Jump to content
Teo Honda

Премахнат DPF - проблем с налягане в турбината. Възможно ли е ?

Recommended Posts

Привет на всички брички 😂. Преди няколко месеца взех CRV 1.6 I dtec 160 к.с  . Излезе грешка 0299 за ниско налягане в турбото, като от Бултрако казаха че е клапан на турбото. Турбото беше на ремонт и всичко изглеждаше наред, но след има няма 200 км , пак ми заби и светна chek. Говорих с човек занимаващ се с Хонда, който каза, че има вероятност като е махан dpf , софтуерно да не е направено както трябва и за това да забива турбото. Случвало ми се е , като забие турбото, след това да работи все едно нищо...! Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно ,моля да пише!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал проблем със забиващо турбо. Обаче при мен и турбината и геометрията бяха много зле. И съответно след пълно рециклиране се оправи. На теб клапана ли ти ремонтираха само? Погледнаха ли другото в  какво състояние е? На колко км е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 170к, в Бултрако казаха, че актуатора и капана засядат. Като се свали турбото се видя, че на единия охлюв има луфтове в клапана и актуатора. След ремонта вече ги няма тези луфтове, обаче след десет дни каране, вчера пак ми заби. ДПФ е махан и се чудя, дали не е направено както трябва и за това да забива, и дали има вероятност и egr,клапана да прави някакви мизерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има датчик за налягането на турбото (мап сензор) във всмукателния колектор. По принцип на много коли се зацапва с масло и дори хваща нагар и със спрей за дебитомери се почиства или заменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пробвах колата, в началото работеше без проблем, след това пак заби. Само че турбото работеше на високите обороти. Предложете човек от Пловдив, който наистина разбира от нашите автомобили. В краен случай ще се търси и читав сервиз в София . Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на спечена или прецакана променлива геометрия. 

Но все пак това е само залог, трябва добър диагностик, който да се зарови в проблема и да го открие. При дизелите е така. Може от много неща да е и да се сменя нещо без да е сигурно не е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.09.2023 г. at 9:38, Teo Honda написа:

Колата е на 170к, в Бултрако казаха, че актуатора и капана засядат. Като се свали турбото се видя, че на единия охлюв има луфтове в клапана и актуатора. След ремонта вече ги няма тези луфтове, обаче след десет дни каране, вчера пак ми заби. ДПФ е махан и се чудя, дали не е направено както трябва и за това да забива, и дали има вероятност и egr,клапана да прави някакви мизерии.

Здравей, ако не е изключен ДПФ от компа е възможно да ти забива, търси някой който се занимава с чипосване

Редактирано от Bobi72

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей имам 1 към 1 същия проблем след махане на дпф на този двигател црв, заби след 15 км каране след махането на дпф и ме уверяват, че имам проблем в турбо- ниско налягане

Редактирано от nikovv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше грешка P0299, оказа се , че актуатора на турбото засяда. Нека да я прегледа човек който наистина разбира за да ти каже най-добре какъв е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...