Jump to content
Fr-vzariben

Работа на 3 цилиндъра, че дори и на два!

Recommended Posts

Колата не е правила никакви проблеми! Запалих и докато позагря и започна да прекъсва и светнаха чековете! Малко помощ може ли? Не е ходила на ремонт имам я и я карам от 3 години 

Screenshot_20230424-180452_Torque.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е колата ? Дизел, Бензин? 
 

Само можем да хвърляме боб и да гадаем. От грешките изглежда, че катализатора е тръгнал да се запушва, но това трябва да се види. С какъв мотор е тази кола ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин 1.7 е мотора ,а катализатор няма от както съм я купил!

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си Дистрибуторната капачка . Като е влажно и вътре има нагар колата пали на 2-3 цилиндъра. При мен се е случвало изобщо да не може да запали. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ще я проверя !

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D17 няма дистрибутор. Моторът е с COP (coil-on-plug), т.е. бобина на всяка свещ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво може да е някъква идея? Че при нас сервизите са оле мале да не ти се налага!

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало  свещи, вьздушния филтьр в смисьл дали постьпа вьздух в двигателя после клапани реглаж има и още но подмени свещите за начало...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много и то взаимносвързани фактори могат да бъдат причина за проблема – инжектори, бобини, сензори по мотора (MAF/MAP и др.), налягане на гориво, състояние на филтри (горивен/въздушен), EGR клапан и др.

 

От друга страна – нямаме почти никакво инфо за състоянието на мотора, вкл. има ли газ.

 

В твоя случай прави впечатление, че всички цилиндри, с изкл. на 1-ви, са засегнати = влошен горивен процес, в резултат на което сместа е богата. Съмнява ме изведнъж да дефектират 3 бобини, 3 свещи и 3 инжектора, или да дадат фира три цилиндъра/клапаните им.

Елементарно казано, бих се замислил над качеството на бензина в резервоара ти, вкл. бих проверил дали не са отваряли резервоара ти, за да ти сипят нещо (казваш, че колата е запалила и заработила нормално и чак след това се е появил проблемът).

След това състояние на бензинов и въздушен филтър, следи за скъсни/нарушени/извадени въздуховоди/вакууми.

Ако горните неща не са причина за проблема – идва ред на по-сложни проверки, които изискват подходящо оборудване и знания/умения.

Редактирано от emod
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Колата има газова уредба! Проблема се яви точно след като загря и обърна от бензин на газ или поне аз така го усетих! А грешката за богата/бедна смес си излиза постоянно и поради тази причина си изтръгнах катализатора но грешката продължи да се явява! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж горивния филтър не съм го сменял може да е затлачен! Така и не успях да го открия къде е скрит!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре в резервоара е горивния филтър - по спомен. Ако греша, нека колегите ме поправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, emod написа:

D17 няма дистрибутор. Моторът е с COP (coil-on-plug), т.е. бобина на всяка свещ.

Ми уж го търсих това за да съм сигурен, но така и не успях да разбера :D 

 

 

@Fr-vzariben е това за газта можеше да го споменеш.  Не ти е настроена като хората газовата :) Покарай колата само на Бензин, ако проблемите ги няма, значи са от газта. 

 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О не е от газта и на бензин го прави проблема! 

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА НЕРАБОТЕЩ МОТОР извади щекерите на бобините 1 по 1 и виж да няма мизерии.

Ако трябва - почисти и ги закопчай стабилно.

Това е най-лесният чек за пропуски в запалването.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

НА НЕРАБОТЕЩ МОТОР извади щекерите на бобините 1 по 1 и виж да няма мизерии.

Ако трябва - почисти и ги закопчай стабилно.

Това е най-лесният чек за пропуски в запалването.

Благодаря ти за отговора! Намерих проблема! Една  бобина е издала багажа! Утре ще я подменя! Дано се оправи !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...