Jump to content
toinspire

Светещ символ за ръчна спирачка

Recommended Posts

Здравейте,

накратко историята.

Сменях задни накладки, че даже и пристъргах дисковете. Викам си - това е, докато е кола там няма да пипам.

Изминах около хиляда километра смесено без проблеми. След това започна да присветка въпросния символ. Не можах да установя зависимост, кога си загася - натисках спирачка, дърпах и пусках ръчната, размърдвах лоста, но повтарящ се модел не намерих.

След около два-три дена си светна за постоянно и вече не угасва.

Накладките не задържат. На лек наклон си тръгва сама. Дисковете са еднакво загрели и отпред и отзад - не хващам по- голямо триене на задните. Ръчната си работи нормално. Лоста ми е малко "хлабав" в началото и без усилие, но то така си е бил винаги. Не ми се е налагало да правя регулиране на ръчна, откакто колата е в мен (от доста години).

Какво може да причинява светването на символа?

Дали на диагностика се хващат такива работи при джазката?

Да има някакъв сензор при самият лост, който да се повредил или зацапал?

Ще съм благодарен за всякакви насоки по проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е поне в подписа си да упоменеш какво караш,или така да започнеш темата. @toinspire

Виж казанчето на спирачната течност ,долей на мах и 1мм над него.

Ако там  в казанчето е зеленикаво кафяво,това не е спирачна течност,за смяна е.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размърдай си подплавъка в казанчето със спирачна течност и ще угасне. И да, течността се сменя всеки 2-3г 30к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, CARPERA написа:

А колата е???????. @toinspire

Виж казанчето на спирачната течност ,долей на мах и 1мм над него.

Ако там  в казанчето е зеленикаво кафяво,това не е спирачна течност,за смяна е.

Е как забравих - Джаз 1.4 83 коня, 2006 година.

Ок - днес ще погледна спирачната течност. Не усещам промяна в спирането или твърдостта на педала, но не се знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, galin_k написа:

Размърдай си подплавъка в казанчето със спирачна течност и ще угасне. И да, течността се сменя всеки 2-3г 30к км.

Ще го пробвам днес - дано да е такъв малък дявол.

Скоро му идва обслужването и течността ще я включа в списъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С размъдване само не става доливаш както ти казах там е спирачна течност Дот4.

При такава смяна която си направил задължително се смена греста на водачи и се почистват апарти с телена четка.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, CARPERA написа:

С размъдване само не става доливаш както ти казах там е спирачна течност Дот4.

При такава смяна която си направил задължително се смена греста на водачи и се почистват апарти с телена четка.

 

Да, беше почистено и гресирано. Изрично го поисках при процедурата.

Наместени са правилно накладките - има там едни каналчета, които трябва да съвпадат, за да може ръчната да ги натиска.

Правдоподобно ми звучи за течността, защото скоро не съм я сменял и е прескочила отдавна 30 хиляди. Не съм поглеждал нивото, но не съм имал и проблем със спирачките - може да е намаляло и да е награницата. Надявам се да не изпуска отнякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за напътствията.

Действително беше паднало под минимума. Долях на макс и светлината угасна. Остава да следя, дали ще намаля количеството и евентуално да се търси теч.

Като огледах, видях, че и на съединителя е отишло на минимум. Нали е същата течност, долях и там.

При следващото обслужване ще я сменям цялата на спирачките.

На съединителя трябва ли да се сменя изцяло?

Какви са необходимите количества, че да се запася за процедурата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5л спирачна течнос дот4 стига за двете мекта ,хубава такава е на АТЕ.

Цялата се сменя източване съединител от долна помпа,на спирачки от всеки спирачен апарат,казанчетата се мият.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твоята кола един литър ти стига колега! Ate Dot 4 SL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...