jonnybg98 12 #81 Отговорено 23 Август Очакваме да споделиш резултата и какво е струвало все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stunstyle 9 #82 Отговорено 28 Август На 19.08.2024 г. at 18:49, jonnybg98 написа: Здравейте, И в крайна сметка кой е правилния номер за бензин 2.0 ръчка седан 2008ма: 51220-TA0-306 или 51220-ТА0-А02 Според бюлетина failed part е А02. Мисля да ги сменям, но трябва да знам номера с който няма да има проблем отново. Нямам представа защо в софтуера, който използват Бултрако, показва 51220-ТА0-А02. В бюлетина ясно е казано: Цитат CORRECTIVE ACTION Replace both of the front lower ball joints with updated service parts made to address this specific symptom. PARTS INFORMATION TOOL INFORMATION Accord/ Crosstour Parts Description Part Number QTY Lower Ball Joint 51220-TA0-306 2 Както си посочил и ти: Цитат Failed Part: P/N 51220-TA0-A02 Лично аз не бих рискувал повече с 51220-TA0-A02 - вероятно ще оправи проблема на първо време, но предвид факта, че и двата ми се разтракаха за 3 години каране, има немалка вероятност да се появи отново. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 51 #83 Отговорено 2 Септември След първите 1000 км. за сега нещата са добре. Но и времето вече не е горещо. Дано колегата от предния пост не е прав и не се случи същото и при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 40 #84 Отговорено 2 Септември (Редактирано) On 8/7/2024 at 2:59 PM, marto_bo said: За да се свали/смени този шарнир е необходимо да се свали полуоската. Според инструкцията би трябвало да излезе с удряне ... и да се измъкне от шлиците. Обаче ако случайно не иска да помръдне в следствие на ръжда или друга причина(примерно 15г. никога не е отваряно там), как се процедира? Нагряване - май ще замине всичката грес от карето, лагер-главина: вкарване в друг филм-скъп.Пръскане със спрейчета тип вд40 няма особен ефект! Който се е борил с запекла полуоска и си е решил проблема, моля да сподели опит че май си е опасничко да се кара с разбит шарнир. При мен след здраво блъскане и чукане, я закараха на една 60 тонна преса и там успяха да я избият в комбинация с индукционно нагряване. Лагера и главината заминават на 100%, карето успяха да ми го спасят. Така, че си подготви 300лв. само за лагери + главина. Работата е отделно. Това е моя опит за сваляне на запекла полуоска.... P.S. Не бяха изобщо ръждясали шлиците, защо е запекло един господ знае. С разбит шарнир не карай, че направо се къса и колата пада по корем в движение. Има много снимки по групите в фейсбук на такива. Редактирано 2 Септември от Jenti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 30 #85 Отговорено 2 Септември Онзи ден смених десния шарнир с сложих на 555 и тропането изчезна. След 3 години "летни" нерви най-накрая тропането и скърцането изчезна. Смениха ми го в сервиз, но работата си беще доста.....Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dakata1 1 #86 Отговорено 2 Октомври Имам подобен проблем от скоро но не е свързан с температурата на неравности се чува удар от дясно метал в метал но най интересното е че не го прави всеки път !?! Майстора вика всичко е здраво!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #87 Отговорено 2 Октомври На 21.06.2024 г. at 16:25, policeman написа: Втулката на рейката смени ли? Още не съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове