Jump to content
Васил Димитров

Мнения за FR-V

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Търся мнения относно тази екзотика FR-V.

Стар хондаджия съм,имал съм над 10 автомобила Honda до този момент,така че съм запознат с двигателите и няма да Ви питам за тях.

Интересува ме по-скоро купето-простора в него и поведението на пътя.

Едно време имах Stream и да ви кажа честно,тъй като е на платформата на Civic е малко нестабилна в завоите,при висока скорост беше малко неуверена относно стабилността.

Тук искам да попитам при FR-V така ли седят нещата,защото е с подобна форма?

Ако купувам такава ще гледам да е от последните години на производство 2008-2009 с двигател 1.8 бензин 140 P S.че с дизела е страшен клинч зимата :)

Honda с такъв двигател до този момент не съм имал,но не вярвам нещо да ме изненада в него.Според мен събира учудващо малко масло 3.8-3,9 литра по каталог (не помня колко събираше К20А.)

Много странна за мен е тази средна седалка на предния ред,която най-вероятно никога няма да ползвам.Може ли тя да се демонтира и на мястото и да се сложи някакво оригинално барче,подлакътник или нещо подобноподобно?

Споделете какъв разход дава на дълъг път на бензин (не съм привърженик на газта и няма да поставям АГУ)?

Най-вече ме интересува стабилността на пътя!

При дълги пътувания ще и монтирам багажна кутия.

Удобна ли е за дълъг път или не я препоръчвате?

Моля за мнения.

Тези шест предавки не са ли много късички и изисква ли се много често превключване в градски условия именно заради броя им?

Ще бъда благодарен за всякакви мнения,отзиви и съвети.

Поздрави с пожелания за всичко най-добро и милиони безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 32 минути, Васил Димитров написа:

... изисква ли се много често превключване в градски условия именно заради броя им? ...

Имам скромен опит (3г.) с R18Z4 и 6-степенна кутия, ама в Сивик 9.

Късички са, ама аз ги прескачах, ако искам да изчезна бързо. Например 1-3-5, или 1-2-4. Нямам представа, колко по-тежко е FRV-то, какви са предавателните числа и дали ще е същото поведение.

 

От друга страна, колко да са къси?!

Веднъж като се качвах на магистралата се сбих с едно BMW. Летящ старт от 3-та с около 30 мили/ч. Прекъсвачът удари на 100 мили/ч ... на 3-та. :D

 

п.п. Преди R18-ката, карахме също Сивик 9, ама с L13Z4 и 6-степенна кутия.

Отварям гугл да видя, какво (по дяволите) си е купила съпругата ми. Първото изречение в ревюто беше - "Ако наистина искате да стигнете някъде бързо с тази кола, трябва доста да си поиграете със скоростния лост".

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ФР В с К20 с 6 скорости. Като динамика/разход е супер. 12 газ градско и 8.5 извън. Вътре - просторна с голям преден прозорец, предната средна седалка е малка и ако ще се возите 3 ма отпред, 2 мата пасажери да не са широки и големи. Задните седалки падат и става с голям багажник. Вратите се отварят с по-голяма градус от обикновените .Като недостатъци - изключително твърдо фабрично окачване, особено отзад, като лагерна количка е, малък багажник ако е за голямо семейство,  сравнително ниска е, предната седалка на шофьора - ако си широк ще ти опира рамото или ръката във вратата-кората, но се свиква, голяма мъртва точка от ляво и дясно (колонката на предния прозорец е много широка) и най-важното - гледай да няма ръжда, че там няма спирка. Като заключение - здрава, практична и икономична градска кола. За 2 години само масла и филтри. Дано съм ти бил полезен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за бързите отговори!

Недостатъците изброил колегата Kra4e за мен не са никак маловажни и са нетипични за Honda според мен!

Именно това ме притеснява,че заради третата седалка на предния ред двете странични са изнесени крайно към прозорците.

Аз съм голям човек (145 кг.) и ме притеснява това,че ще е доста неудобно за мен.

Също така казва практична здрава градска кола!

