audio (поддържа 6 папки по 99 парчета, съответно можеш да ги сменяш от контролите на колата, задържайки копчето за съответния диск в чейнджъра, докато се чуе бипване) и Dension Lite (поддържа 4 папки с неограничен брой песни и поддиректории, сменят се по същия начин, с тази разлика, че позиция 5 е запазена за "play all"). Допускам, че останалите марки интерфейси подхождат по сходен начин, но задължително трябва да се провери документацията им.

4. Всеки от тези интерфейси работи чрез много рудиментарна операционна система, което означава, че все пак имат някакво сервизно време (секунда-две-три), докато се инициализират. Тъй като при първоначалното завъртане на контакт и преди запалването, токът към музиката се пуска, то и интерфейсът автоматично започва да boot-ва и ако твърде бързо се завърти ключа за запалване преди да е приключил тоя boot, интерфейсът се случва да забие. Затова е хубаво или да се изчаква някакво съвсем кратко време между контакта и запалването (аз примерно изброявам три бипвания на предупреждението, че не съм сложил още колан и тогава паля) или просто музиката да се изключва преди гасене на колата и после да се пусне пак отново чак след запалването.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като обмислям слагане на газ-уредба, по удачно ли ще е да направя реглаж-клапани преди да сложа газово. Правен е преди 30 хил. км., колата до сега е карана само на бензин. Обмислям смяна и на свещи заедно с реглажа.

Редактирано от pelmel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглажът и новите свещи ще са добра основа за настройка на газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, pelmel написа:

Тъй като обмислям слагане на газ-уредба, по удачно ли ще е да направя реглаж-клапани преди да сложа газово. Правен е преди 30 хил. км., колата до сега е карана само на бензин. Обмислям смяна и на свещи заедно с реглажа.

 

В тоя ред на мисли би ли ни щракнал една снимка на свещите от гледна точка на това, че доколкото съм запознат при слабо натоварен режим ЕКУ-то изключва цилиндри с цел икономия и ще е интересно да видим дали свещите са износени в различна степен. Освен ако не са въртяни разбира се. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, HondaExplorer написа:

 

В тоя ред на мисли би ли ни щракнал една снимка на свещите от гледна точка на това, че доколкото съм запознат при слабо натоварен режим ЕКУ-то изключва цилиндри с цел икономия и ще е интересно да видим дали свещите са износени в различна степен. Освен ако не са въртяни разбира се. 

Тук пак питаш за 3.7 мотора с който е снабден фейслифта на модела - след 2008-ма.

КВ1 е с 3,5 ДВГ и няма въпросната VCM система, която масово се деактивира.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при Acura RL от тия години ли е така или там по-рано идва тая "екстра"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 3.5 мотора я няма.

 С 3.7 във всички модели е с нея.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде се управляват степените на духалката, и как мога да си избирам къде да духа (крака,прозорец)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограденото в оранжево е "бързият панел".

Алтернативните настройки са от меню чрез голямата врътка (оранжевата стрелка).

В началото експериментирах, но от 3 години карам колата на AUTO. Системата се оказа по умна и адаптивна от мен  :)

IMG_20231102_224609.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След изминати вече почти 800км. малко впечетления. Антифриза в разширителния съд изчезва, радиатора си стои пълен до горе. Стрелката на температурата не показва никакви признаци за загряване повече от допустимото, колата има парно и не пуши изобщо при палене на студен мотор. При пуснати фарове (къси) ако се сложи на Auto пуска ли автоматично дълги ако няма автомобили пред мен и съответно да ги изключва ако има коли в насрещното.

Редактирано от pelmel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дългите - НЕ.

За антифриза - следи го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ceco_accord написа:

За дългите - НЕ.

За антифриза - следи го.

Нещо по конкретно за антифриза? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарява се.

Отзад имаш белези. Гледаш да е по средата.

Не бях надзъртал там отдавна, та в петък налях, че беше празно. Днес (след 580км за уикенда) си е наличен.

IMG_20231106_153138.jpg

IMG_20231106_153239.jpg

Така работи системата: като и трябва си взема, като е много си връща.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, pelmel написа:

След изминати вече почти 800км. малко впечетления. Антифриза в разширителния съд изчезва....

 

преди 8 минути, ceco_accord написа:

Изпарява се.

 

И все пак, за тия километри колко да се изпари? Огледай за течове колега, също така пробвай да караш известно време без парно, но не знам при леджънда дали затваря кръга на парното изобщо както е при базовите модели за да се види дали загубата няма общо с кръга на парното. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...