Тъмнозелен самурай G86-P 200 #1 Posted November 23, 2022 (edited) Здравейте, Дойде време и аз да сложа АГУ на моята шестица, F18 b2, 2001г. 181000 км. По принцип не съм адепт на алтернативните горива, но оформящата се голяма разлика между цените на бензина и LPG ме потдикнаха към този ход. След изслушване от най-различни места на сума ти pro и cons от рода на бомба в колата, абе само ще ти прекъсва, няма мощност, те Хондите не стават на газ и т.н., и пр., и т.п., редица консултации с колеги от клуба Хонда Акорд, а също и съвети за вида на уредбата, както и на мястото за монтаж се взе решение той да бъде извършен в Русе в Markony's Honda Garage от инж. Бранимир Марков, той и Бранко, той и Маркони, който чете форума е наясно с нещата, който не е толкова навътре кара надолу. От София съм и на някого може да му се струва излишно разхождане чак до Русе, но това решение се взе, което впоследствие се оказа напълно оправдано. Обадих се на 25 август и запазих първата свободна дата за монтаж на 14 новември.(да, чака се, но има защо). Междувременнно в разговора , който продължи доста време бях подробно информиран за всичко около начинанието, технически и финансови въпроси, като предполагам половината ми питания са били от серита «тъпи», но бяха стоически понесени и всичко ми беше обяснявано търпеливо. Държа да отбележа, че това беше първото ми обаждане до Маркони. Уговорихме се да замеря размерите на мястото на резервната гума в багажника, както и да измеря разликата преди и след определено натоварване с оглед окачването със сътветните фотографии. След преглеждането им се определи размер на бутилката и вече всичко беше въпрос на техника, според уговорката се преведе авансово част от сумата и останалото беше изтичане на времето. Няколко дни преди монтажа се разбрахме да закарам колата на 12 ноември в петък и към обяд бях в Русе. Бях си подготвил едно списъче с разни въпроси за задаване на място и всичко беше обсъдено както следва, а също така обяснено и с нагледни примери. След което ми се връчиха ключовете и документите на една H-RV и си се прибрах в София като същата ми бе на разположение по време на монтажа.. Предварително знаех, че същият продължава няколко дни в зависимост от състоянието на автомобила и пр. и си зачаках да ми се обадят. В понеделник получих снимка на двигателя отгоре със свален капак на клапаните и всичко си беше ОК. В четвъртък 17-ти получих обаждане, че всичко е готово и мога да си взема автомобила и на другия ден по обяд бях на съответния адрес. На място ми бяха обяснени някои подробности по уредбата и монтажа, кое как, какво, кога и как, смяна филтри и т.н. На пръв поглед почти не се забелязва намесата, набива се на око само филтърът за течната фаза, изведен на удобно място. Свален и почистен ми е бил колекторът, EGR, дроселът и разбира се извършен реглаж на клапаните. Също така ми беше качен софтуер за уредбата на нотбука и проведено встъпително обучение какво и как с него. Върви със съответняи кабел за свързване с газовия компютър. Чрез AnyDesk или TeamViewer винаги има възможност за връзка и помощ независимо от мястото. Гаранционна карта и протокол за монтаж. Също ми смениха маслото с подходящо ( нещо специално забъркано в Приста Ойл по бутикова рецепта), че беше за смяна. Впечатленията ми са, че за Маркони са много важни отношенята с клиента, както и обратната връзка след монтажа, а също така и правилното отношение към автомобила като цяло. По време на настройките в движение са открити някои отклонения по спирачна и кормилна уредба, изпускателна система и пр., за които бях информиран надлежно. Следваше първо зареждане с газ и начална експлоатация. Досега са минати над 600 км в различни условия (градско, извънградско, магистрално, планински проходи), което не е толкова много, но на първо четене колата си върви идеално и не се разбира даже, че е на газ. Само индикаторите поставени в купето показват газово гориво. Ускорения, забавяния, спирания всичко е О.К.. В заключение мога да обобщя, че не съжалявам за решението за монтаж при Бранко в Русе. Всичко е извършено comme il faut и бих препоръчал колеги хондаджии, които имат намерение за монтиране на АГУ на автомобилите си да се разходят до Русе, за което със сигурност няма да съжаляват Edited November 23, 2022 by Тъмнозелен самурай G86-P 5 2 Share this post Link to post Share on other sites
NikiG 154 #2 Posted November 23, 2022 Привет. Напишете и цената, която сте платили. Благодаря и успехи! 2 Share this post Link to post Share on other sites
dragob 56 #3 Posted November 23, 2022 Пусни снимки и каква марка е уредбата,ако е позволено.какъв разход ти дава? 2 Share this post Link to post Share on other sites
NikiG 154 #4 Posted December 2, 2022 (edited) Цената е 2200 лв. Поздрави. Edited December 2, 2022 by NikiG 1 Share this post Link to post Share on other sites
Тъмнозелен самурай G86-P 200 #5 Posted December 3, 2022 12 hours ago, NikiG said: Цената е 2200 лв. Поздрави. Благодаря,не знаех,но ще го имам предвид....а, да не забравя, аз редовно си чета личната кореспонденция 1 Share this post Link to post Share on other sites
Legend91 88 #6 Posted 15 hours ago А някой има ли представа колко струва тази ГУ за двигатели с директно впръскване? https://landirenzo.com/au/omegas-direct-injection-lpg-system Share this post Link to post Share on other sites