Моля за мнения как се представя на дълги извънградски пътувания?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери такава в някоя авто къща и седни, разгледай - покарай. Личното впечатление ще ти отговори на въпроса "заврян ли си в ъгъла".

Това наистина е странен модел като компановка, но каквото си е от Хонда, си е Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и клиширано да звучи, Цецо е много прав - "Око да види, ръка да пипне".

Питаш все за неща, за които няма как да получиш обективен отговор. Трябва лично да ги провериш. Няма как някой друг да ти каже, дали ще е комфортно за теб.

Разхода на гориво също е субективен, зависи от твоя стил на каране. Обаче, не си мисли, че 1.8 ще гори много по-малко от 2.0, изпитал съм го лично. Не точно в тази комбинация, но ... . Сивик 9 с L13Z4 и R18Z4 ми горяха еднакво. Сивик 6, "англичанка" с D16Y3 и 4-степенен автомат гореше наравно със CR-V 1 с В20В със 4-степенен автомат. Мисълта ми е - по-големият двг се справя по-лесно с отлепването от място и преместването от т.А до т.Б на едни и същи килограми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава, 1.8 автомат, 2008 година :-)

Ами супер си е колата - за 2 години само масла и филтри, и много леки проблеми с климатика. Аз съм 1.90 висок, ама 85 килограма, и ми е супер като простор вътре. Средната седалка си пада и става барче с подлакътник и т.н. Недостатъци - както е казал колегата по-горе - сравнително малък багажник и мъртвата точка(с нея се свиква за 1-2 дена). Вози малко твърдо, ама и с това се свиква :-) За дълъг път и завои - само позитиви мога да кажа.

Успех!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ти колега  bread1978!

Колегите по-горе казват да ида на място и да пробвам някоя.

Лесно е да се кажа,но всички знаем,че тези автомобила са отрегистрирани и трудно може да се направи пробно шофиране.Мисля,че и една кратка проба за няколко километра не дава реална представа за даден автомобил.

Трябва колата да си е твоя,да покараш няколко стотин километра и тогава може реално да се преценят положителните и отрицателните неща в автомобила.

Поради тази причина събирам мнения!

Мисля,че Вашите мнения и оценки са по-обективни отколкото кратък оглед и кратко шофиране.

Можете ли да ми кажете нещо за това какви нива на оборудване има?

Силно ме интересува как се държи при по-висока скорост в завоите?

Явно ме е наплашил Stream-а,доста неуверен се чувствах с нея при малко по-висока скорост в завоите.

Благодаря отново!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи каква е била кондицията и геометрията на окачването!

А за 5 км кола не се усеща адекватно, но веднага правят впечатление разликите.

Висока и с къса база е тази - не очаквай чудеса от храброст.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече четвърта година я карам моята, и само положителни неща с нея... Въпрос на очаквания и приоритети! Поздрави на всички ви Хонда-фенове  от полското море:D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен преди години също ми бе "хванал окото" модела, заради трансформинга на салона като вариативност за пътници спрямо багаж, но не ми хареса че седях в ъгъла, а и високо. 

После си намерих моето - Акорд 7 комби.

Всеки си има специфичен поглед, но респект към Хонда за "странната птица"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно нивата на обурудване: моята е Executive (май най-високото), и нещата, които мисля че има повече от другите са кожен салон, подгрев на предни седалки, би-ксенон, релси на тавана, люк, навигация(непотребна, само аудиото може да командваш през дисплея), и май това е :-) . Стандартното и обурудване си включва всичко друго, например темпомати, VSA и т.н. 

Колата е широка, което предполага стабилност по завоите  - поне аз така я чувствам (не съм състезател де, спазвам горе-долу правилата :-)). Карам я с всесезонни гуми Toyo 205/55/16, държи се прекрасно на пътя. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много!

Искам да те попитам,след като твоята е с най-високото ниво на оборудване, то включва ли автоматично затъмняване на огледалото и автоматично пускане на фаровете?

Благодаря ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жалост няма автоматични фарове, както и дневни светлини. Затъмняване на огледалото също няма :-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...