ИванПК 0 #1 Публикувано 15 Юни, 2023 Добро утро, скоро си купих Хонда Акорд 2.4 2007 г. и от известно време започва да ми свети при запалване, а по някой път и след това се включва ABS и VSA грешки на таблото с един жълт триъгълник с удивителна по средата. Вече ходих на 2 места и не могат да разчетат грешката. Другия проблем е, че като карам със скорост между 30 и 40 и малко километра някакси леко претриса колата и след това се оправя. Ще съм благодарен, ако може да ми помогнете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #2 Отговорено 15 Юни, 2023 Честито колега за колата! Отговор на въпрос 2 - 1000% вибрацията е от полуоски и карета. Най-често е от дясната полуоска. Получава се луфт в шлиците на вътрешното каре и междинния вал идващ от скоростната кутия. Решението е само ОЕМ иначе оправия няма. Даже и да смениш цялата полуоска заедно с междинния вал и висящия лагер пак ще тресе. Имам наблюдения и опит над 7-ца 2.4 и след смяна и на двете полуоски с нови афтърмаркет продължава да тресе между 30-40. Решението е само ОЕМ за окончателно решаване на проблема или рециклиране на оригиналните полуоски и карета, но колко изкарват не мога да ти кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #3 Отговорено 15 Юни, 2023 (Редактирано) Не ми позволява да си допълня горния пост, затова ще допълня отново. P.S. В гаража имам комплекти полуоски като за две коли: - Една цяла дясна ОЕМ заедно с вала и лагера и стойката към мотора - НЕ СТАВА - Една цяла дясна афтърмаркет пак с вал лагер и така натам - МНОГО НЕ СТАВА - Една цяла лява ОЕМ вал и външно каре и вътрешно Febest - ПАК НЕ СТАВА Лично съм правил този проект за лично ползване по модел на руснаците https://www.drive2.ru/l/536075691288954115/ Много разправии и време, стругари, усилени болтове, лепило за резби, почистване и нова грес и маншони на каретата и накрая луфт между междинния вал и вътрешното каре абсолютно никакъв. Викам си е това е нема как да не станат нещата ии........ друг път. При качване на колата пак вибрации. Та горе долу имам полуоски като за 2 Хонди . Редактирано 15 Юни, 2023 от Kalin S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #4 Отговорено 15 Юни, 2023 1. Имаш проблем с потенциометъра на педала на газта. 2. Лекото претрисане само в определен диапазон на километри в час ли е, като гума-джанта или полуоска, или претрисане от двигателя като подадеш газ. Ако си от София евентуално мога да съдействам за първия проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 103 #5 Отговорено 15 Юни, 2023 (Редактирано) Тва с притрисането около 40 км почти 100% е от вътрешното каре. Играх го тоя мач наскоро, писах в друга тема. След като се счупиха и двете полуоски и сложих афтърмаркет почна да тресе при 40 и 120км. Като избих каретата и сложих оригиналните от счупените полуоски, всичко се оправи. Редактирано 15 Юни, 2023 от Robben 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИванПК 0 #6 Отговорено 16 Юни, 2023 Благодаря Ви много за бързите отговори. Ще проверя какво е и ще споделя резултата. От Перник съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 16 Юни, 2023 Преди 20 часа, blagoev.1990@abv.bg написа: 2. Лекото претрисане само в определен диапазон на километри в час ли е, като гума-джанта или полуоска, или претрисане от двигателя като подадеш газ. Някъде питах специалисти по рециклиране на рейки и полуоски. Казаха, че симптомите за карета/полуоски са, вибрации до 80 км/ч при газ, спират при отнемане на газта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИванПК 0 #8 Отговорено 29 Юни, 2023 Относно ABS и VSA грешки се оказа заден десен датчик. Смениха го и се оправи всичко. Колкото до претрисането може да се окаже, че е от клапаните, които трябва да се регулират на 20 или 30000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #9 Отговорено 1 Юли, 2023 Хубаво е да се прави реглаж на клапаните. Интервала от 20 - 30 к. се дава когато караш на газ. Ако си на бензин интервала е по - голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИванПК 0 #10 Отговорено 2 Юли, 2023 Относно ABS и VSA грешки се оказа заден десен датчик. Смениха го и се оправи всичко. Колкото до претрисането може да се окаже, че е от клапаните, които трябва да се регулират на 20 или 30000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИванПК 0 #11 Отговорено 2 Юли, 2023 Благодаря Г. Писаров ще го направя септември месец, защото няма да имам възможност преди това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове