milbor2 23 #1 Публикувано 1 Април, 2023 (Редактирано) Колеги, изгоря ми дясната крушка на късите светлини. след разглобяване видях че е крушка тип D2S. Взех някакви подобни - китайски от местния магазин да закрепя положението, но след поставянето не иска за свети. Да кажа че фара не беше сглобен напълно- само поставена крушка и фасунгата отзад- проба и не свети. Възможно ли е да не свети от: - несъвместимост на крушките - незатворен фар - изгорял баласт - друго да съм прецакал при разглобяването, за първи път го правя на тази кола Утре ще пробвам да разменя крушките / след като почетох тук във форума , за тази процедура/ за да видя , да не би да е от баласта. Информативно колко струва нов баласт. Колата е Хонда Акорд 7 CL9 - бензин, 2005 г. Редактирано 1 Април, 2023 от milbor2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milbor2 23 #2 Отговорено 1 Април, 2023 Продължение. Слязох отново и размених крушките- светнаха, сложих новата крушка и тя светна. Много странно, нямам обяснение защо преди не искаше да свети. Проблема е решен. Поздрави колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #3 Отговорено 1 Април, 2023 Може цокъла на запалката да не е влязъл добре. От изчитането на форума по темите с ксеноните, колегите препоръчват да се ползват оригинални или поне маркови ксенони поради опасностите да изгорят запалките, а те са си от 110лв. За да съм си спокоен докато взех колата и видях, че единия ксенон розовее веднага си поръчах 2 нови крушки ( Osram Xenarc Original D2S. Модел: 66240/66040 Kelvin: 4300K Lumen: 3200 LM 85V 35W ). Улучих ги на промоция по 55лв. бройката. При смяната видях, че розовеещия ксенон си беше някакъв измислен а другия си беше Osram, но го оставих за резервен. Сега остана да си монтирам DRL модула и да карам с дългите на 50% за да си "пазя" ксенона ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #4 Отговорено 1 Април, 2023 @milbor2 Ако зачести да де светка този фар 90% проблема е в запалката. Можеш да раьмениш лява с дясна запалка за да си сигурен дали там е проблема. Имам запакли. @svemarГледам от подписа ти, чеси с фейсов Акорд. Можеш да си сложиш двуцветни лампи в мигача за дневни светлини. Става много интелигентно. Преди години @ogi28b беше написал много подробна схема за изпълнението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #5 Отговорено 4 Април, 2023 На 1.04.2023 г. at 17:47, svemar написа: Сега остана да си монтирам DRL модула и да карам с дългите на 50% за да си "пазя" ксенона Нямаш нужда от 50%. Моя е нагласен на 20% и е супер. На 1.04.2023 г. at 20:39, Ivan_Ch написа: Можеш да си сложиш двуцветни лампи в мигача за дневни светлини. Става много интелигентно. Ако бях прочел по - навреме з срази схема - щях така да се опитам да го направя. Ама после видях за това с двуцветните крушки на мигачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milbor2 23 #6 Отговорено 14 Април, 2023 Крушката пак не свети, като гледам свети когато си поиска - предния ден не свети, на сутринта свети , абееее... Май ще е запалка, колеги предложете запалка втора ръка - за десен фар / ако има разлика/ , и как да я сменя. Колата е от подписа., Благодаря и весели празници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milbor2 23 #7 Отговорено 14 Април, 2023 Преди 1 час, milbor2 написа: Крушката пак не свети, като гледам свети когато си поиска - предния ден не свети, на сутринта свети , абееее... Май ще е запалка, колеги предложете запалка втора ръка - за десен фар / ако има разлика/ , и как да я сменя. Колата е от подписа., Благодаря и весели празници. Всъщност баласт или запалка може да е проблема, може би от изчетеното тук е баласт.не съм сигурен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове