Jump to content
slav4o_777

Горивна рейка Хонда акорд 7 2,2 дизел

Recommended Posts

Здравейте група , може ли малко за помощ. Колата ми все по трудно пали след престой от 24 часа, диагностика в сервиз и установиха горивна рейка за смяна . Намерих я от морга и бих искаш аз да си я сменя . Някой може ли да ми подскаже дали има някаква тънкост при смяната? Майстора в сервиза ми даде час за след 3 седмици , a колата ми трябва ! Благодаря ви предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Това е въпросната горивна рейка 

246919FB-44C9-47E1-87C7-5086E2374804.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво и става на рейката, та да пали трудно...? Когато майстор каже някаква диагноза, е хубаво да обясни защо... В много случаи след това казва- е, не е от това, може да е от...

По спомени, на нея трябва да има клапан, регулиращ налягането, който е по-вероятен. Някъде по рейката можеше да се завие манометър, да се види дали налягането е в граници при палене и работен режим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JapCar написа:

И какво и става на рейката, та да пали трудно...? Когато майстор каже някаква диагноза, е хубаво да обясни защо... В много случаи след това казва- е, не е от това, може да е от...

По спомени, на нея трябва да има клапан, регулиращ налягането, който е по-вероятен. Някъде по рейката можеше да се завие манометър, да се види дали налягането е в граници при палене и работен режим...

Най вероятно е проба - грешка , ама и нямам избор 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, slav4o_777 написа:

Най вероятно е проба - грешка , ама и нямам избор 

Да, ама пробите са за сметка на клиента, така е лесно да си механик... Диагностика/логика/разбиране на проблема трябва...

В Америка грешките са за сметка на сервиза/механика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, JapCar написа:

Да, ама пробите са за сметка на клиента, така е лесно да си механик... Диагностика/логика/разбиране на проблема трябва...

В Америка грешките са за сметка на сервиза/механика...

Ти какво би направил на мое място ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да питам, както и ти правиш..., някой може да го е имал... Форумите са за това, обмяна на мнения/опит.

Ако четеш руски, питай в някой руски форум, там има много знаещи и с кеф споделят..., не си пазят знанията...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, честно казано, не мога да си обясня какво може да има на рейката, освен да е спукана. Тя е просто една метална отливка с множество накрайници с резба за закрепяне на горивните пътища. Както е казал колега по-горе, към нея е завит един клапан за налягане, който наистина може да създаде проблеми, подобни на описаните, но този клапан може да бъде сменен отделно. Явно на майстора не му се занимава да вниква в дълбочина и кара по най-лесния начин. Действително, ако си намерил рейка втора употреба заедно с клапана, това може да реши проблема, но ако е без клапана ми изглежда пълна безмислица. Т.е. може да пробваш да смениш само клапана.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Всъщност като попрочетох, се оказва, че наистина е по-изгодно да купиш годна оборудвана рейка втора употреба, отколкото нов клапан. По каталозите на Хонда, рейката с клапана и датчика за налягане е една обща част с ОЕ номер 16610-RSR-E01 (за N22A2). Клапанът може да се намери отделно, но струва около 350 лв. :shock: Т.е. майстора може би е прав.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, inspektora написа:

Т.е. майстора може би е прав.

Да, но клапан втора употреба може да свърши работа..., а майстора не е сервиз на Хонда, където подхождат по тоя начин...

Работата на майстора е да провери колко трябва да е налягането, да го измери и установи проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е клапана:

https://samurai.bg/клапан-ограничаване-на-налягането-в-рейла-rail-bosch-16610-rsr-e01-16610rsre01-honda-cr-v-n22a.html

Вероятно го има и другаде на по добра цена. В алито със сигурност беше около 70лв.

 

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, goga написа:

Това е клапана:

https://samurai.bg/клапан-ограничаване-на-налягането-в-рейла-rail-bosch-16610-rsr-e01-16610rsre01-honda-cr-v-n22a.html

Вероятно го има и другаде на по добра цена. В алито със сигурност беше около 70лв.

 

 

Преди 1 час, JapCar написа:

Да, но клапан втора употреба може да свърши работа..., а майстора не е сервиз на Хонда, където подхождат по тоя начин...

Работата на майстора е да провери колко трябва да е налягането, да го измери и установи проблема...

Аз рейката я вземах 70 лева , чудя се дали най лесния вариант е да отвъртя стария клапан и да сложа този новия от рейката от моргата 

Редактирано от slav4o_777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката има маркуч за обратната нафта, от клапана за защита от свръх налягане. Този маркуч се изважда и се пали двигателя. Ако започне да капе от него, значи клапанът е за смяна, не цялата рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Ivan B написа:

Рейката има маркуч за обратната нафта, от клапана за защита от свръх налягане. Този маркуч се изважда и се пали двигателя. Ако започне да капе от него, значи клапанът е за смяна, не цялата рейка.

