Angel0579 0 #1 Публикувано 27 Ноември, 2022 (Редактирано) Здравейте колеги появи ми се следния проблем колата ми загрява но не винаги най често ми го прави в задръстване и ми се налага да пускам климатика да пусне перките и охлажда къде да търся проблема по колата са сменени следните неща водна помпа, термостат и датчик на радиатора Редактирано 27 Ноември, 2022 от Honda_Z Не може темата да се казва "Хонда акорд7 2.4" и да е в Общи дискусии. Нито става ясно за какво е, нито мястото й е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 27 Ноември, 2022 (Редактирано) Quote термостат и датчик на радиатора И двата работят на определена температура за модела ти ,не си ли ги спазил ще загрява. Ти визираш проблем с перките значи датчика не върши работа. Редактирано 27 Ноември, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angel0579 0 #3 Отговорено 27 Ноември, 2022 Щот с климатика перките ми работят но за охлаждане не ги пуска къде да търся проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 27 Ноември, 2022 (Редактирано) Термостата ти на колко отворя. Щом не работят перките датчика на радиатора или по точно термошалтер, вентилатор на радиатора. Както те е питал колегата колата има ли газова откога,и къде е вързано охлаждането на изпарителя. Редактирано 27 Ноември, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angel0579 0 #5 Отговорено 27 Ноември, 2022 Термостата отваря щото долния маркуч е топъл а темп ми минава знака за темп и перките не работят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #6 Отговорено 27 Ноември, 2022 (Редактирано) Точно и ясно попитах на колко градуса отваря,пише го на опаковката термостат обикновено,тези твои наблюдения не вършат работа. Щом перките не работят не ти работи термошалтер вентилатор на радиатора. Както те е питал колегата колата има ли газова откога,и къде е вързано охлаждането на изпарителя. Това е ръководството ти тук са описани точните параметри датчици и термостат не са ли с точния диапазон градуси проблем https://omanual.ru/Honda/ Редактирано 27 Ноември, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angel0579 0 #7 Отговорено 27 Ноември, 2022 (Редактирано) Датчика на радиатора 92градуса, и да има газ но я купих с газ и нямам яснота с инсталацията на газта Редактирано 27 Ноември, 2022 от Angel0579 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #8 Отговорено 27 Ноември, 2022 (Редактирано) Първо обезвъздушена ли е системата,ако не работи капачката на радиатора и има въздух в системата пак проблем. Датчика на радиатора ето на колко да отваря,според мен пробвай с друга марка нов датчик. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14426149451FERT00.HTML тук са проверките за този датчик вкл кой предпазител е за него. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040201.HTML Увери се че си с правилния термостат. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14400059301FERT00.HTML За газовата охлаждане изпарителя трябва да е вързан за парното на колата,провери го. как да обезвъздушиш системата на охлаждане и как работи Редактирано 27 Ноември, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #9 Отговорено 29 Ноември, 2022 Ако мога и аз да се включа към темата. Понеже често пътувам до Сърбия през Калотина последните два пъти за пръв път при задръстване на границата ми се случи температурата на водата да мине средата. Различното може би е било, че и двата пъти я оставях на D /автоматик/ и ръчна при изчакването. Винаги до сега ако е било по-сериозно задръстване е била на N и ръчна. Въпроса ми е нормално ли е при дълъг престой на D на място да загрява така. Ако не бях пуснал парното се катереше все по-нагоре и доста ме шашна. В други обичайни условия на шофиране стрелката на температурата си е закотвена на място и не мърда. Има ли потенциален проблем тук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1267 #10 Отговорено 29 Ноември, 2022 Трябва да си на Р и ръчна когато си в по продължителен престой. Как така ще оставяш на D и ръчна, ще стопиш фрикционните, на N и ръчна също не е ОК (говорим при работещ мотор и в трите случая) защото маслото на кутията не се охлажда. Това ако беше някой друг автомат до сега да е в коша, колега ти когато вдигнеш температура Ок ли си? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #11 Отговорено 30 Ноември, 2022 Приемам забележката въпреки, че ако сравним с изчакване на светофар би трябвало да се срои на D и само да се отпуска спирачката, но съм съгласен 1 час тътрене на граница не е същото. А по отношение на температурата просто въпроса ми беше дали е нормално при тези условия да загрее, не дали е ок че загрява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1267 #12 Отговорено 30 Ноември, 2022 Да, нормално е да загрява на D с ръчна защото кутията е в режим на тръгване и товари мотора все едно си на първа и някой е вързал колата с въже за нещо отзад и я задържа. Ръчната няма нищо общо с крачната при крачната ЕКУТО изключва кутията но при ръчната не. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #13 Отговорено 30 Ноември, 2022 Това с ЕКУТО не го знаех, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #14 Отговорено 30 Ноември, 2022 22 hours ago, Митко Йотов said: Трябва да си на Р и ръчна когато си в по продължителен престой. Как така ще оставяш на D и ръчна, ще стопиш фрикционните, на N и ръчна също не е ОК (говорим при работещ мотор и в трите случая) защото маслото на кутията не се охлажда. Каква е разликата спроред теб от N и ръчна и Р и ръчна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6165 #15 Отговорено 30 Ноември, 2022 Няма разлика, но на Д и ръчна е друго. Моторът и на място се охлажда от перките на радиатора. Обаче на Д и ръчна, температурата на маслото в кутията логично нараства, а то също циркулира в отделна камера на водния радиатор, покачвайки и температурата на антифриза иии ... Не така, с ръчна и Д за дълго време! За минутки може, но за час е свръх натоварване на ДВГ и АТ. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #16 Отговорено 1 Декември, 2022 На 30.11.2022 г. at 19:45, CARPERA написа: Каква е разликата спроред теб от N и ръчна и Р и ръчна. На Р и ръчна са блокирани и предните колела 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #17 Отговорено 6 Декември, 2022 Нищо няма да стопи ако седи на D и е с дръпната ръчна. Все едно като си на D и крачна се стопяват фрикционите. И не е нормално да вдига така температура, та си виж там перки, термостат и т.н. Лятото като се седи по задръствания, изчаквания и т.н., по вашата логика колите да са се стопили вече и само най великия автомат ще остане, качен на 7-ма генерация акорд, никой друг няма да оцелее. Аз въобще не знам как други марки коли се движат по улицата, а не са се стопили вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6165 #18 Отговорено 6 Декември, 2022 За няколко минути не е проблем. После нали се движи нормално. Това не значи че авторът не трябва да си огледа колата, но по думите му е загрявала само в този неадекватен за кутията режим. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове