Jump to content
Angel0579

Колата ми загрява но не винаги

Recommended Posts

Здравейте колеги появи ми се следния проблем колата ми загрява но не винаги най често ми го прави в задръстване и ми се налага да пускам климатика да пусне перките и охлажда къде да търся проблема по колата са сменени следните неща водна помпа, термостат и датчик  на радиатора 

Редактирано от Honda_Z
Не може темата да се казва "Хонда акорд7 2.4" и да е в Общи дискусии. Нито става ясно за какво е, нито мястото й е там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

термостат и датчик  на радиатора 

И двата работят на определена температура за модела ти ,не си ли ги спазил ще загрява.

Ти визираш проблем с перките значи датчика не върши работа.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот с климатика перките ми работят но за охлаждане не ги пуска къде да търся проблем

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата ти на колко отворя.

Щом не работят перките датчика на радиатора или по точно  термошалтер, вентилатор на радиатора.

Както те е питал колегата колата има ли газова откога,и къде е вързано охлаждането на изпарителя.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата отваря щото долния маркуч е топъл а темп ми минава знака за темп и перките не работят 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и ясно попитах на колко градуса отваря,пише го на опаковката термостат обикновено,тези твои наблюдения не вършат работа.

Щом перките не работят не ти работи термошалтер вентилатор на радиатора.

Както те е питал колегата колата има ли газова откога,и къде е вързано охлаждането на изпарителя.

Това е ръководството ти тук са описани точните параметри датчици и термостат не са ли с точния диапазон градуси проблем

https://omanual.ru/Honda/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на радиатора 92градуса, и да има газ но я купих с газ  и нямам яснота с инсталацията на газта

Редактирано от Angel0579

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо обезвъздушена ли е системата,ако не работи капачката на радиатора и има въздух в системата пак проблем.

Датчика на радиатора

 ето на колко да отваря,според мен пробвай с друга марка нов датчик.

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14426149451FERT00.HTML

 

тук са проверките за този датчик вкл кой предпазител е за него.

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040201.HTML

 

Увери се че си с правилния термостат.

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14400059301FERT00.HTML

 

За газовата охлаждане  изпарителя трябва да е вързан за  парното на колата,провери го.

 

 

как да обезвъздушиш системата на охлаждане и как работи

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога и аз да се включа към темата. Понеже често пътувам до Сърбия през Калотина последните два пъти за пръв път при задръстване на границата ми се случи температурата на водата да мине средата. Различното може би е било, че и двата пъти я оставях на D /автоматик/ и ръчна при изчакването. Винаги до сега ако е било по-сериозно задръстване е била на N и ръчна. Въпроса ми е нормално ли е при дълъг престой на D на място да загрява така. Ако не бях пуснал парното се катереше все по-нагоре и доста ме шашна. В други обичайни условия на шофиране стрелката на температурата си е закотвена на място и не мърда. Има ли потенциален проблем тук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си на Р и ръчна когато си в по продължителен престой. Как така ще оставяш на D и ръчна, ще стопиш фрикционните, на N и ръчна също не е ОК (говорим при работещ мотор и в трите случая) защото маслото на кутията не се охлажда. Това ако беше някой друг автомат до сега да е в коша, колега ти когато вдигнеш температура Ок ли си?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам забележката въпреки, че ако сравним с изчакване на светофар би трябвало да се срои на D и само да се отпуска спирачката, но съм съгласен 1 час тътрене на граница не е същото. А по отношение на температурата просто въпроса ми беше дали е нормално при тези условия да загрее, не дали е ок че загрява. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нормално е да загрява на D с ръчна защото кутията е в режим на тръгване и товари мотора все едно си на първа и някой е вързал колата с въже за нещо отзад и я задържа. Ръчната няма нищо общо с крачната при крачната ЕКУТО изключва кутията но при ръчната не.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
22 hours ago, Митко Йотов said:

Трябва да си на Р и ръчна когато си в по продължителен престой. Как така ще оставяш на D и ръчна, ще стопиш фрикционните, на N и ръчна също не е ОК (говорим при работещ мотор и в трите случая) защото маслото на кутията не се охлажда. 

 Каква е разликата спроред теб от N и ръчна и Р и ръчна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика, но на Д и ръчна е друго.

Моторът и на място се охлажда от перките на радиатора.

Обаче на Д и ръчна, температурата на маслото в кутията логично нараства, а то също циркулира в отделна камера на водния радиатор, покачвайки и температурата на антифриза иии ... 

Не така, с ръчна и Д за дълго време! За минутки може, но за час е свръх натоварване на ДВГ и АТ.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2022 г. at 19:45, CARPERA написа:

 Каква е разликата спроред теб от N и ръчна и Р и ръчна.

На Р и ръчна са блокирани и предните колела

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стопи ако седи на D и е с дръпната ръчна. Все едно като си на D и крачна се стопяват фрикционите. И не е нормално да вдига така температура, та си виж там перки, термостат и т.н. Лятото като се седи по задръствания, изчаквания и т.н., по вашата логика колите да са се стопили вече и само най великия автомат ще остане, качен на 7-ма генерация акорд, никой друг няма да оцелее. Аз въобще не знам как други марки коли се движат по улицата, а не са се стопили вече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За няколко минути не е проблем. После нали се движи нормално.

Това не значи че авторът не трябва да си огледа колата, но по думите му е загрявала само в този неадекватен за кутията режим.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...