Jump to content
JapCar

Вече и с Акорд 8... впечатления и малко въпроси.

Recommended Posts

Не знам каква е разликата, просто съм пробвал по този начин и се е задействала алармата  .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отключваш отвътре с палеца зад дръжката за отваряне. "Бандита" ако реши, няма да го спре никаква аларма. Друг е въпросът, че броя на откраднатите Акорди сигурно е равен на броя откраднати Лади.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Krasjo написа:

Отключваш отвътре с палеца зад дръжката за отваряне. "Бандита" ако реши, няма да го спре никаква аларма. Друг е въпросът, че броя на откраднатите Акорди сигурно е равен на броя откраднати Лади.

Това не се сетих, но го направих с отключване на предния капак, пресягайки се през отворения прозорец. При отварянето му се задейства алармата и установих, че е независима, чуваше се от багажника... Спира се с дистанционното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната камера захраних от бензиновата помпа под седалката...

Следващата седмица ще купя парктроник... Ако някой има линк/видео за сваляне на задната броня??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли начин за спиране на предупреждение/сигнализация за непоставен колан на пасажера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, JapCar написа:

Има ли начин за спиране на предупреждение/сигнализация за непоставен колан на пасажера?

Ако няма човек на седалката сигнализацията не се включва. Или за нещо друго става на въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Митко Йотов написа:

Не съм се сещал за това... Ще намеря..., идеята беше достатъчна...

Оказа се, че има такива имитатори/удължители, които могат да стоят постоянно и в тях да се включва колана...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два биберона в колата. Мога да ти ги отстъпя временно до като си намериш.

В магазина до старото депо на тролеите ги има.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, DAN_DAN написа:

Ако няма човек на седалката сигнализацията не се включва. Или за нещо друго става на въпрос?

Става въпрос да има човек, който не трябва да слага колан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биберона ще свърши чудесна работа в този случай.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах преди, с фаровете ударих греда... Сега писах в темата "Рециклиране/почистване на фарове отвътре"...

Забелязах и друг лек кусур- Нормално, на всяка кола, след спиране на двигателя, вакуумът в сервоусилвателя на спирачките осигурява 2-4 спирания преди да свърши. Ако не се използва спирачката, благодарение на обратния клапан, този вакуум стои много дълго, дори на другия ден спирачката си е мека за няколко натискания. При мен педалът става твърд след около половин час. Проверих клапана, изправен е, направих измерване- сложих тройник след обратния клапан и в него включих вакуум метър. При работа на двигателя, вакуумът е около минус 0.7... След спиране, започва да спада много бавно и за около 30-40 мин. става нула.

Това разбира се не  е проблем в движение, естествено няма да хукна да го сменям, но означава, че някъде вътре в корпуса на вакуумния усилвател има лека утечка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех да правя профилактика на спирачките- раздвижване на буталца, смазване на водачи...

Имам два въпроса:

- Колко е дебелината на нови предни/задни дискове? (бензин 2.0) Колко е допустимото износване, демек остатъчна дебелина за двата, когато са за смяна? 

- Правих проба, р. спирачка, вдигнато едно предно колело, запален двг., 1-ва скорост, празен ход... Исках да видя за шумове, но не се сетих, че ще светне предупреждение ABS и VSA, защото другото колело не се движи... Като я подкарам, че угаснат ли сами тези предупреждения, или изискват нулиране на грешките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 22 часа, Митко Йотов написа:

Ще угаснат сами след 500 метра

Да, така стана, даже и по-рано...

 

Редактирано от JapCar
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е срещал нормите на износване на дисковете като дебелина, без значение колко са ръбовете...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Строги норми няма за това и не пишат колегите.

Различни производители ги правят различни по дебелина и те си слагат някакви изисквания на износване кога са за смяна.

Показвам ти моите задни които сложих преди година-две но не трябва да се ти критерий защото ако си избереш друга марка по всяка вероятност ще са и с друга дебелина, лавират от 1/2мм.

 

78621696_531824414215647_2007532108595068928_n.jpg

76683792_769003460279571_4252777067747213312_n.jpg

76638435_425766674767647_2702925994292936704_n.jpg

76928945_2474877475937119_7865417297572134912_n.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, Митко Йотов написа:

но не трябва да се ти критерий защото ако си избереш друга марка по всяка вероятност ще са и с друга дебелина, лавират от 1/2мм.

Така изглежда, не е критерий, защото моите са с  малък ръб, демек не са нови и в износената част са 8.3мм :) (на твоите пише 8мм)

Питах, защото съм срещал за друга марка, дадено дебелина...мм, допустимо износване до...мм, което считам, че е нормално, защото при голямо изтъняване, отслабват, може да се деформират или  счупят при екстремни условия, или буталцата излизат прекалено много..., иначе защо ще се сменят...?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен 7,5мм, но задните се износват много бавно.

Ако работната зона е колкото ширината на накладката и е огледална - карай, но виж и отвътре (към окачването) как са. Не е рядкост там да е по-зле.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...