Jump to content
storish05

Тропане в топло време

Recommended Posts

Очакваме да споделиш резултата и какво е струвало все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.08.2024 г. at 18:49, jonnybg98 написа:

Здравейте,

 

И в крайна сметка кой е правилния номер за бензин 2.0 ръчка седан 2008ма:

 

51220-TA0-306 или 51220-ТА0-А02 

 

Според бюлетина failed part е А02.

Мисля да ги сменям, но трябва да знам номера с който няма да има проблем отново.

 

Screenshot_2024-08-19-19-09-22-882_com.adobe.reader.jpg

 

Нямам представа защо в софтуера, който използват Бултрако, показва 51220-ТА0-А02. В бюлетина ясно е казано:

 

Цитат

CORRECTIVE ACTION
Replace both of the front lower ball joints with updated
service parts made to address this specific symptom.

 

PARTS INFORMATION
TOOL INFORMATION
Accord/ Crosstour
Parts Description Part Number QTY
Lower Ball Joint 51220-TA0-306 2

 

Както си посочил и ти:

Цитат

Failed Part: P/N 51220-TA0-A02

 

Лично аз не бих рискувал повече с 51220-TA0-A02 - вероятно ще оправи проблема на първо време, но предвид факта, че и двата ми се разтракаха за 3 години каране, има немалка вероятност да се появи отново.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След първите 1000 км.  за сега нещата са добре. Но и времето вече не е горещо. Дано колегата от предния пост не е прав и не се случи същото и при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/7/2024 at 2:59 PM, marto_bo said:

За да се свали/смени този шарнир е необходимо да се свали полуоската. Според инструкцията би трябвало да излезе с удряне ... и да се измъкне от шлиците. Обаче ако случайно не иска да помръдне в следствие на ръжда или друга причина(примерно 15г. никога не  е отваряно там), как се процедира? Нагряване - май ще замине всичката грес от карето, лагер-главина: вкарване в друг филм-скъп.Пръскане със спрейчета тип вд40 няма особен ефект! Който се е борил с запекла полуоска и си е решил проблема, моля да сподели опит че май си е опасничко да се кара с разбит шарнир.

 

При мен след здраво блъскане и чукане, я закараха на една 60 тонна преса и там успяха да я избият в комбинация с индукционно нагряване.

Лагера и главината заминават на 100%, карето успяха да ми го спасят. Така, че си подготви 300лв. само за лагери + главина. Работата е отделно.

Това е моя опит за сваляне на запекла полуоска....

P.S. Не бяха изобщо ръждясали шлиците, защо е запекло един господ знае.

 

С разбит шарнир не карай, че направо се къса и колата пада по корем в движение. Има много снимки по групите в фейсбук на такива.

Редактирано от Jenti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених десния шарнир с сложих на 555 и тропането изчезна. След 3 години "летни" нерви най-накрая тропането и скърцането изчезна. Смениха ми го в сервиз, но работата си беще доста.....


Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...