Jump to content
natanasov

HRV - не зарежда акумулатора

Recommended Posts

Здравейте,

Миналата седмица харвито 2002, ме остави на пътя, с очевиден проблем, че не зарежда акумулатора. Заредих го в къщи, и я закарах на сервиз очаквайки да намерят проблем с алтернатора и да я прибера след ден два. Работата обаче са закучи. Майстора провери алтернатора, и не вижда проблеми по него. Според него харвито има някаква интелигентна система за зареждане на акумулатора и предполага че може там да е проблема. Освен обичайния кабел към алтернатора има една букса с 4 кабела, и замерванията там не били в нормата. Човека каза че това е извън неговата експертиза и да търся някой добър електричар.

 

Та въпроса е - има ли такава система Харвито и някой срещал ли се е подобен проблем.

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие, майстора се обади, каза че прочел за въпросната система, изолирал я, и пак не зарежда - та най вероятно все пак ще е алтернатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази система е доста проста. Има едно реле в кутията с бушоните до двигателя. Като се махне спира да работи. Не святка чека, но записва грешка. 

 

Алтернатора не зарежда. Тоя майстор защо не е замерил при запалена кола какво се случва ? Може и да има утечка някъде ? 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занеси алтернатора на ремонт.

Блок-регулатора да се провери и ако не е в ред - да се смени. От него най-вероятно не излизат измерванията на буксата с 4 кабела.

Допълнително да се сменят: четки + втулката с медните пръстени за четките от вала на ротора + лагерите на ротора. Иначе решението е нов алтернатор. С втора ръка рискуваш след време същият проблем.

Успех!  :thumbs1:

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора. Смени акумулатора.

Лампата с акумулатора на таблото свети ли на контакт и изгасва ли като запалиш? Системата на Хонда е интелигентна и няма да те остави на пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не се зарежда акумулатора и да  е здрав алтернатора, трябва да не ти работят приборите и да не свети нищо по таблото, освен лампата на имобилайзера. Ако това е изпълнено, значи ти е изгорял бушон 7.5А, който се намира под волана в таблото. Позиция номер 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро може би и аз ще се занимавам с алтернатора, колкото повече консуматори толкова повече пада волтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...