vasko381 0 #1 Публикувано 23 Януари, 2023 Здравейте, намирам се в голяма дилема и не мога да разбера oт къде идва проблема. Значи имам Хонда Акорд 1.8 Бензин (2002), на която и свети чека и като прочета грешката излиза P0132 което е ламбдасонда, но всъщност не е. Двета сонди са сменени и грешката пак излиза или по точно когато чека не свети колата няма мощност и не набира нормално, когато чека светне проблема изчезва и колата тръгва и върви. Някой имал ли го е същия проблем и може ли да ми каже какъв е бил той? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2 Отговорено 23 Януари, 2023 (Редактирано) Преди дузина години на моята с 2.0 мотор бе изгорял подгрева на предната сонда. С колата нямах драма, но сондата смених все пак, обаче сложих не оригинална а заместител. Поведението беше като описаното от теб - колата "забиваше" докато не светне чека. Та, върнах сондата, поръчах си оригинална и от тогава си е ОК. Писано е и друг път - за F серията мотори само оригинални сонди. Афтърмаркета не го одобряват. Редактирано 23 Януари, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #3 Отговорено 23 Януари, 2023 Писано е и друго. За съжаление за пореден път трябва да опонирам Ceco. Има тема за сондите от 2016 година която завършва с мой пост. Та в общи линии си карам все още с неоригинална сонда на Denso без проблеми. 120 000 км.По темата не е ясно какви сонди са сложени.Но по всичко личи, че сякаш сондите не са ОК. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #4 Отговорено 24 Януари, 2023 За съжаление не помня кода на сондата, но помня че за да я върна в магазина ми искаха протокол с диагностика от оторизиран Хонда дилър, че не е подходяща за F20B6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasko381 0 #5 Отговорено 24 Януари, 2023 Много Ви благодаря за бързите отговори, ще продължавам да дерзая и накрая ще напиша какъв е крайният резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #6 Отговорено 24 Януари, 2023 Понякога проблемът е в куплунга - не щракнат. Имах такъв проблем и то след бърникане в скор. кутия. Момчето не го беше закачил добре. Провери и това ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #7 Отговорено 28 Януари, 2023 Ето една архаична тема, която изтупах от прахта и в която от 33 пост нататък съм описал премеждията. Чак се посмях на ентусиазма, който съм имал да пиша на Денсо Европа. 7 години по-късно и над 100 000 км още навъртяни, сондата не е мръднала. Но е за F20B6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове