abadjiev 0 #1 Публикувано 11 Февруари, 2023 (Редактирано) Здравейте ! От скоро съм собсвеник на Акорд (1999) 1.8i (има АГУ) и вчера ми се случи един проблем.По време на пътуване,колата заби леко муцуна и изгуби мощност.Не се и форсираше повече от 3хил. оборота.Като се прибрах,колата работеше на 900 оборота ама двигателя се тресеше.Помислих си,че са свещите за смяна,смених ги,ефект нулев.След това отворихме капака,за да проверим клапаните и там всичко си беше наред.Мерихме компресия и на 4-ти цилиндър нямаше никаква компресия.Според вас заминали клапани или сегменти ? Благодаря ! Редактирано 11 Февруари, 2023 от abadjiev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #2 Отговорено 11 Февруари, 2023 На мен така като стана, след изваждане на буталото на 4-и цилиндър, едно парче от него грациозно се отдели и падна на земята. Това - на двулитров мотор. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #3 Отговорено 11 Февруари, 2023 А дали,има шанс проблема да е в VTEC-a ? Защото имам прекъсвач на 3хил. оборота.И ако да,може ли да влияе на неравномерната работа на двигателя ? Също така забелязах,че е омаслено покрай VTEC-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #4 Отговорено 13 Февруари, 2023 On 2/11/2023 at 10:16 PM, abadjiev said: А дали,има шанс проблема да е в VTEC-a ? Защото имам прекъсвач на 3хил. оборота.И ако да,може ли да влияе на неравномерната работа на двигателя ? Също така забелязах,че е омаслено покрай VTEC-а. Едва ли е от VTECа колега, F18B2 VTEC включва на 2500-2700 об., ако няма компресия 4 цил възможно е от ECU да идва прекъсването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #5 Отговорено 13 Февруари, 2023 Днес ще ходя на диагностика и да видим дали ще изкара нещо.Когато е на газ,не спира на 3хил. оборота.Когато е на бензин спира.Усещам,че няма тяга колата,държи нормални обороти на свободен ход,обаче леко тресе.Имам и BMW,имаше подобен проблем,оказа се ламбда сонда,след смяна колата заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #6 Отговорено 13 Февруари, 2023 Няма как да е от Vtec или ECU щом няма компресия на един цилиндър. Най безобидно е задържал отворен клапан. Най-лошото е счупено бутало. Започва се с демонтаж на главата, там ако е ок, остават буталата. Но ако там има проблем, щом няма компресия, ще е видим проблемът. Сегменти малко вероятно, защото казваш че няма грам компресия. Увери се че няма компресия на 4-и цилиндър! Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #7 Отговорено 13 Февруари, 2023 Ходих на диагностика,няма я ОБД буксата,следователно не можахме да направим нищо.Компресията не съм я мерил аз,а един майстор на който му оставих колата да сменя свещи,защото бях ангажиран с други работи.Каза ми смених свещите,ама нямаш компресия на единият цилиндър.Интересното е,че защо удря пресъсвач на 3хил оборота.Дори и на 3 цилиндъра да работи,според мен няма да спре вдига оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #8 Отговорено 13 Февруари, 2023 (Редактирано) 5 hours ago, abadjiev said: Ходих на диагностика,няма я ОБД буксата,следователно не можахме да направим нищо.Компресията не съм я мерил аз,а един майстор на който му оставих колата да сменя свещи,защото бях ангажиран с други работи.Каза ми смених свещите,ама нямаш компресия на единият цилиндър.Интересното е,че защо удря пресъсвач на 3хил оборота.Дори и на 3 цилиндъра да работи,според мен няма да спре вдига оборотите. С колко Ламбда сонди е колата? Аконяма 16-пиновата (тая отляво на краката на пасажера, под жабката има други две (май сини обикновено) двупинова и петпинова. По двупиновата (окъсена) може да се четат грешки. https://www.drive2.ru/l/458562045676104534/ Редактирано 13 Февруари, 2023 от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #9 Отговорено 13 Февруари, 2023 Преди 3 часа, Тъмнозелен самурай G86-P написа: С колко Ламбда сонди е колата? Аконяма 16-пиновата (тая отляво на краката на пасажера, под жабката има други две (май сини обикновено) двупинова и петпинова. По двупиновата (окъсена) може да се четат грешки. https://www.drive2.ru/l/458562045676104534/ Благодаря за видеото колега.Утре един приятел ще търси преходник за OBD2,ако не открие,ще пробвам този метод.Иначе за ламбда сондите,нямам си на идея колко и къде са.Погледнато отгоре не видях,най - вероятно са отдолу.Колата е 1.8 136 кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #10 Отговорено 14 Февруари, 2023 Отгоре се вижда само на двулитровите, на нашите са отдолу - първата, регулиращата пред катализатора и втората , диагностичната зад катализатора, лесно се виждат отдолу, но възможно 1999 да е само с една, зависи, също сигурно ли е, че няма 16 пинова до краката на пасажера? Това с тоя преходник мука голяма. Ако няма 16-ка направо с кламера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #11 Отговорено 14 Февруари, 2023 (Редактирано) Редактирано 14 Февруари, 2023 от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #12 Отговорено 14 Февруари, 2023 Преди 1 час, Тъмнозелен самурай G86-P написа: Мястото го има там,ама я няма буксата,дали не са я преместили на друго място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #13 Отговорено 14 Февруари, 2023 Под жабката провери и снимай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #14 Отговорено 15 Февруари, 2023 Пробвах с кламера.Направих видео,ако някой може да провери,да съм сигурен дали е вярно ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #15 Отговорено 15 Февруари, 2023 https://files.fm/u/dzpawvrqu Не знам дали ще се отвори линка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #16 Отговорено 15 Февруари, 2023 (Редактирано) Ако акордът е 99г, няма такава 16 пинова букса, от 2000г. слагат, моят има. Относно грешките може грешно да съм интерпретирал, но сякаш са 13, 7, 9 и 41. Ако е така, последната е подгрев на ламбда, другите са свързани с датчици- за атмосферно налягане, за дроселова клапа и някакъв на цилиндъра. Но това може да са стари грешки, всъщност в момента чек лампата задейства ли се сама като караш? Да няма прекъсване на кабели или наводняване на ECU? Редактирано 15 Февруари, 2023 от HondaExplorer 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #17 Отговорено 15 Февруари, 2023 (Редактирано) преди 38 минути, HondaExplorer написа: Ако акордът е 99г, няма такава 16 пинова букса, от 2000г. слагат, моят има. Относно грешките може грешно да съм интерпретирал, но сякаш са 13, 7, 9 и 41. Ако е така, последната е подгрев на ламбда, другите са свързани с датчици- за атмосферно налягане, за дроселова клапа и някакъв на цилиндъра. Но това може да са стари грешки, всъщност в момента чек лампата задейства ли се сама като караш? Да няма прекъсване на кабели или наводняване на ECU? Сега в момента свети чека,като карам.Мерси за отгора! Ще почна със ламбдата.ЕКУ-то къде трябва да търся ? Редактирано 15 Февруари, 2023 от abadjiev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #18 Отговорено 15 Февруари, 2023 Като начало, изчисти грешките, и направи нова диагностика да видим коя грешка ще активира лампата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #19 Отговорено 15 Февруари, 2023 преди 8 минути, HondaExplorer написа: Като начало, изчисти грешките, и направи нова диагностика да видим коя грешка ще активира лампата. Като изкарам акумулатора ли се изчистват ? Ако е така, го направих преди диагностиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #20 Отговорено 7 Март, 2023 Здравейте ! Проблема беше с изгорял клапан.Всичко се смени и двигателя пак заработи на 4 цилиндъра.Обаче прекъсвача на 3хил. оборота си остана.Както и като освободя от скорост изгасва и на бензин и на газ. Някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #21 Отговорено 9 Март, 2023 Здрасти колега, радвам се, че има някакво развитие макар, че откривам няколко противоречия в написаните неща. Първо казваш, че само на бензин била орязана до 3000 оборота, а на газ не, в което не виждам логика като цяло освен ако не достига гориво, защото газовия комп( надявам се има такъв 😁) следва бензиновия най-общо казано. С грешките как стоят нещата, същите ли се активират? Пишеш, също в началните постове, че сте гледали клапаните и всичко било наред? Кое е било наред хлабините ли? Ако е прегорял клапан, едва ли са били регулирани някога. В крайна сметка показаха ли ти го въпросния прегорял хубостник или само си остави и си взе колата? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
abadjiev 0 #22 Отговорено 9 Март, 2023 Здравей.Мога да направя клип как на бензин спира на 3хил. а на газ не.Гледахме хлабините на клапаните да не би да са затегнати много,защото преди това беше на майстор точно за тях.Показаха ми клапана и малко парче от нея даже липсваше,освен,че беше и прегорял.Сега не съм проверявал за грешки понеже,не съм сигурен дали броя правилно.Майстора каза,че ако се кара на газ и на високи обороти постоянно,на магистрала например,имало висок шанс пак да заминат клапаните.Питах го за прекъсвача на 3хил. на бензин и ми каза,че най - вероятно е от някой датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове