Hondadriver97 0 #1 Публикувано 4 Ноември, 2022 здравейте от скоро усетих ,че като подам газ без значение на колко обороти съм,усещат се едни равномерни вибрации по таблото на колата не знам от какво може да е ,някой който се е сблъсквал с подобно нещо да изкаже мнение не вярвам да е от смяната на гуми понеже ги смених г/д по време на това нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 4 Ноември, 2022 Полуоска, или вътрешно каре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДичоЗлатев 4 #3 Отговорено 4 Ноември, 2022 Преди 1 час, policeman написа: Полуоска, или вътрешно каре Преди 1 час, policeman написа: Полуоска, или вътрешно каре Колега възможно ли е да е лагера на дългата полуоска?защото и при мен е така но само на 2 скорост и на ниски обороти като ускорява! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1508 #4 Отговорено 4 Ноември, 2022 (Редактирано) Тампони двигател прегледай най-големи те,гумите балансирани ли са. Понякога от гуми нисък клас така тресе. Редактирано 4 Ноември, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #5 Отговорено 4 Ноември, 2022 Само при ускорение е написал, 99.9% вътрешно каре тресе така. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1508 #6 Отговорено 4 Ноември, 2022 Също и от гуми нисък клас ,неточния размер за колата на написан на вратата,лош баланс. Да каже автора на темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondadriver97 0 #7 Отговорено 5 Ноември, 2022 Преди 10 часа, CARPERA написа: Също и от гуми нисък клас ,неточния размер за колата на написан на вратата,лош баланс. Да каже автора на темата. здравей ,сложих гуми по размер,минах стенд на 4.11 преди това от стенд сервиза ми казаха ,че имам десен вътрешен накрайник който не е в ред, смених и него тръгнах от там и по пътя усетих това тресене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #8 Отговорено 5 Ноември, 2022 Стенд сходимост се прави след като всичко по окачването е здраво. Ако вибрацията я има само при подаване на газ (независимо от предавка и обороти на мотора), това е симптом за вътрешно каре. Зимните гуми са принципно по-тежички и вероятно и преди го е имало, но с тях става по-осезаемо. Позасилваш се (към 80 км/ч) и пробваш: Ако при подаване на газ на 4-та и 5-а го усещаш, а при отнемане на газта и по инерция изчезва - остава да намерите кое от 2-те е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondadriver97 0 #9 Отговорено 5 Ноември, 2022 Преди 3 часа, ceco_accord написа: Стенд сходимост се прави след като всичко по окачването е здраво. Ако вибрацията я има само при подаване на газ (независимо от предавка и обороти на мотора), това е симптом за вътрешно каре. Зимните гуми са принципно по-тежички и вероятно и преди го е имало, но с тях става по-осезаемо. Позасилваш се (към 80 км/ч) и пробваш: Ако при подаване на газ на 4-та и 5-а го усещаш, а при отнемане на газта и по инерция изчезва - остава да намерите кое от 2-те е. да именно стенда го минах след смяна на тази част,а след като покарам колата около 15-20 мин тази вибрация всякаш се губи при ускорение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #10 Отговорено 5 Ноември, 2022 Трудно ще е така през форума с диагностиката, щом се редуцира. Покарай и изследвай къде по купето се усеща и в какви условия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondadriver97 0 #11 Отговорено 5 Ноември, 2022 преди 5 минути, ceco_accord написа: Трудно ще е така през форума с диагностиката, щом се редуцира. Покарай и изследвай къде по купето се усеща и в какви условия. благодаря за отделеното времето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове