Jump to content
marto_bo

Проблем с окачване на акорд 8(комби)

Recommended Posts

От известно време започнах да усещам при преминаване през някой дупка тъпо гумено притупване в предно ляво колело,  все едно всеки момент нещо ще се скъса в окачването. При преминаване през малки неравности това чудо го няма. При преглед на окачването всичко си е здраво(поне според майстора ми)...падна голямо клатене на колата в сервиза но при този вид симулация не се разбра от къде може да е проблема. Не виждам и как може да се симулира тако рязко пропадане на колелото в сервиз/гараж. Не знам и къде да се търси подобен вид проблем .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е при ход на окачването надолу - виж амортесьора и тампона му - горе в "бомбето" на калника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно при ход надолу е това гумено тъпо почукване. Вече започнах да си внушавам че го усещам и в краката(пода) това почукване. Дали може да е причината тампоните на стабилизиращата щанга и как мога да ги проверя. За амортисьора май ще си трябва сваляне за да се види какво е положението, отвън нищо не мога да видя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампончетата на стаб. щанга потропват по ситни неравности - паваж и т.н., но по описанието ти, едва ли е от тях.

Те са елементът от окачването с най-кратък живот, обаче се проверяват лесно, а и може временно да се подложи нещо между тях и торсиона.

Проблемът е когато той вече е ошлайфан и с по-малък диаметър, на местата на тампоните, но и това е лечимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Аз имах подобен проблем преди месец, и при мен се оказа,че е тампона и най-вече втулката на макферсън горе на амортесьора.

Беше се износил тампона а втулката направо се клатеше леко вътре, като я смених и това тропане изчезна. Преди това смених шарнир и биалети защото бяха за смяна но тропането остана. Добре,че майстора ми е читав и успя да хване от къде идва. Пробвай, това им е слабо място там и тези втулки често почукват като се износи тампона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, BGavrilov можеш ли да ми кажеш кой е тампона(номер от картинката)...втулката които се сменят, за да мога предварително да ги поръчам частите

a0fb5b35ca477e4753a9a70a17fce4be-1056x528.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай някъде където го чуеш да минеш отново, но с леко обран педал на спирачка и виж дали ще изчезне.

Ако изчезва:

Свали си накладките и провери металните пластинки които ги държат дали са здрави и от двете страни, ама ги свали и ги огледай.

Че може да е счупена и от вътрешната страна. При мен чукаше все едно ще падне предницата и се оказа, че пластинката, която държи накладките

се е счупила и вътрешната накладка подскача и бие на желязо. Чуваше се все едно колелото ще падне някъде.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
41 minutes ago, marto_bo said:

Здравей, BGavrilov можеш ли да ми кажеш кой е тампона(номер от картинката)...втулката които се сменят, за да мога предварително да ги поръчам частите

a0fb5b35ca477e4753a9a70a17fce4be-1056x528.gif

Здравей,

Номерата са 13, 10 или 9 (зависи дясно или ляво е) и 18 е самата втулка.

Обикновенно втулките номер 18 не ги продават в комплект с тапона (13, 10 или9) и се поръчват отделно.

Аз така поръчах тампона и си мислех,че ще дойде с втулката ама не хах :D

Успех!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...