Jump to content
ИванПК

Няколко проблема

Recommended Posts

Добро утро, скоро си купих Хонда Акорд 2.4 2007 г. и от известно време започва да ми свети при запалване, а по някой път и след това се включва ABS и VSA грешки на таблото с един жълт триъгълник с удивителна по средата. Вече ходих на 2 места и не могат да разчетат грешката. 

Другия проблем е, че като карам със скорост между 30 и 40 и малко километра някакси леко претриса колата и след това се оправя. 

Ще съм благодарен, ако може да ми помогнете. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега за колата!
Отговор на въпрос 2 - 1000% вибрацията е от полуоски и карета. Най-често е от дясната полуоска. Получава се луфт в шлиците на вътрешното каре и междинния вал идващ от скоростната кутия. Решението е само ОЕМ иначе оправия няма. Даже и да смениш цялата полуоска заедно с междинния вал и висящия лагер пак ще тресе. Имам наблюдения и опит над 7-ца 2.4 и след смяна и на двете полуоски с нови афтърмаркет продължава да тресе между 30-40. Решението е само ОЕМ за окончателно решаване на проблема или рециклиране на оригиналните полуоски и карета, но колко изкарват не мога да ти кажа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ми позволява да си допълня горния пост, затова ще допълня отново.

 

P.S. В гаража имам комплекти полуоски като за две коли:

- Една цяла дясна ОЕМ заедно с вала и лагера и стойката към мотора - НЕ СТАВА

- Една цяла дясна афтърмаркет пак с вал лагер и така натам - МНОГО НЕ СТАВА

- Една цяла лява ОЕМ вал и външно каре и вътрешно Febest - ПАК НЕ СТАВА

 

Лично съм правил този проект за лично ползване по модел на руснаците https://www.drive2.ru/l/536075691288954115/

Много разправии и време, стругари, усилени болтове, лепило за резби, почистване и нова грес и маншони на каретата и накрая луфт между междинния вал и вътрешното каре абсолютно никакъв. Викам си е това е нема как да не станат нещата ии........ друг път. При качване на колата пак вибрации.  

 

Та горе долу имам полуоски като за 2 Хонди .

Редактирано от Kalin S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Имаш проблем с потенциометъра на педала на газта.

2. Лекото претрисане само в определен диапазон на километри в час ли е, като гума-джанта или полуоска, или претрисане от двигателя като подадеш газ.

Ако си от София евентуално мога да съдействам за първия проблем.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тва с притрисането около 40 км почти 100% е от вътрешното каре. Играх го тоя мач наскоро, писах в друга тема. След като се счупиха и двете полуоски и сложих афтърмаркет почна да тресе при 40 и 120км.  Като избих каретата и сложих оригиналните от счупените полуоски, всичко се оправи. 

Редактирано от Robben
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви много за бързите отговори. Ще проверя какво е и ще споделя резултата. От Перник съм. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, blagoev.1990@abv.bg написа:

 

2. Лекото претрисане само в определен диапазон на километри в час ли е, като гума-джанта или полуоска, или претрисане от двигателя като подадеш газ.

Някъде питах специалисти по рециклиране на рейки и полуоски. Казаха, че симптомите за карета/полуоски са, вибрации до 80 км/ч при газ, спират при отнемане на газта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ABS и VSA грешки се оказа заден десен датчик. Смениха го и се оправи всичко. Колкото до претрисането може да се окаже, че е от клапаните, които трябва да се регулират на 20 или 30000 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се прави реглаж на клапаните. Интервала от 20 - 30 к. се дава когато караш на газ. Ако си на бензин интервала е по - голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ABS и VSA грешки се оказа заден десен датчик. Смениха го и се оправи всичко. Колкото до претрисането може да се окаже, че е от клапаните, които трябва да се регулират на 20 или 30000 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Г. Писаров ще го направя септември месец, защото няма да имам възможност преди това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...