Jump to content
stannn

Обезшумяване на купе хонда hrv 2ра генерация бензин

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги моля да споделите за идеи за обезшумяване на споменатия модел....нетърпим е този рев...ако изобщо може да се обезшуми шум идващ от двигател при ускорение, ако бях тийнеджър...вероятно щеше да е плюс😀. Четох доста по щатски форуми, но конкретно решение няма. Колата е супер и не ми се иска поради тази причина да се разделям с нея. Нека не прозвучи скъперническо...но от сервизи занимавсщи се с това ми поискаха 2500-3000, което ми идва двойно от очакванията. Замислих се след като попаднах на едни матове от екокожа в алиекспрес от 100тина долара с добра дебелина...но незнам какво да очаквам. Сподрлете ваашето виждане и решения. Като цяло имам върху ламарината отвътре някакво подобие на мокет директно без каквато ибда е мембрана, а кората/мокета е с плачевно качество. Благодаряза отзовалите се.

Редактирано от stannn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това попаднах, покрива почти целият под.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виброизолация,звукова мембрана,звукопоглъщащ слой. Разглобяването е зверско.Резултата е толкова фрапиращ ,че почват да ти пищят ушите от тишина.Цена на материалите около 1400 евро. Труд около 70-80 часа. Допълнително тегло около 160 кг.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-доброто решение ясно....а по-бюджетен вариант?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, гледам си мераклия! Преди 10-на години и аз бях на същия хал само че с CR-V I и стигнах до извода, че една кола не е ли проектирана да бъде тиха, каквото и да правиш няма да я подобриш евтино. Ако ти се чете все пак с какво се занимавах тогава и какви достъпни материали ползвах следвайки принципа описан и от Markony виж тая тема от друг форум 122-ри пост нататък, а ако ти е интересно я прочети цялата, бая си играхме с тестове и измервания с колегите. Пак повтарям, че откакто смених колата се родих. Дори сегашното ми CR-V дизел при същите обороти на двигателя както при бензиновото CR-V първа ген. е по-тихо, а то се кара с доста по-ниски обороти.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много работа, особено в 2-те руски видеа.

И аз мислех нещо за Сивика, ама не му е дошло ред.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, HondaExplorer написа:

Здравей колега, гледам си мераклия! Преди 10-на години и аз бях на същия хал само че с CR-V I и стигнах до извода, че една кола не е ли проектирана да бъде тиха, каквото и да правиш няма да я подобриш евтино. Ако ти се чете все пак с какво се занимавах тогава и какви достъпни материали ползвах следвайки принципа описан и от Markony виж тая тема от друг форум 122-ри пост нататък, а ако ти е интересно я прочети цялата, бая си играхме с тестове и измервания с колегите. Пак повтарям, че откакто смених колата се родих. Дори сегашното ми CR-V дизел при същите обороти на двигателя както при бензиновото CR-V първа ген. е по-тихо, а то се кара с доста по-ниски обороти.

Темата е доста обширна....но при мен не търся пълно обезшумяване....ясно ми е че вратите са голи...но ако инвестирам в тях...незнам доколко, ще намаля шума, който е най-дразнещ този на "пробито гърне"...и то със съвременни материали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Много работа, особено в 2-те руски видеа.

И аз мислех нещо за Сивика, ама не му е дошло ред.

По-скоро, както колегите споменават решението е смяна на колата🤔 нещо което на този етап изключвам....понеже за първи път се сблъсквам с хонда...мазда в тоя проблем са го решили успешно при 6та и то далечната 2003....още не доумявам, как ще изкараш кола от завод на хонда....не дачия....и ще направиш компромис с комфорта от шофирането....освен да са търсили ефект с дефекта😄...та заключението ми от споделеното от вас колегите е сменям марката следващият път!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малки, леки и високи коли са така.

Не е до марката.

Вземи си Ледженд. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хрв-то е по скоро градско сувче, което е леко, пъргаво и с нисък разход. Ако се обезшуми, теглото се променя драстично, а оттам и останалото и цялата концепция се променя. 

Та ако качих 100-150кг за добро обезшумяване, имай предвид, че и динамиката и разходът ще ти се променят, та и куп други.

За мен частично правене не си заслужава, то бих заложил на друг модел или друга марка по-скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или инвестирай в една добра аудио система :D Как е озвучаването в 2ката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, galin_k написа:

Хрв-то е по скоро градско сувче, което е леко, пъргаво и с нисък разход. Ако се обезшуми, теглото се променя драстично, а оттам и останалото и цялата концепция се променя. 

Та ако качих 100-150кг за добро обезшумяване, имай предвид, че и динамиката и разходът ще ти се променят, та и куп други.

За мен частично правене не си заслужава, то бих заложил на друг модел или друга марка по-скоро.

И ти си прав....но не е велосипед ей така да я продам...а и защо ли имам предчувствие, че и другите в тази категория са така....японци...mitsubishi eclipse cross и subaru crosstreck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, galin_k написа:

Или инвестирай в една добра аудио система :D Как е озвучаването в 2ката?

Изненадан съм защото е executive модел....аудиото е много добро...кожа панорама....фейс....и накрая гол под и врати....толкова ли е бюджетна незнам😯

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за продажбата напълно. А за другите отново същият отговор, мисля, че генерално важи за японските и мисля, че е в корелация с това, че повечето са бензинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, galin_k написа:

Съгласен съм за продажбата напълно. А за другите отново същият отговор, мисля, че генерално важи за японските и мисля, че е в корелация с това, че повечето са бензинки.

Високоборотни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...