Jump to content
Kaos

Проблем с климатика, включва и изключва непрекъснато.

Recommended Posts

Здравейте колеги, малко помощ ако може. Карам сивик 8ма генерация 1.8 140 к. бензин2006г. Като включа климатика работи около 10 секунди и изключва, това се повтаря непрекъснато,включва и изключва, тъкмо започва да духа студено и спира. Климатика е зареден, смених и магнитната шайба но пр

 

 

облема си е същия, но шайбата и без това си беше за смяна, но явно има и друг проблем някой датчик предполагам, ако някой се е зблъсквал с такъв проблем нека сподели. Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко градуса го прави това или на всички? Пробвай да кажем на 23 градуса в купето и виж дали пуска и спира за толкова кратък период. Ако изстудява аз не бих му обръщал внимание но ако духа топло, има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дал съл го на най студеното почва да охлажда но спира и започва да духа топло защото дефакто компресора е изключил след това включва и това се повтаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър на купето сменян ли е? Перката на радиатора включва ли с климатика? Да си го пълнил скоро и да са сложили повечко фреон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтара е нов, вентилаторите тръгват без проблем, фреона е точно зареден на машина точно колкото го дават по каталог. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш клапан/датчик за високо налягане, който изпраща сигнал към релето да изключи компресора при високо налягане.

Но все пак ходи да ти измерят работното налягане, за да си сигурен, че всичко е в норма.

Принципно има ли някаква закономерност при тези изключвания в зависимост от оборотите или няма значение дали са на свободна или на 4к об.

Иначе и преди го е имало този проблем и си сменил магнитната шайба, така ли? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега и преди да сменя магнитната шайба проблема беше същия, струва ми се че на високи обороти изключва малко по бързо. И аз се съмнявам в датчик за налягането. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той климатика така си работи - шайбата зацепва за 10-на 12 секунди и изключва пак за около толкова. Демек, не работи постоянно. 

Това, че за момент духа студено, а после топло (така разбрах от написаното), е пробем по-скоро свързан с управлението му, или с клапата. Прегледай клапата и крана за парното. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да използвам темета. Климатика работи само на студен двигател след като загрее изключва и не тръгва повече, като изстине пак ръгва, сменях датчика за налягането но проблема си остана. Сивик 1.8 2009г благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят прави така! Намерете ли решение на проблема .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой намери ли проблема с този проблем на климата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете фреона колко е останал първо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.09.2025 г. at 19:23, Mkilla написа:

Проверете фреона колко е останал първо 

В норми в

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.09.2025 г. at 19:23, Mkilla написа:

Проверете фреона колко е останал първо 

В норми в

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането мерено ли е при работещ климатик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурният сензор и датчика за налягането може да са причина за такъв проблем, след като налягането е в норма.

И двата изпращат сигнали за изключване на комресора при определени обстоятелства, било то реални или фиктивни, при проблем с някой от тях.

Трябва да се направи диагностика, за да се види дали някой от тях не подава грешни сигнали, иначе е проба грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен си включваше и изключваше компресора , когато си поиска. Направо луд ме направи - без никаква закономерност. За проба реших да сменя релето, което включва/изключва климата в кутията с предпазители отпред в моторното отделение (става въпрос за CR-V III). Взех временно такова реле от друга кола и стана чудо. Вече трета година никакъв проблем с новото реле :). Преди това и аз сменях магнитната шайба, която при мен направо си беше с блокирал лагер и така или иначе си беше за смяна. Контактите на това реле често нагарят (особено пири Хонда) и става цветомузика - включва, изключва, когато си поиска.

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То релето е първото, което се сменя, говорено е стотици пъти, ако не го е направил, за какво си говорим въобще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.09.2023 г. at 9:09, Vankoni написа:

Здравейте колеги, искам да използвам темета. Климатика работи само на студен двигател след като загрее изключва и не тръгва повече, като изстине пак ръгва, сменях датчика за налягането но проблема си остана. Сивик 1.8 2009г благодаря

 

На 8.10.2025 г. at 21:51, Rakeem написа:

Температурният сензор и датчика за налягането може да са причина за такъв проблем, след като налягането е в норма.

И двата изпращат сигнали за изключване на комресора при определени обстоятелства, било то реални или фиктивни, при проблем с някой от тях.

Трябва да се направи диагностика, за да се види дали някой от тях не подава грешни сигнали, иначе е проба грешка.

Къде се намира този сензор и датчик ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за налягането, монтиран е на тръбата с високо налягане. 

https://www.youtube.com/watch?v=KH2lkFcaq-M

Температурният трябва да е някъде при вътрешния кондензатор, зад таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли да е от компресора?

Преди 14 часа, Rakeem написа:

Това е за налягането, монтиран е на тръбата с високо налягане. 

https://www.youtube.com/watch?v=KH2lkFcaq-M

Температурният трябва да е някъде при вътрешния кондензатор, зад таблото.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Ники.к.н написа:

Възможно ли да е от компресора?

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че компресорът, сам по себе си, може да е причина за подобно поведение.

Закарай я да й направят диагностика и да прочетат какви данни записват двата сензора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...