Jump to content
Contraband

Смяна на крушките на лупата

Recommended Posts

Колеги, не намирам подобна тема та затова създавам, извинявам се ако има такава! Та въпросите са ми:

Лесно ли се сменя крушката на лупата? 
От кое сте по доволни ксенон или лед ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лед на лупа не е добра идея , ксенон бива моята е с D2S osram xenarc оригинално и свети прилично добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А лесно ли се сменя, че в нета гледам едни махания на брони,гуми и други неща? Има едни в туба “фарове лайф” показват доста добри резултати с леда на лупа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойте не съм ги барал така си е от мома ,правих други работи по предницата и най добре е със свалена броня . Може да се бърка и през подкалниците ама с малки ръце и напипване 🤓

IMG_20220808_100050.jpg

Редактирано от ANTRAZID

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да има по лесен начин, ще търся друг вариант, по бърз и по лесен!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с броня долу, не търси друг начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, ANTRAZID написа:

Лед на лупа не е добра идея , ксенон бива моята е с D2S osram xenarc оригинално и свети прилично добре.

 

Колега, били пояснил защо не е добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото гледах в туба мнозина смятат, че лед светлината развива по голяма температура от ксенона и разваля рефлектора, но мнозина разбиха тоя мит и показаха, че има лед за лупи, а и виждаме, че новите коли излизат фабрично с лед на лупа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D2s са крушките на ксенона 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с халогенни крушки H1 на късите, сменявам ги без да свалям бронята. Обаче е много кофти и става с тънки ръкавици, защото обива много на пръстите докато се развие леко капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Mys7Ic написа:

Аз съм с халогенни крушки H1 на късите, сменявам ги без да свалям бронята. Обаче е много кофти и става с тънки ръкавици, защото обива много на пръстите докато се развие леко капачката.

През калника ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкопчаваш подкалника и се стига до крушката ама е кофти. Ако свалиш и гумата става по-лесно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не свалям. Единствено вдясно пречи гърлещника за казанчето за водата за стъклата и го помествам.

20231011_150707.jpg

20231011_090724.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Mys7Ic написа:

Нищо не свалям. Единствено вдясно пречи гърлещника за казанчето за водата за стъклата и го помествам.

20231011_150707.jpg

20231011_090724.jpg

Моите ръце хич не влизат да захвана да завъртя 🥲

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само трябва да легне цокъла на 2-те дупчици кръглите. И да се закачи скобата да я закрепи крушката. По принцип аз сложих плюса и директно я качих. Направих после снимки да видя, че лежи добре. Ще кача снимка при извадена изхорялата. Да видиш изрязаното на цокъла е от лявата страна и как се слага кабела.

20231011_090104.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Mys7Ic написа:

Само трябва да легне цокъла на 2-те дупчици кръглите. И да се закачи скобата да я закрепи крушката. По принцип аз сложих плюса и директно я качих. Направих после снимки да видя, че лежи добре. Ще кача снимка при извадена изхорялата. Да видиш изрязаното на цокъла е от лявата страна и как се слага кабела.

20231011_090104.jpg

Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Off Topic

 

 

Редактирано от Contraband
За изтриване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та малко ъпдейт по темата. След малко повече играчка разбрах, че през калника не е нито по лесно, нито по удобно особено ако си с заводски ксенон, та най удачно си е да се махне бронята! Четох в доста теми, че фаровете не се регулират, а автоматично се нагласят, да ама не качвам снимка с оградено в червено кръгче от къде се нагласят нагоре и надолу. Навярно ако е без запалка а с жички ще е по лесно през калника! 

IMG_1042.jpeg

IMG_1046.jpeg

IMG_1043.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...