Благодаря колега 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ivan B написа:

Рейката има маркуч за обратната нафта, от клапана за защита от свръх налягане. Този маркуч се изважда и се пали двигателя. Ако започне да капе от него, значи клапанът е за смяна, не цялата рейка.

Тези неща майсторът трябва да ги знае... А клапанът от старата рейка лесно се развива, сменя с другия и се пробва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо, майстора трябва да ги знае но нали и ти знаеш, че от майстор до майстор разликата е от земята до луната но така е като всички гледаме да минем тънко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Митко Йотов написа:

Емо, майстора трябва да ги знае но нали и ти знаеш, че от майстор до майстор разликата е от земята до луната но така е като всички гледаме да минем тънко.

Разбира се, че има разлика от майстор до майстор, но трябва ли за всеки въпрос във форума да пращаме питащия в официалния сервиз на Хонда... Нали форума е за да си помагаме, кой каквото знае...

Преди години в Англия купих Нисан автоматик, кутия CVT. Прочетох в книжката, че маслото в ск. кутия е специално и трябва да се сменя на някакви километри. На пръчката маслото си беше бистро като олио, ама отидох в нисанския сервиз да го сменям. Изгледаха ме учудено и казаха, че откакто го има тоя модел, аз съм третия, искащ да сменя маслото, та да си карам като няма проблем. Добре, ами филтъра поне да сменя? А, че то има ли филтър? Показах им го. Аа, те някои имали, други нямат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали форума е за да си помагаме, кой каквото знае...  

Абсолютно, това и правим кой с каквото може.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Митко Йотов написа:

Емо, майстора трябва да ги знае но нали и ти знаеш, че от майстор до майстор разликата е от земята до луната но така е като всички гледаме да минем тънко.

Аз мисля , че съм при най добрия майстор в Пловдивска област 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, slav4o_777 написа:

Аз мисля , че съм при най добрия майстор в Пловдивска област 

ОК, като се оправиш, сподели какъв е бил проблема, защото самата рейка няма никакво отношение към работата на двг., един кух корпус, който  държи в себе си горивото под определено налягане пред дюзите, а колко да е то, зависи от други неща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, slav4o_777 написа:

Аз мисля , че съм при най добрия майстор в Пловдивска област 

Възможно е. Не се оглеждай в моите писаници те не са за теб нито към Емо а просто споделям как работата говори за един човек в случая "майстора". Дизели съм карал достатъчно години и мога да каже, че е един прекрасен мотор но влезне ли в бокса тези наши прословути майстори са способни да ти докарат инфаркт и не става въпрос за 1 000 или 2 000 а за това, че няма излизане. Едни майстори ще кажат истината и ще направят всичко възможно да оправят автомобила а други само сумтят и си мислят, че може да се научи на него. На един мой автомобил в един прехвален сервиз за едно чукане ми изсипаха мотора на земята част по част и още и още... . Дано решиш проблема и гледай къде ходиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Митко Йотов написа:

Възможно е. Не се оглеждай в моите писаници те не са за теб нито към Емо а просто споделям как работата говори за един човек в случая "майстора". Дизели съм карал достатъчно години и мога да каже, че е един прекрасен мотор но влезне ли в бокса тези наши прословути майстори са способни да ти докарат инфаркт и не става въпрос за 1 000 или 2 000 а за това, че няма излизане. Едни майстори ще кажат истината и ще направят всичко възможно да оправят автомобила а други само сумтят и си мислят, че може да се научи на него. На един мой автомобил в един прехвален сервиз за едно чукане ми изсипаха мотора на земята част по част и още и още... . Дано решиш проблема и гледай къде ходиш.

Много точно казано !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , проблема се оправи след смяната на горивната рейка ! Клапана ли беше проблема Незнам но ми излезе 100 лева разход ! Смяната е елементарна и всеки може да я направи ! Благодаря на отговорилите и много безаварийни километри ви пожелавам ! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, slav4o_777 написа:

Колеги , проблема се оправи след смяната на горивната рейка ! Клапана ли беше проблема Незнам но ми излезе 100 лева разход ! Смяната е елементарна и всеки може да я направи ! Благодаря на отговорилите и много безаварийни километри ви пожелавам ! 

Добре е, че си се оправил, добре е , че майстора не ти е казал, за  по-сигурно, да смениш и главата на която е и рейката, демек половината двигател...

И не го попита, защо рейката, а не само виновника за проблема...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...